+++++ <3

Status
Viestiketju on suljettu.
aaa
Alkuperäinen kirjoittaja kijj:
Onnea, jos kerran iloinen uutinen on.

Mutt voi herranjumala. kaikenlaisiin elämäntilanteisiin sitä ihmiset lapsia tekeekin. kukahan on edes isä.
No niinpä! PAneskelee ilman ehkäsyä vaikka on ollu eroomassa herra ties koska jo!!! Ei mitään vastuuntuntoa tälläkään ihmisellä!!! Hyi hitto!

Alkuperäinen kirjoittaja MintunKukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Bi-Mii:
Onnittelut! Mä ainaskin vaihdoin miestä et saisin pojan, viel ei oo tärpänny B)

Ai nii ja psst... oon työtön yh mut mun lapsilla on silti sukset, luistimet ja muut vermeet ;)
No meidän lapsilla ei todellakaan ole kaikkea mahdollista. Tosin luistimet ja sukset on. Rahaa on kyllä hommata se ei siittä ole kiinni, mut mikä on järkevää tavaran hamstrausta? Ja siltikin meillä kierrätetään ja ostetaan paljon käytettynä vaikka olis varaa ostaa uutenakin. ;)
Ei meilläkään ole kaikkea mahdollista, mutta siis tarpeelliset. Kun tässä ketjussa nyt vedettiin esiin nämä sukset niin siksi mainitsin. Ja kyllä meilläkin kierrätetään lapselta toiselle, esim kummitytöltä meille ja itse laitan hyvät taas kiertoon.
En väitä että rahassa kieriskelisin, mutta toimeen olen tullut ja laskut saanut maksettua aina ajallaan. Ei ne suuret tulot vaan pienet menot, plaa plaa :D

titta
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja x:
Alkuperäinen kirjoittaja emppu:
Onnea!:). Viimeksi kun luin sinun juttuja olit hommaamassa omaa asuntoa, mutta ilmeisesti saitte sovittua miehen kanssa.
Eipäs saanut. Yh on.
Kiitos oikaisusta :D
Kuka on isä? Ei vissiin ainakaan se sama, jolle sulla on edelliset lapset, kun ettehän te kai ole enää yhdessä..?

akka
Alkuperäinen kirjoittaja aaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kijj:
Onnea, jos kerran iloinen uutinen on.

Mutt voi herranjumala. kaikenlaisiin elämäntilanteisiin sitä ihmiset lapsia tekeekin. kukahan on edes isä.
No niinpä! PAneskelee ilman ehkäsyä vaikka on ollu eroomassa herra ties koska jo!!! Ei mitään vastuuntuntoa tälläkään ihmisellä!!! Hyi hitto!
KAUHEETA,siis,panee,tekee SITÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kohta se näkyy kaikelle kansalle että se on PANNU ja todistettavasti kolmesti.
Ja vielä eronnut,äiti-ihminen ja kaikkee.
Kertakaikkisen kuvottavaa :D:D:D
(Nyt mua jäi vaivaamaan oliko edes lauantaina,saunan jälkeen,pimeässä,perinteisellä palstamammatyylillä,jalat levällään hipihiljaa liikkumatta seljällään)

Lunatic
En ole, mut vähän vaikee enää luottaa keneenkään..
Mistä mä tiedän, että sä olet luottamuksen arvoinen? :(
Olen kyllä. Sanon suoraan jos alat ärsyttää, huomaat sitten kyllä.
Sun kaverilistalla on kyllä joku, joka täällä harmaana riehuu, ja se en ole minä. :attn:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Sun kaverilistalla on kyllä joku, joka täällä harmaana riehuu, ja se en ole minä. :attn:
rupesko lunatikkia pelottaa.huihui. painele vaan niitä tykkää nappeja jatkossakin jossulle,älä pelkää, ei me sun nimee täällä kertoilla.

Alkuperäinen kirjoittaja jaah:
Alkuperäinen kirjoittaja Mintunkukka:
Huh mikä ketju...ihan hengästytti lukea.
Mut ap.lle Onnittelut tulevasta vauvasta ja voimia kaikinpuolin.

