+++++ <3

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja viras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
mitä sitten kun ne kaikki 3 tarvii sukset, monot ja porkat yhtä aikaa? jos käy niin paska säkä et kahdella on samankokoinen jalka, hyvällä säkällä kaikilla. meillä on 5 ja 7 vuotiailla samankokoinen jalka ja 10cm pituudessa eroa. sitten ne tarvii kaikki ne toppapuvutkin. ja luistimet.
:eek: :eek: :eek: Mitä? Miten tää nyt liittyy ap:n raskautumiseen?
eihän tää nyt muuten liitykkään kuin siten että ne lapset kasvaa ja tarvitsevat muutakin kuin sitä RAKKAUTTA.
Kuule, älä huoli. Mä ostan ne reimatecit ja tiketit ihan mun omilla rahoillani :LOL:
Sä taidat kasvattaa lapsesi RAHAN kanssa, mä kasvatan ne RAKKAUDEN avulla :)

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
mitä sitten kun ne kaikki 3 tarvii sukset, monot ja porkat yhtä aikaa? jos käy niin paska säkä et kahdella on samankokoinen jalka, hyvällä säkällä kaikilla. meillä on 5 ja 7 vuotiailla samankokoinen jalka ja 10cm pituudessa eroa. sitten ne tarvii kaikki ne toppapuvutkin. ja luistimet.
Villi arvaus: sitten niille kaikille ostetaan sukset, monot, toppavaatteet....? :eek:
nii työtön yyhoo ostelee 300e:lla suksipaketteja ja muutama satanen viel lisää muihin talvikamppeisiin.
Kuka hölmö nyt uusia ostaa :eek:
Nytkin ostettiin uudenveroiset sukset tytölle 5?:lla, miks helvatassa mun pitäisi niistä 100? maksaa :eek:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja emppu:
Onnea!:). Viimeksi kun luin sinun juttuja olit hommaamassa omaa asuntoa, mutta ilmeisesti saitte sovittua miehen kanssa.
Mä asun omassa asunnossa ja mies omassaan =)
Joo, näin se pitääkin mennä jos meinaa sossutukia pummata.
Aika monesti eronneet parit asuu erillään... :whistle:
Eronneet ja eronneet...
Jälleen kerran palsta tietää sen ainoan oikian totuuden ja asianomaasen itte on turha yrittää väittää vastaan! :LOL: :LOL:
Itehän tuo on täällä pummailukikkoja kysellyt miten sossusta saa rahaa milloin mihinkin. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
nii työtön yyhoo ostelee 300e:lla suksipaketteja ja muutama satanen viel lisää muihin talvikamppeisiin.
Kaikilla tuo työttömyys ei ole pysyvä olotila, ja onhan lapsilla isäkin?
nii joo tosiaan, se juoppo? sori kun unohdin!
Kuuleman mukaan se ei ole ottanut alkoa vähään aikaan, hyvä sille ja niitä juoppoja kyllä suomessa riittää :)

Onnea!:). Viimeksi kun luin sinun juttuja olit hommaamassa omaa asuntoa, mutta ilmeisesti saitte sovittua miehen kanssa.
Eronneet ja eronneet...
Jälleen kerran palsta tietää sen ainoan oikian totuuden ja asianomaasen itte on turha yrittää väittää vastaan! :LOL: :LOL:
Itehän tuo on täällä pummailukikkoja kysellyt miten sossusta saa rahaa milloin mihinkin. :D
Niin ja tämä liittyy muka eroamiseen miten? :whistle:

vieras
Eronneet ja eronneet...
Niin ja tämä liittyy muka eroamiseen miten? :whistle:
100%

eimeejakeluun
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Etkö sä just vasta saanut lapsen?

Onnea nyt. Tule onnelliseksi. :hug:
Ei voi kun peesata...ehkä tämä lapsi sitten tuo sen onnen...
Ja jotain kertoo suurimman osan palstalaisten arvoista se, että on ihan ok naida napsauttaa ilman ehkäisyä kun ollaan juuri eroamassa eikä se haittaa vaikka siitä raskautuu!?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä