G: Jos oisit mies, uittaisitko munaasi joka kolossa?

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
mantelisuklaa
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Mutta kuka mies viitsis alkaa taikinaa tekemään sitä varten että panettaa?
sitä voi tarjota anopille pullia sitten myöhemmin.
*reps* :D

Mutta itse tällä luonteella - tuskin. Vaikka epäilemättä kuitenkin toisaalta, olen tällä hetkellä niin kettuuntunut tuohon kaksilahkeisten lajiin, että jos asia olis toisinpäin, niin kyllä ainakin kaikki naiset "uittelisin" kävisin läpi... *ja kaikki tajusi* :D :whistle:

Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja mantelisuklaa:
*reps* :D

Mutta itse tällä luonteella - tuskin. Vaikka epäilemättä kuitenkin toisaalta, olen tällä hetkellä niin kettuuntunut tuohon kaksilahkeisten lajiin, että jos asia olis toisinpäin, niin kyllä ainakin kaikki naiset "uittelisin" kävisin läpi... *ja kaikki tajusi* :D :whistle:
:LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Enpä kyllä uittelis..

Eiks se legendaarinen miesten apuväline oli keitettyä makaroonia termarissa? :D
En oo kuullutkaan. Toihan olis kätevä, sitten lopuksi vaan lisäisi vähän vihanneksia ja söisi sopan.
Jeps, hemmetin kätevää retkievästä. Viel pussillinen hemapaa nii avot, johan on hyvät safkat koossa! :LOL:

Lunatic
Miten niin?! :eek:

Apuvälineen toimivuudesta en tiiä mut näin mä oon joskus isoilta pojilta kuullu.. :LOL:
No luulis että tykkäisit uittelusta, jos kokeilisit.
Ja miten voi saada orgasmin jos lykkii makaroonia? Onko se makarooni termarissa siis kun sitä pannaan? :eek:

v
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Enpä kyllä uittelis..

Eiks se legendaarinen miesten apuväline oli keitettyä makaroonia termarissa? :D
En oo kuullutkaan. Toihan olis kätevä, sitten lopuksi vaan lisäisi vähän vihanneksia ja söisi sopan.
Jeps, hemmetin kätevää retkievästä. Viel pussillinen hemapaa nii avot, johan on hyvät safkat koossa! :LOL:
:p Heti tuli nälkä.

v
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Miten niin?! :eek:

Apuvälineen toimivuudesta en tiiä mut näin mä oon joskus isoilta pojilta kuullu.. :LOL:
Ja miten voi saada orgasmin jos lykkii makaroonia? Onko se makarooni termarissa siis kun sitä pannaan? :eek:
Ehkä jos on makarååniin sopiva mulkerå?

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
No niinhän mä tykkäänki mutta en mä silti pane/panis kaikkee mikä liikkuu. Nirso mikä nirso..

No termarissa tietenki, lämmintä makaroonia..

Yhteistyössä