Jatkaako sama päivittäjä? Mä voisin nimittäin sit syyskuulle ottaa päivitysvuoron, kun siihen mennessä saan ton isomman ukon potkittua pois kintuista takas töihin ja ehdin istua paremmin koneella. Mut nyt kun tuo on täällä lomailemassa, niin enhän mä ehdi tehdä yhtään mitään. Ihme juttu, että iso mies on kun pikkupoika. "mullei oo mitääääään tekemistä ja on ihan tylsää". :stick:
Zarix mulla on vissiin taas kuukauden välein neuvolakäyntejä. Vaik kaiketi niitä pitäis olla vähän vähempi nyt ku odottaa
jo toista... En tiä, kai nuo vaan pitää mua niin pöljänä et haluaa tarkkailla mua.
Eeei. Kaiketi niillä on vaan pirusti "ylimääräisiä" aikoja, ku asutaan sen verran pienessä kunnassa.
Paino ei oo mullakaan vielä noussut. Nyt ku oli ne pari hellepäivää, niin vetäs koko kropan ihan täyteen nestettä. Mut tässä tän päivän onkin sit saanu ravata veskissä ja nyt mahtuu taas sormukset sormiin jee! Mut jotenkin on tullut tosta painosta nyt sellanen pieni stressi. Ku esikoista odottaessa ei tullut kun kaksi raskauskiloa ja siitä mua niin kehuttiin. Jotenkin ahdistaa, et entäs jos nyt tuleekin sit ihan törkee määrä ja kaikki marmattaa, että hyi sua kun olet hirveä turvonnut mörssäri. Miksi on pakko vääntää jostain tikusta näitä turhia huolenaiheita, jos ei oikeita ole? Oi miksi? :headwall:
Mutta nyt pakko mennä nukkumaan, muussa tapauksessa tää valmiiksi huonosti toimiva nuppi kilahtaa vallan.
pipituuna & kakkone 14+5 :heart: (eiks tänään oo tiistai, on se, varmistin puhelimesta
)