Niin Älvari kuin olla voi!!

• Viestiketjun aloittaja hyh
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja *:
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
onko toi Älvsby joku pakkomielle palstamammoille? Aina parjaamassa.ihme touhua...ja ei mulla ei ole Älväriä vaan 70-vuotta vanha talo
Palstamammat haluu asua mielummin kaupungin vuokratalossa kuin Älvarissa. Kun ne oikeesti NIIN ällöjä!!! :D Naurettavaa parjaamista, antaa jokaisen tehdä niinkuin itse haluaa, eiköhän tuollekin ostaja löydy.
No minä ainakin asun mieluummin tässä 30v vanhassa, mutta hyväkuntoisessa okt:ssa ;)
pahimmanmoisia homeloukkoja 70-luvun talot... paljon piilovikoja mm. rakenteissa ja perustuksissa.

*
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Älvärit on kaikki kaameita. En ikuna moiseen rahoja laittaisi.
Ruma kommentti mielestäni. Tunnen kaksikin onnellista älväriperhettä. He on tyytyväisiä ja onnellisia kodistaan.
Tuonkin talon myyjät pistäneet rahaa likoon vähän yli 100 000 ja nyt kun myyvät, saavat melkoisen voiton. Kateelliset täällä kaakattaa.. :D

Ruma kommentti mielestäni. Tunnen kaksikin onnellista älväriperhettä. He on tyytyväisiä ja onnellisia kodistaan.
Rumia on talotkin, mutta tämä mun mielipiteeni ja ONNEKSI ei meidän tarvi älväriä koskaan ostaa. Se on hyvä että he jotka ostavat on onnellisia ja tyytyväisiä sehän se tärkeintä on eikä mun kommentit.

Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Kuinkla moni täällä asuu vanhassa talossa tai vuokralla, onko toi älväri oikeasti joku pakkomieli, on se halpaa vaihtoehto ja ei niin pahaa, sisustukseen ja kaikkeen voit vaikuttaa ihan itse
tuntuu olevan pakkomielle. mä olisin ennemmin huolissaan nykypäivän pikapikaa rakentamisesta. 2000-luvulla tehdyissä taloissa on suuria ongelmia, kun paikat ei kerkiä kuivumaan ennen seuraavaa työvaihetta, osa työvaiheista jätetään tekemättä tai tehdään todella hutiloiden. juurikin ystäväperhe muutti 2005 rakennetusta talosta kun on niin pahoja homeongelmia että talo on asumiskelvoton.

vieras
Rumia on talotkin, mutta tämä mun mielipiteeni ja ONNEKSI ei meidän tarvi älväriä koskaan ostaa. Se on hyvä että he jotka ostavat on onnellisia ja tyytyväisiä sehän se tärkeintä on eikä mun kommentit.
Kuvittelin sinulta jotain muuta. Oletkin tuollainen paska.

Hirveintä minusta Älvareissa on kylpyhuonesysteemit. Muovimatot ovat ihan hirveän näköisiä, ja on ihan järkyn näköistä, kun kaikki vesi- ja muut putket ovat näkösällä. Nimenomaan kosteat tilat paljastavat sen, miksi ne ovat niin halpoja.

Ulkonäköä pahempi asia on se, että kuluttaja-asiamies on joutunut puuttumaan ihan hirveän monta kertaa Älvareiden vikoihin. Niistä on tullut poikkeuksellisen paljon valituksia, ja siinäkin firma poikkeaa muista, että se ei hevillä korvaa selviäkään talotehtaan mokia. Ihan äskettäin tästä muuten tuli dokkarikin televisiosta.

Myös Kuluttaja-lehden mustalla listalla on lähes joka numerossa Älvsbytä koskeva valitus, johon talotehdas ei ole asianmukaisesti reagoinut. Enpä ole Kannustaloa tms. ikinä nähnyt sillä listalla.

Kuinkla moni täällä asuu vanhassa talossa tai vuokralla, onko toi älväri oikeasti joku pakkomieli, on se halpaa vaihtoehto ja ei niin pahaa, sisustukseen ja kaikkeen voit vaikuttaa ihan itse
tuntuu olevan pakkomielle. mä olisin ennemmin huolissaan nykypäivän pikapikaa rakentamisesta. 2000-luvulla tehdyissä taloissa on suuria ongelmia, kun paikat ei kerkiä kuivumaan ennen seuraavaa työvaihetta, osa työvaiheista jätetään tekemättä tai tehdään todella hutiloiden. juurikin ystäväperhe muutti 2005 rakennetusta talosta kun on niin pahoja homeongelmia että talo on asumiskelvoton.
sama juttu täällä on kahdessa talossa =) ja meillä se on jo toinen rakennus kokemus kans ja meijän ensimäinen talo oli homessa ja vesivahinko sekä monet muut ongelmat

noh
Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Hirveintä minusta Älvareissa on kylpyhuonesysteemit. Muovimatot ovat ihan hirveän näköisiä, ja on ihan järkyn näköistä, kun kaikki vesi- ja muut putket ovat näkösällä. Nimenomaan kosteat tilat paljastavat sen, miksi ne ovat niin halpoja.

Ulkonäköä pahempi asia on se, että kuluttaja-asiamies on joutunut puuttumaan ihan hirveän monta kertaa Älvareiden vikoihin. Niistä on tullut poikkeuksellisen paljon valituksia, ja siinäkin firma poikkeaa muista, että se ei hevillä korvaa selviäkään talotehtaan mokia. Ihan äskettäin tästä muuten tuli dokkarikin televisiosta.

Myös Kuluttaja-lehden mustalla listalla on lähes joka numerossa Älvsbytä koskeva valitus, johon talotehdas ei ole asianmukaisesti reagoinut. Enpä ole Kannustaloa tms. ikinä nähnyt sillä listalla.
Tämä oli ensimmäinen järkevä perustelu. Kiitos tästä. Muut vaan mielipiteen voimalla meuhkaa eikä esitä mitään faktoja.

joopa joo
Saa sen Älvarinkin lyötyä pystyyn märän laatan päälle...

Lunatic
Eikös ne ole kaikki jotain pakettitaloja nykyään, että ladotaan vaan seinät paikalleen suurinpiirtein. Minusta ne on kaikki höttösen näkösiä, en tiä merkkejä eikä kiinnosta. Ihmetyttää että semmosia röttelöitä viittitään joka notkoon pystytellä.

hmm
no eikös nää älvarit ole juurikin hyvä esimerkki tästä 2000-luvun nopeesti kyhätystä peestä.??

Yhteistyössä