**Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

Jatkaako sama päivittäjä? Mä voisin nimittäin sit syyskuulle ottaa päivitysvuoron, kun siihen mennessä saan ton isomman ukon potkittua pois kintuista takas töihin ja ehdin istua paremmin koneella. Mut nyt kun tuo on täällä lomailemassa, niin enhän mä ehdi tehdä yhtään mitään. Ihme juttu, että iso mies on kun pikkupoika. "mullei oo mitääääään tekemistä ja on ihan tylsää". :stick:

Zarix mulla on vissiin taas kuukauden välein neuvolakäyntejä. Vaik kaiketi niitä pitäis olla vähän vähempi nyt ku odottaa jo toista... En tiä, kai nuo vaan pitää mua niin pöljänä et haluaa tarkkailla mua. ;) Eeei. Kaiketi niillä on vaan pirusti "ylimääräisiä" aikoja, ku asutaan sen verran pienessä kunnassa. :D

Paino ei oo mullakaan vielä noussut. Nyt ku oli ne pari hellepäivää, niin vetäs koko kropan ihan täyteen nestettä. Mut tässä tän päivän onkin sit saanu ravata veskissä ja nyt mahtuu taas sormukset sormiin jee! Mut jotenkin on tullut tosta painosta nyt sellanen pieni stressi. Ku esikoista odottaessa ei tullut kun kaksi raskauskiloa ja siitä mua niin kehuttiin. Jotenkin ahdistaa, et entäs jos nyt tuleekin sit ihan törkee määrä ja kaikki marmattaa, että hyi sua kun olet hirveä turvonnut mörssäri. Miksi on pakko vääntää jostain tikusta näitä turhia huolenaiheita, jos ei oikeita ole? Oi miksi? :headwall:

Mutta nyt pakko mennä nukkumaan, muussa tapauksessa tää valmiiksi huonosti toimiva nuppi kilahtaa vallan. :D

pipituuna & kakkone 14+5 :heart: (eiks tänään oo tiistai, on se, varmistin puhelimesta :LOL: )
 
pikaseen vaa omaa napaa, eli kun just sunnuntaina miekkoselle valittelin että MIKSEI POTKUT VAHVISTU kun oon niitä niin pitkään tuntenut :D niin maanantaina tunsin jo semmosia pidempiä jumppaustuokiota parikin (noin puoli tuntia putkeen), kun aijemmin on tuntunu vaan satunnaisesti pari sillon tällön. ja eilen illalla tunsin kädellekkin tökkäsyjä. kyllä ne musta vaan niin selkeesti tuntuu ihan eriltä ku suolen kurlutus, suoli tuntuu jotenki tossa ihan pinnalla ja kohdusta tulevat liikkeet vähän syvemmällä ja sit usein mulle tulee semmonen hassu tunne mahaan (en osaa selittää, ehkä vähän kutina?) ennen kun potkut tuntuu, varmaan vauvan muuta liikehdintää tms. onkohan siellä hirveen kokonen jötkäle jo nyt tai sit mul on jotenki vähän lapsivettä kun tuntuu jo nyt niin hyvin ja eka vauva siis.

16+5
 
Tosiaan huomenna ja on jo elokuu. Ja poks poks poks, huomenna poksuu taas. Ja enää 2 viikkoa rakenneultraan, kyllä aika kuluu jotenkin nopeasti. Mahaa totisesti kasvatellessa.

Alaselkäkivut vaivaa täälläkin ja joo täytyy tehdä jumppaa, ettei koko aika särkisi. Nyt on taas tullut seistyä jo melkeen viikon verran luistimien päällä niin heti huomaa.

Rakenneultra ei yllättävää kyllä jännitä vielä yhtään, en varmaan vaan halua murehtia etukäteen liikoja. Sitä mietiskelen, että halutaanko tietää sukupuoli. Mies haluaisi kovasti tietää.

Painosta ei hajuakaan. Meidän vaa'asta on kotona patterit loppu enkä oo edes niin kiinnostunut yleensäkään seuraamaan mun painoa. Seuraavassa neuvolassa sitten katsellaan. Syömisen pyrin pitämään mahd terveellisenä. Eihän raskaudenaikainen kaloritarve oikeasti nousekaan kuin muutama sata kaloria/vrk.

Tässä pikaiset tänä iltana, nukkumatti kutsuu.

xxxo&ölliäinen 17+6 (ihan kohta 18+0!!)
 
santzuu Harmi että noin kävi mutta ihanaa että pääset maaliskuisiin! Tarrasukkia! =)

Zarix Jos oot enemmän syönny herkkuja muuten ja nyt kenties terveellisemmin. Jos sen takia laskee...tai sitten teidän pienokainen ”syö” kaiken mitä syöt+vähän enemmän! :D

Rasavilli-77 Liitoskipuihin kun öhöm...niihin nyt sit täällä on reippaasti kokemusta, niin yks juttu mitä mulla ainakin on että ei korkoa, ei siis ollenkaan, mieluiten ihan sileät kenkäpohjat, ei nosteluja, ei liikaa kävelyä, varsinkaan ”haastavammassa” maastossa (esim metsäpolkuja jne, myös portaat on huonot, mut siitähän jo kirjoittelitkin et on pakko kävellä niissä). Sit on tukivyöt jos niitä pystyy käyttää (mulle aiheuttaa supistuksia niin ei käy), uiminen helpottaa (sillä hetkellä kun oot vedessä), älä imuroi...hmm nää tulee nyt äkkiä mieleen..vinkkinä myös tyttö Tenonvarrelta..jos ei nää oo tullu mieleen aikasemmin!

Omat liitoskivut siis nyt näin.....Eli täällä siis nyt kepit seuraavat 6 kk ja oon niin kipeä että voisin itkeä mut eipä voi mitään... Lääkäri ens maanantaina jolloin katotaan et tutkitaanko jotain...neuvolatäti puhui jostain magneettikuvauksistakin...katsotaan mitä ne keksii...Mä haaveilen jopa neljännestä lapsesta vaikka kolmaskin vasta vatsassa...mut taitaa jäädä haaveksi koska en usko et jaksan tätä neljännen kerran jos se vielä aikastuis...? :confused:
 

Yhteistyössä