Sitä kannattaa miettiä muutenkin.Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:Pyysittekö niitä itse vai pyysikö ne? Musta tuo olisi hiukan, hmmm, ärsyttävää etenkin jos olisi nuorista/alaikäisistä kyse. Joutuisi miettimään mitä kommentoi ja statustelee...
Asetuksista saapi fiksailtua ja rajattua,,Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:mä en huoli ees omia lapsia mun kavereiks :xmas:
se on mun paikka jutella mun kavereiden kanssa, ilman et lapset näkee :xmas:
Enkä minä.Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:mä en huoli ees omia lapsia mun kavereiks :xmas:
Tottakai kannattaa, mutta aikuisten kesken on on kuitenkin hiukan eri asia kirjoitella ja statustella kuin alaikäisten.Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Sitä kannattaa miettiä muutenkin.Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:Pyysittekö niitä itse vai pyysikö ne? Musta tuo olisi hiukan, hmmm, ärsyttävää etenkin jos olisi nuorista/alaikäisistä kyse. Joutuisi miettimään mitä kommentoi ja statustelee...
ettekö osa kirjoittaa niistä henkilökohtaisista asioista yksityisesti nii ettei muut näe?Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Enkä minä.Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:mä en huoli ees omia lapsia mun kavereiks :xmas:
en miekään. kaikki vähänki henkilökohtasempi menee yksityisesti.Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:ettekö osa kirjoittaa niistä henkilökohtaisista asioista yksityisesti nii ettei muut näe?Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Enkä minä.Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:mä en huoli ees omia lapsia mun kavereiks :xmas:
mä en kirjoitastatukseen mtään sellaista mitä kukaan ei saisi nähdä