Mietin tuota
fb-ryhmää vielä. Mukava olis sielläkin porista, mutta olen niin laiska avaamaan tosiaan tuota toista konetta että saa nähdä nyt. Jos päätän tulla mukaan, niin ihan vielä en kuitenkaan ehkä tulisi. No, mietin.
Minäkin kyllä luen kaikki viestit aina huolellisesti ja olen mukana ollut kaikkien iloissa ja suruissa.
Aina ei vaan muista kaikkea kommentoida, vaikka aika ahkerasti olen täällä pyöriskellytkin. Porukkaa on niin paljon, ettei millään muista kaikkien historiaa, mutta minusta on ollut ihan mukava vaan, että paljon on erilaista porinaa ja hyörinää.
Matkustelusta: Me ollaan myös kovia reissaajia (lähinnä kyllä suomen rajojen sisällä), joten on kyllä aiottu harrastusta jatkaa pikkuisenkin kanssa. En näe suureksi ongelmaksi pienen kanssa matkustelua ja ainakin äiti odottaa ihan innoissaan että pääsee kiertämään taas kaikki lastenpaikat.
Ihan pienellä kulkee ruokakin helposti mukana ja nukkuu niin paljon, että ehtii jo pitkästi huristella siinä ajassa. Itse olen myös ollut ihan pienestä saakka kaikilla mahdollisilla reissuilla mukana, ehkä siksi minusta on tällainen matkailija tullutkin.
Aika mielenkiintoista kyllä, mutta minulla ei alun jälkeen
mielialat ole sen suuremmin vaihdelleet.
Aluksi oli itkuinen olo, mutta kunhan tähän möhöttämiseen on tottunut, ei ole oikeastaan ollut sen kummempia itkuja tai raivareita kuin ennenkään. Välillä tuntuu että olotila on ollut tasaisempi kuin aikoihin. Mielenkiintoista on myös se, että yleensä mulla on ollut tosi usein
pää kipeä ja neuvolasta varoitteli juurikin päänsärystä. Sitä ei ole ollut plussauksen jälkeen muistaakseni lainkaan! Normaalisti viikossa söin useammankin kerran särkylääkettä, plussan jälkeen en ole pakettiin koskenut. Mielenkiintoista.
Vaan en pistä pahakseni, päin vastoin!
Nonni, siinä meni heti aamutuimaan pieni suklaalevy. Ihan vahingossa.
Tarviiko tuota nyt sitten ihmetellä, miksi tämä maha on tällainen pallero.
Viikonloppuja!
Nöhveli & pikkumöykky 10+1