Facebookin ryhmästä: Haluan kyllä liittyä mutta, ihan aikaisintaan nt-ultran jälkeen, joka sekin kyllä on jo viikon päästä
Sukupuolesta En osaa oikeen sanoa, ei oo mitään vahvaa tunnetta. Muut veikkaavat poikaa. Aiotaan kyllä ottaa se myöhemmin selville. En oo vielä nähnyt ollenkaan minkäänlaisia vauvaunia :O esikoisesta näin kokoajan.. en kai sit tosiaan oo vielä tätä kunnolla sisäistänyt.
Silti olen jo tehnyt vauvalle hankintoja, kun oli
ostoksista puhetta. Lähinnä alesta bodeja ja unihaalareja jne. Mun sisko osti myös ihanan asukokonaisuuden, mikä sopii molemmille
Luulen että osteluvimma alkaa oikeen kunnolla sitten, kun ja jos saamme sukupuolen selville. Tilasin myös äitiysvaatteita parista paikasta, innostuin vähän tuhlailemaan enemmän ku piti. Nyt vaan odotetaan niitä saapuvaksi ja yritetään sinnitellä näissä liian pienissä housuissa
Hankinnoista yleisesti, niin luulen et ostetaan melkeen kaikki uutena. Tässä jo jonkun aikaa kuitenkin ehtinyt potea vauvakuumetta, ja tullut suunniteltua kaikenlaista, sekä säästettyä rahaa vauvaa varten
papasta voin sanoa sen verran, että mulle ainakin suositeltiin siirrettäväksi raskauden jälkeen. Aiheuttaa kuulemma pienen keskenmenoriskin.
Työsuunnitelmista: Luulen että olen n. 2 vuotta kotona, esikoisen loppu- eskarivuoden sekä ensimmäisen kouluvuoden, ehkä jopa pidempäänkin. Eihän sitä tiedä vaikka yritettäis saada toinen yhteinen lapsi suht pienellä ikäerolla tähän tyyppiin
Millaisten töiden parissa olette? Ite oon keittiössä, ja kaikki nostot, kuormien purku jne. sekä kokoaikainen seisominen tuntuu nyt jo rankemmalta. Muutenkin oon tosi lyhyt. Miettinytkin että kuinkakohan pitkään pystyn töitä tekemään, tuskin ihan äitiysloman alkuun asti. Sinänsä en kovin nopeesti haluaisi jäädä saikullekaan kun oon juuri aloittanut kyseisessä paikassa. Mutta en halua kyllä ottaa turhia riskejäkään kun edellinenkin tuli niin paljon etujassa.. Kai se on vaan katottava olon mukaan ja pakkohan se on sit pomollekin kertoa että ei tarttisi jokapäivä purkaa niitä painavia kuormia..Muutenkin tuntuu että työ vie kaikki voimta, työmatkakin kestää tunnin per suunta.
Mutta nyt on pakko mennä nukkumaan, huomenna herätys 5 aikaan ja töihin. Hypin riemusta kattoon, kiitos myös ihanat kesäaikataulut jotka pidentää mun työmatkan kestoa entisestään. Ja ehkä tekstistä huomaakin, oon nykysin tosi usein
kiukkunen Tänään varsinki oli niiiin huono päivä. Joo mut nyt meen.
Janie ja pirpana 10+3