*reps*Alkuperäinen kirjoittaja ccc:sitä voi tarjota anopille pullia sitten myöhemmin.Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mutta kuka mies viitsis alkaa taikinaa tekemään sitä varten että panettaa?
Alkuperäinen kirjoittaja mantelisuklaa:*reps*
Mutta itse tällä luonteella - tuskin. Vaikka epäilemättä kuitenkin toisaalta, olen tällä hetkellä niin kettuuntunut tuohon kaksilahkeisten lajiin, että jos asia olis toisinpäin, niin kyllä ainakin kaikki naiset "uittelisin" kävisin läpi... *ja kaikki tajusi*
Kuulostaapa oudolle. Sekä sun kanta, että toi apuväline. :|Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Enpä kyllä uittelis..
Eiks se legendaarinen miesten apuväline oli keitettyä makaroonia termarissa?
Kai se jotain puristusta tarjoaa?Alkuperäinen kirjoittaja pk:Taikinaa? Eihän se oo kiinteetä, ei tarjoa puristusta. Miehet, kertokaa heti, voiko taikinaa panna?
Miten niin?!Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Kuulostaapa oudolle. Sekä sun kanta, että toi apuväline. :|Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Enpä kyllä uittelis..
Vettä.Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:luna, mità lasissa...?
En oo kuullutkaan. Toihan olis kätevä, sitten lopuksi vaan lisäisi vähän vihanneksia ja söisi sopan.Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Enpä kyllä uittelis..
Miltä se tuntuu?Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Mie oon uittanut munaani tänään kahdesti, kylläkin vaan yhdessä kolossa.... ei se toinenkaan kolo olis pahitteeksi
Ei se nyt kättäkään mitenkään purista.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Kai se jotain puristusta tarjoaa?Alkuperäinen kirjoittaja pk:Taikinaa? Eihän se oo kiinteetä, ei tarjoa puristusta. Miehet, kertokaa heti, voiko taikinaa panna?
Jeps, hemmetin kätevää retkievästä. Viel pussillinen hemapaa nii avot, johan on hyvät safkat koossa!Alkuperäinen kirjoittaja v:En oo kuullutkaan. Toihan olis kätevä, sitten lopuksi vaan lisäisi vähän vihanneksia ja söisi sopan.Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Enpä kyllä uittelis..
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Miltä se tuntuu?Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Mie oon uittanut munaani tänään kahdesti, kylläkin vaan yhdessä kolossa.... ei se toinenkaan kolo olis pahitteeksi
No luulis että tykkäisit uittelusta, jos kokeilisit.Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Miten niin?!
Apuvälineen toimivuudesta en tiiä mut näin mä oon joskus isoilta pojilta kuullu..
Heti tuli nälkä.Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Jeps, hemmetin kätevää retkievästä. Viel pussillinen hemapaa nii avot, johan on hyvät safkat koossa!Alkuperäinen kirjoittaja v:En oo kuullutkaan. Toihan olis kätevä, sitten lopuksi vaan lisäisi vähän vihanneksia ja söisi sopan.Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Enpä kyllä uittelis..
No nainen, miltä tuntuu? Kuuma ja kostea puristusko?Alkuperäinen kirjoittaja imperial:täh? no tuntuuhan se
Ehkä jos on makarååniin sopiva mulkerå?Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:No luulis että tykkäisit uittelusta, jos kokeilisit.Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Miten niin?!
Apuvälineen toimivuudesta en tiiä mut näin mä oon joskus isoilta pojilta kuullu..
Ja miten voi saada orgasmin jos lykkii makaroonia? Onko se makarooni termarissa siis kun sitä pannaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:No nainen, miltä tuntuu? Kuuma ja kostea puristusko?Alkuperäinen kirjoittaja imperial:täh? no tuntuuhan se
Niin minustakin, eihän kauliminenkaan aina ole yksinkertasta.Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Niin ja aikamoinen kitka siinä taikinassa taitaa olla.
No niinhän mä tykkäänki mutta en mä silti pane/panis kaikkee mikä liikkuu. Nirso mikä nirso..Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:No luulis että tykkäisit uittelusta, jos kokeilisit.
Ja miten voi saada orgasmin jos lykkii makaroonia? Onko se makarooni termarissa siis kun sitä pannaan?