G: Jos oisit mies, uittaisitko munaasi joka kolossa?

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska Jokunen:
Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:
Todellakin, reikä ku reikä. Naisen tehtävä on levittää miehelle haaransa ja antaa miehen tyydyttää itsensä naisen reikiin.
ja miehen tehtävä on tyydyttää nainen parhaan kykynsä mukaan ja sillä kyvyllä otetaan miehestä mittaa...
Mua ei kyllä kiinnosta onko nainen tyydytetty vai ei. Pääasia on, että reikä hyvä, joka reikään saa uittaa ja nainen on hiljaa kun mies tyydyttyy.
sä et olekaan MIES!

Jaska Jokunen
Todellakin, reikä ku reikä. Naisen tehtävä on levittää miehelle haaransa ja antaa miehen tyydyttää itsensä naisen reikiin.
ja miehen tehtävä on tyydyttää nainen parhaan kykynsä mukaan ja sillä kyvyllä otetaan miehestä mittaa...
Mua ei kyllä kiinnosta onko nainen tyydytetty vai ei. Pääasia on, että reikä hyvä, joka reikään saa uittaa ja nainen on hiljaa kun mies tyydyttyy.
sä et olekaan MIES!
Mitä kummallista ininää kuuluu??

Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Ranskanleipä toimii hyvin, veitsellä pisto sen päähän ja sekun lykkii sinne
Jaa niin. Kannattaako se rasvata sisältä jotenkin, sehän on aika höttöä sisältä.. ?
Lorauttaa reiästä ensin desin vettä sisään
aika veltto ja vetinen reikä olis sit :D
Kait sitä pitää sit käsin puristaa kasaan. :LOL: kusen itteni koht ku kuvittelen miten oma mies vaikka lykkis ranskista joku päivä.

Lunatic
Jaa niin. Kannattaako se rasvata sisältä jotenkin, sehän on aika höttöä sisältä.. ?
:LOL: :LOL: No litinää ja lätinää vois kuulua, mutta en kyl usko tähän muuten.

Jaska Jokunen
No niin, tässäkin ketjussa käy hyvin selville, että jos nainen muuttuisi mieheksi niin hän panisi lähes jokaista vastaankävelevää naista. Joten miksette sitten siedä sitä, että ukkonne saattaa vahingossa panna ystävätärtänne tai naapurin eukkoa.
Totta. Miehen kuuluu saada uittaa vehjettään joka viemärissä jos haluaa.

Eihän dildossa ole tuntoaisteja senkään vertaa.. hyvänen aika sentään.
Jos sulla olis mielihyvää tunteva muna, joka haluais purkautua.. se ois ihan eri asia. Kyllä laskis sun kynnyskin radikaalisti, sano mun sanoneen.
No sen näkee sitte ku mä leikkauksen jälkeen muutun mieheksi :xmas: (näin mulle palstalla kerrottiin.. :LOL: :LOL: )

Alkuperäinen kirjoittaja Bi-Mii:
aika veltto ja vetinen reikä olis sit :D
Kait sitä pitää sit käsin puristaa kasaan. :LOL: kusen itteni koht ku kuvittelen miten oma mies vaikka lykkis ranskista joku päivä.
Mut jos sen ranskiksen laittaa vaikka sopivan tiukkaan muovipussiin? Pitää sitä kivasti kasassa *litslätslits* :LOL:

huhuhuhuhuhh
Kyllä minä uittasin. Kokeilisin varmaan hedelmiäkin ja tietysti kaikkia naisia katsoisin sillä silmällä...
Mitenköhän sitä saisi pidettyä kalun lepotilassa ollenkaan.
Ei tarttis ees riisua, vetäs vaan munan housuista ja työntys johonkin.
luin vaan tän aloituksen ja kiittelen että sä olet nainen, varmaan just tuolle tuntuu raiskaajista ja lapsiinsekaantujista! :eek:

Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja huhuhuhuhuhh:
luin vaan tän aloituksen ja kiittelen että sä olet nainen, varmaan just tuolle tuntuu raiskaajista ja lapsiinsekaantujista! :eek:
No en minä nyt lapsiin koskis, joku moraali sentään löytyy ja käsitys oikeasta ja väärästä. :headwall: HALOOOO!!! |O

huhuhuhuhuhh
Alkuperäinen kirjoittaja huhuhuhuhuhh:
No en minä nyt lapsiin koskis, joku moraali sentään löytyy ja käsitys oikeasta ja väärästä. :headwall: HALOOOO!!! |O
sellainen kuva vaan heti tulis, mä olen monesti ite toivonu kikulia, sitä olis varmaan tosi kiva vemputtaa..

vieras
En ehkä ihan joka kolossa mutta varmaan aika monessa. Mun mielestä olis muutenkin helpompaa olla mies, musta ois vaan niin ihanaa jos mulla seisois ja voisin vedellä kädellä pitkin... En mä edes voi kuvitella tätä kauheasti koska mulla on nyt jo housut märkänä. Ap:ta todennäk panisin mielelläni.

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Miehen varmaan aika vaikea keksiä että mitä kaikkea voikaan panna. Naisella paljon helpompaa.
No eikä ole. Eihän naisella ole vaginassa edes tuntoaistia, sinne on ihan turha mitään työnnellä edes.
Mutta muna tuntee mielihyvää.. ehkä liikaakin.
jösses kaikkea sitä oppii kun vanhaksi elää...mä olen aina ollut tuntevinani mielihyvää kun mies ( siis mies, mistään tekovehkeistä en perusta) työntyy sisään, mutta ilmeisesti se on ollut vaan harhaa, mutta kai se oli jo aika tietää tästäkin asiasta totuus :eek:

Yhteistyössä