PUUH! Mitä mulla meni, melkein 2,5 tuntia, kun luin viikon ajalta kaikki kirjoitukset
Paljon on kommentoitavaa, joten
kommentoin lyhyesti monia asioita:
Zanizipp ja
HV Olen niin pahoillani :'( Voimia teille surussanne :hug:
Fossiili, olet myöskin ajatuksissani :heart:
Tervetuloa uusille!! :wave:
Kotona olen alustavasti suunnitellut olevani reilut 1,5 vuotta. Menisin syksyllä 2014 takaisin töihin.
Tyttö- tai poikaolosta ei vielä hajua
Toisaalta tyttöolo, kuten
LeenaT tuolla meille jo tyttöä veikkaili
Mutta, ei laiteta sitä listaan kuitenkaan
Täällä tuntui eilen pari kovaakin
vihlaisua kohdussa. Menivät nopeasti ohi, joten näinkö kohtu olisi taas vähän kasvanut.
millimolli kirjoitteli tuolla taannoin, että on
naamakirjassa siivoillut kaverilistaansa. Täällä tehty pikkuhiljaa samaa. Reilut 100 "kaveria" tippunut tuosta noin vain. Hittoako tietyille ihmisille kuuluu mun elämä...
Hankintoja ei ole tehty niin ollenkaan : / Ainoa tarvike on tutti, jonka sain ystävältäni. Kai sitä pikkuhiljaa pitäisi alkaa miettimään, mitä pikkuiselle ostaa ja miten järjestelee kaapit, makuuhuoneen ym...
Mutta, kerkeäähän tässä?
Varmasti käytettyä tavaraa tulee hommattua jonkun verran, mutta esim. vaunut ja turvakaukalo olisi sitten hyvä saada suht uutena
Nt-ultrasta saatiin 4 kuvaa mukaan, mutta 4D-kuvaa meille ei näytetty ollenkaan. Rakenneultrassa sitten.
Myöskään
istukan paikkaa ei kerrottu nt-ultrassa.
Äitiyspakkaus otetaan
Kavereista aika monella on jo lapsia, joten löytyy samassa tilanteessa olevia
Lisäksi on lapsettomia kavereita ja heidän kanssa tulee myös pidettyä yhteyksiä.
anu84 huolehtii siitä
dopplerin käytöstä. Täälläkin äänet saadaan välillä kuuluviin, mutta toisinaan menee 2-3 päivää, etten saa ääniä kuulumaan, vaikka etsisin sen puoli tuntia. Pikkuinen on niin vikkelä liikkeissään ja hänellä on vielä paljon tilaa liikkua, joten pääsee karkuun. Yritä siis olla murehtimatta :kiss:
Kiitos
adoralle, joka otti vastuun päivittämisestä!! :flower:
Ihania
runoja ootte keksineet läheisillenne
Täällä on
kerrottu ihan vain päin naamaa, varsinkin vanhemmille
Kovasti täällä on
keskusteltu tupakoinnista, ylipainosta ym... Tekisi mieli kommentoida vaikka mitä, mutta kirjoitan vain pari juttua. Neuvolalääkäri mulle sanoi, että voin nyt alkaa
valistamaan sitten muita odottavia tai jo synnyttäneitä äitejä tupakoinnin vaaroista, kun itse lopetin. Heh, en todellakaan ala
Peiliin saan katsoa, jos alan muille paasaamaan. Isäni lopetti tupakoinnin reilut 4 vuotta sitten ja sanoi mulle justiinsa, että hän silloin päätti, ettei ala ketään valistamaan tai saarnamaan kenellekään.
Ei meistä kukaan ole täydellinen ihminen, mutta olemme kuitenkin parhaita äitejä juuri niille omille lapsillemme.
Kuten täällä joku totesi, toinen äiti on toiselle äidille se pahin "vihollinen". Nykyään teet niin tai näin, olet aina huono äiti, niiden "täydellisten" ihmisten mielestä. Jos et imetä, olet huono äiti. Jos et saa lapsellesi suht pian kunnon päivärytmiä, olet huono äiti. Jos odotusaikana et syö terveellisesti tai liiku riittävästi, olet huono äiti. Jos lapsesi syö huonosti, olet huono äiti. Jos viet lapsesi ensimmäisen kerran yöhoitoon alle vuoden ikäisenä, olet huono äiti. Näitä riittää. Kummasti nyky-yhteiskunnassa kuitenkin unohtunut
YKSILÖLLISYYS. Meitä on joka junaan, on erilaisia elämäntilanteita ja erilaisia lähtökohtia, millaiseen perheeseen vauva tulee.
Kuten
HV kirjoitti oman suruviestinsä yhteydessä, niin
nautitaan me odottajat tästä, mitä meille ollaan suotu.
Lopetetaan se syyttävällä sormella osoittelu ja katsotaan itse peiliin...
Omaan napaan sen verran, että tiistaina oksensin taas 3 kertaa... No, tämän myötä
jatkuva nälkä ainakin loppui ja pysyy verensokerit paremmin balanssissa. On kiukuttanut ja itkettänyt.
Ruokavalio on täälläkin
yksipuolinen, mutta jospa se kohta tasaantuisi.
*muoks* ja ne viikot... Hennu & Möhkö 12+5 (jo!!)