Mut ehkä olis viisasta et ei ihan kaikkea kerro palstallakaan? Ja ylipäätänsä kaikkea itsestä ja netissä? Tai mä en todellakaan ymmärrä,et avaudutaan omista asioista tosi avoimesti, kun olen luonteelta tosi sulkeutunu.Esim tätä minun kuudetta raskautta ei tiennyt kukaan sukulainenkaan ku vasta se kunnolla oli nähtävissä. Joskus yli rv 20 vasta.
eikun se on sit niiden syy jotka nälvii...tai levittelee juttuja tai facebookissa tekee sitä tai tätä...ei sen ihmisen oma syy joka kertoo netissä ihan KAIKEN!?!
En mä ole ketään nyt syyttänyt :eek:
Mutta mun äidilleni kerron vasta ekan ultran jälkeen :)

Jep,mä oon poistellut ne sellaiset tyypit, mistä en mitään tiiä ja sustahan mä tiedän hani KAIKEN :LOL: :p

?
Jep,mä oon poistellut ne sellaiset tyypit, mistä en mitään tiiä ja sustahan mä tiedän hani KAIKEN :LOL: :p
Vad har det hänt i Naamis?

Niin ja jos mä oon kertonut itsestäni täällä joskus paljonkin mun asioita, niin ei se oikeuta muitten kertomaan mun asioita jostain suljetusta yhteisöstä, vaikka ei toi nyt mikään paha juttu ollutkaan :D
Melkein kaikki turhat on poistettu, muutamia fiksataan vielä :xmas:

1111
Niin voi valitettavasti käydä jos naamakirjaan otetaan kavereiksi ihan ketä vaan ja jos ei ihmisestä tiedä yhtikäs mitään. Varovaisuutta suosittelisin.

Plussa ja FB on kaksi eri asiaa. En minä ainakaan levittele täällä naamiskavereideni asioita. En edes plussalaisten vaikka muutama palstalainen kaverina onkin. Naamisasiat naamiksessa ja 2+ asiat palstalla.

Tyhmää, että joku ei kunnioita toisen toivomusta omien asioidensa levittelemistä ja muutenkin tyhmää tuollainen juoruaminen.
Mutta niinhän se on, että itse pitää tarkasti punnita kuka on luottamuksen arvoinen ja kuka ei.

....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Äitihän voi olla tasan täydellinen tai sitten ihan pjaska ja mitään välimuotoa ei ole, vai mitä sanoo Maura? Ja äidit joita ei juhliminen ja alko kiinnosta yhtään, on tekopyhiä ja pitää itseään täydellisinä, etkö ajattelekin näin, Maura? Mietipä joskus syvällisesti, että miksi ajattelet niin. Eihän vain siksi, että sietäisit paremmin itseäsi?

Ja jos on totta tuo Åbon kirjoittama, että ap on suunnitellut opiskelua yms. niin sehän kertoo mahdollisesti tyypin epävakaudesta (mielipide vaihtuu nopeammin kuin digikellossa numerot) tai siitä että jossain vaiheessa kaduttaa kun suunnitelmat meni mynkään. Tai voihan olla niinkin että suuret puheet ei suuta halkaise -saahan sitä kertoilla mitä vaan ja miksei kertoisi, jos haluaa silottaa kuvaa omasta itsestään.
raskaus/lapset on sitten estä tulevaisuuden suunitelmille tai opiskelulle??
jos ap on ottanut 5siideriä uutena vuotena tekeekö se äidistä hurvittelijan?
ei mun mielestä ,itse en pulloon sylje mut en myöskään juo joka viikonloppu viime kertasta taitaa olla 4kk

onnea ap!! älä välitä näistä täydelisistä äideistä

täh
Alkuperäinen kirjoittaja Adelade:
Katoinkin että yks naapuri oli hävinny. :|
Voih, mut kun sä oot mulle tuntematon,niin jouduin sut poistaa :ashamed:
En mä sitä todellakaan pahalla tarkoittanut :hug:
että ihan tuntemattomia oot ottanu naamakirjakaveriksi...voiko tuossa tilanteessa oikeesti syyttää ku itseään???

Ok eipä mitään, ymmärrän kyllä.
Siulta vaan sai tosi kivasti aina niitä keräilyjä, jos vaan kerkes osingoille. ;)

Ok eipä mitään, ymmärrän kyllä.
Siulta vaan sai tosi kivasti aina niitä keräilyjä, jos vaan kerkes osingoille. ;)
:D

i
miksi ihmeessä ei ensin hoida elämäänsä kuntoon ja sitten vasta lisäänny. Ei ole kauan siitä, kun ap märisi ku mies pahoinpiteli raskausaikana.

Mä en vaan ymmärrä tuollaista itsemurhaviettiä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä