Ihania
nt-ultrakuulumisia ollunna täällä :heart:
Adora, kyllä siellä siun masussa kaikki on ok :heart:
Diiselikissaa miekii huhuilen :wave:
Nuista
vuodoista, täällä ei ole vuotaja ollut kuin seksin jälkeen vaan. Pidän sitä harmittomana. Ikävää niille keillä vuotoja on
, mutta pidän niitäkin harmittomina
Inhottavaa ottaa km:n vuodot esiin, mutta
. Mulla tammikuun km alko menkkamaisella juilinnalla ja hetki sen jälkeen alkoi
kirkas vuoto ja hyytymät. Mitään tuhruttelua ei sitä ennen ollut. Mutta kaikillahan se km on varmaan ollut ihan erilaista, niinku
Anulla :hug:. Mistä sitä koskaan tietää. ja sitten muihin asioihin
Ollu puhetta miehen
juomisesta. Meillä oikeestaan kumpainenkin ottaa varsin vähän. Eikä miehen juominen ole tainnu muuttua juurikaan raskauden takia, enkä sitä haluakkaan, että mun takia lakkaa kokonaa
Kysyin äsken mieheltä, että onko onnellinen tästä
raskaudesta, kun on niin kovin neutraali. Sano että pakko olla. Ja että tottakai hän on onnellinen, niin onnellinen että ihan herkistyy :heart::heart:
Sain siskon kaverilta tollasen matkaverrsioisen
dopplerin. Hällä oli kuulunu syke 9+1 viikolla, mutta hää onkin varsin laiha tapaus. Luulen että mulla ei vielä kuulu, kun on ihan pikkasen tuota vararavintoa
. Tuo taitaa olla sellanen karvalakkimalli, missä kuulee vaan sykkeet korvakuulokkeista, ei näe paljonko ne on.
Mulla ei ole maha enää sellanen
pehmeä, niinku normaalisti, vaan kova. Päättelin viisaasti, että kohtuhan se siinä
Epäluuloa myös täälläkin aika ajoin raskuden suhteen. Toisaalta oon varsin rauhallinen ja oottelen vaan 13.7 olevaa nt-ultraa. Sit selviää paljon. Tosiaan kun ei vuotoja ole ollut, nii en panikoi
ON juhannus oli ja meni. Hauskaa oli. Oltiin tosiaan mun vanhempien luona talonvahtina
. Oli touhua, kun muksuja oli viis mukana. Toisen siskon kolme lasta, mun poika ja sit toisen siskon yksi lapsi. Mukaan mahtui varsinainen kiukkupussi. Toisen siskon melki 11v tyttö osaa kyllä kiukuttelun varsin hyvin. Jos kaikki ei menny ku hää halus nii sit mökötettiin. Mielessä jo kävi että palautetaan se äitilleen, nii ei meijän tarvii kahtella nyrpeetä naamaa
. Muuten kaikki lapset oli ihania. Eilen sisko käytti nuorimmaisen päivystyksessä, kun tuli mahtavia paukamia jonkun elukan puremasta. Lääkäri sano että ampiainen oli purru, saipi antibioottista rasvaa puremiin. Ihme kun ei poika huutanu kun oli käyny tuikkaamassa :O
Säät salli, onneksi. Hyvää ruokaa ja juomaa oli tarpeeksi. Muut joi ihan alkoholia, mulle oli varattu
holittomia.
Nikolai (vaalea) oli kyllä yllättävän hyvää. En yleensä juo olutta, mutta kaippa tää raskaus tekee ihmeitä. Tykkään sellasesta mistä en oo aikasemmin tykänny ja päinvastoin.
Tänään aamulla oli super
etova olo, kun rakas mieheni :heart: käristi pekonia ja siihen päälle sitten munia. Yrjö meinas lentää, onnex sain pidettyä sen sisällä
. Toisin kävi mun ja siskon pienellä juoksulenkillä eilen
. Juostiin rantaan johon on reilu 2km ja matkan aikana oksensin kax kertaa
. Mahtava tunne
. Mutta olipa kiva urheilla.
Nyt kotona ja olo on väsy, kolme viimestä yötä meni ns. harakoille. Eipä tosin poikkee mun muista öistä
.
Lueskelin äsken
Ruokahaaste ketjua mitäs nytten sivulla ja siellä oli ihania kuvia jäätelöistä, joten sitä oli saatava. Ja katottiin miehen kanssa elokuvaa, jossa juotiin teetä ja saman tien tuli himo siihen. Kohta joutuu varmaan teen tekoon. Ihan sama mistä ruuasta puhutaa, kuulen tähi näen nii aina pakko saada just sitä. Näin jos mennää nii lihon tunnistamattomaksi.
Huomenna labroihin, jos vaan kerkeen töitten jälkeen...
Jopas tuli txt
. Anteeksi ja hei
Ja sori mahdolliset kirjotusvirheet
Fossiili ja Perillinen 9+1