Hakutulokset

1. Bi-Mii

Voiko raskausoireet tuntua jo n. reilu viikko ovulaation jälkeen?

No siis se mun kaverin raskaushan oli ihan kukkua, eihän se raskaus nyt noin vain katoa yhtäkkiä :D
  2. Bi-Mii

Onko merkki lapsen älykkyydestä jos

Mun lapset ainakin on tyhmiä kuin saappaat vaikka aikaisin ovat liikkeelle lähteny.
  3. Bi-Mii

Voiko raskausoireet tuntua jo n. reilu viikko ovulaation jälkeen?

Toki, toiset on herkempiä kuin toiset. Mun kaveri on vallan niin herkkä että pari päivää seksin jälkeen pamahti aivan selvät raskausoireet, tuli maitoa tissistä, rinnat oli arat ja mahaa koski. Testikin näytti muutaman päivän päästä sen minkä varmaksi jo tiesi... siitä lapsesta ei vaan vielä...
  4. Bi-Mii

G: Oletko hienotunteinen?

No tollaisissa asioissa kyllä olen! Kyllä se varmasti on naiselle hyvinkin selvää jos on kiloja tullut tai naama kukkii ilman että kukaan siitä huomauttaa :kieh:
  5. Bi-Mii

sämpylää ja pullaa tulossa

Oih, pitäiskö tänään leipoa pitkästä aikaa pullaa lasten kanssa :)
  6. Bi-Mii

Tyylitesti

Mulla oli ihan sama :)
  7. Bi-Mii

Nyt on sitte venytetty korvia yhteensä 30mm!

Mun mielestä ne on tosi hienoja :)
  8. Bi-Mii

Meni sitten taas erittäin hyvin mielenkiinto tähän palstaan

No se on sitten moro vaa Skarletti! Toisaalta harmi kun ketjuja joihin olet vastannut niin on ollut ihan kiva ja huvittava lukea, ajatuksella, -miten aikuinen ihminen jaksaa jankata ja vängätä, pakko olla eri mieltä kait ihan vaan periaatteesta?
  9. Bi-Mii

Niin Älvari kuin olla voi!!

Näyttää ihan vanhalle talolle joka rempattu n. 15 vuotta sitten halvalla. Mun mielestä kamala, johtuen siitä että on kuitenkin uusi talo. Riittääkö perustelut?
  10. Bi-Mii

Testaa vanhemmuutesi. Paljonko tuli sakkoja?

260e en kyllä ymmärrä miten kaikki kysymykset liittyy hyvään tai huonoon vanhemmuuteen.
  11. Bi-Mii

Kuinka suuri osa ihmisistä on tosi jyrkkiä ajatuksiltaan?

Tuttavapiirissäni on joitain joilla todella jyrkät mielipiteet asiaan kuin asiaan, oma katsomus ainut oikea jne... ei sellaisten kanssa pysty keskustelemaan, menee helposti kinaamiseksi.
  12. Bi-Mii

+++++ <3

Ei meilläkään ole kaikkea mahdollista, mutta siis tarpeelliset. Kun tässä ketjussa nyt vedettiin esiin nämä sukset niin siksi mainitsin. Ja kyllä meilläkin kierrätetään lapselta toiselle, esim kummitytöltä meille ja itse laitan hyvät taas kiertoon. En väitä että rahassa kieriskelisin, mutta...
  13. Bi-Mii

jos näet/kuulet äidin/isän puhuvan lapselleen vihaisesti, jopa tiuskien kaupassa, mitä ajattelet?

Mua yleensä huvittaa jos siis ei ole kyse mistään lapsen haukkumisesta tai retuuttamisesta. Ja siksi huvittaa, kun omatkin kullanmurut osaa olla joskus todella riiviöitä kaupassa ja joudun sihisemään ja ilmeilemään että lopettaisivat, karjua kun en kehtaa yleisillä paikoilla :D
  14. Bi-Mii

+++++ <3

Onnittelut! Mä ainaskin vaihdoin miestä et saisin pojan, viel ei oo tärpänny B) Ai nii ja psst... oon työtön yh mut mun lapsilla on silti sukset, luistimet ja muut vermeet ;)
  15. Bi-Mii

Oma poika vankilaan.

:hug: Voimia ja jaksamista! Älä ikinä "hylkää" lastasi, mutta älä anna hänen myöskään pompottaa sinua. On varmasti uskomattoman raskasta ja paha mieli, oma lapsi on kuitenkin aina se oma pieni. :|
  16. Bi-Mii

Toimiiko muilla youtube?

Tökkinyt jo monta päivää ja nyt ei mitää toimintaa :(
  17. Bi-Mii

G: Jos oisit mies, uittaisitko munaasi joka kolossa?

Kait sitä pitää sit käsin puristaa kasaan. :laugh: kusen itteni koht ku kuvittelen miten oma mies vaikka lykkis ranskista joku päivä.
  18. Bi-Mii

G: Jos oisit mies, uittaisitko munaasi joka kolossa?

Mä ainakin haluaisin kokeilla lämmintä kerrosleipää missä on välissä juustoa ja majoneesia. Sinne lykkisin mielelläni ja varmasti kullittaisin kaikkea muutakin mahdollista.

Yhteistyössä