aliisa10: ei se liittyminen näy muille kyl, me on monetki polttarit järjestetty faces salaisis ryhmis. Ja voihan sen ilmotuksen poistaa sieltä aikajanalta jos epäilee et näkyy
haimi lisäisitkö tämän myös ryhmän esittelyynEli ryhmässä on vaatimuksina nämä asiat: Olet rehellinen ja luotettava. Aktiivinen lukija JA kirjoittaja. Et kerro ryhmän sisäisiä asioita ulkopuolisille, etkä myöskään kopio ryhmästä mitään mihinkään. Ryhmässä todennäköisesti käydään jossain vaiheessa aika henkilökohtaisiakin asioita läpi ja siksi edellä mainitut on tärkeitä muistaa.
Noi on mun mielestä hyvät 'säännöt' ja tosiaan mun puolesta ryhmään saa liittyä vielä myöhemminkin!
anu84 mä oon ihmetellyt aivan samaa...varsinkin kun Haimin kutsu oli lämmin ja selkeä eikä siinä ollut mitään aikarajaa tms..Nyt toi facebook saa täällä jo "riitaa" aikaan, ja mä en nyt henk. koht (sanon suoraan mitä ajattelen) niin ymmärrä sitä että miksi ei myöhemmin otettas joukkoon, kun nyt on paljon jotka ei halua liittyä vielä... Eihän tossa ole mitään järkeä et täällä ollaan tiivis ryhmä ja sitte yhtäkkiä ei pääsekkään faceen mukaan kun haluaa????!!!! Ei mee mun järkeen, ja samoten toi et joku tietty lukumäärä montako??? En tajua!! Mutta nyt ei kukaan ota nokkiinsa, vaan sanoin mitä ajattelin!!
Juu on totta että myöhemmilläkin viikoilla sattu ja tapahtuu.. Juuri niiden kokemusten takia en tällä julkisella palstalla kovin paljoa halua kirjoitella vaan mielummin suljetussa fb-ryhmässä.FB-ryhmä: mustakin on tosi tyhmää että sillä on näin kauhea kiire, mitä se haittaa jos joku lueskelee täällä juttuja kun ollaan nimettömiä?? kai sen nyt jokanen ties ensi kerran kirjottaessaan että tällasilla palstoilla on kaikilla mahis lukea.. haluisin siis liittyä, mutta en vielä. ikävä sanoa mutta ei oo harvinaista että 12 viikonki jälkeen sattuu ja tapahtuu.. ja iso osa ryhmästä on vasta muutaman viikon päästä niillä 12 viikolla.
Se olin minä joka puhuin siitä että voisi heti alussa tehdä säännöt selviksi. Tehdäänkö raja minkä jälkeen ei oteta vai ei, toisessa ryhmäsäs kun rajaksi vedettiin 55. Sanoin etten tarjoita että meidän pitää sama raja vetää, mutta heti alussa on säännöistä sovittava. Tehtiin nyt tikusta asiaa vaikka pointtini oli vaan se, että säännöt ovat heti kaikilla selvillä ja ryhmä olisi tarkoitettu aktiivisille. Ja näinhän asia nyt on. Voisiko tämän nyt antaa olla ja ihmisten its epäättä tulevatko mukaan vai ei.Pokusaj mie vähä lueskelin siihen malliin, että olivat perustamassa siksi toista ryhmää, kun alkoi keskustelu olemaan siihen malliin että otetaan mukaan tyyliin vaan 55 tyyppiä ja jossei jaksakaan koko ajan kommentoida nii pistetään pihalle. Mutta nuo seikathan selveni onneks jo pois