G: Jos oisit mies, uittaisitko munaasi joka kolossa?

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
vakkari harmaana
oma mies survaisi joskus teininä kalunsa pölynimuriin ja oli kuulemma sattunut hemmetisti :LOL: mutta vakavasti puhuen , en keksi mitään ällöttävämpää kuin mies joka tökkii joka reikään suojautumisesta välittämättä :( nuorena tiesi useitakin tälläisiä tapauksia, joiden punkkaan ei tod. kannattanut eksyä... ja yleensä olivat niitä hyvännäköisiä kundeja!!

yks nainen
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Miehen varmaan aika vaikea keksiä että mitä kaikkea voikaan panna. Naisella paljon helpompaa.
No eikä ole. Eihän naisella ole vaginassa edes tuntoaistia, sinne on ihan turha mitään työnnellä edes.
Mutta muna tuntee mielihyvää.. ehkä liikaakin.
jösses kaikkea sitä oppii kun vanhaksi elää...mä olen aina ollut tuntevinani mielihyvää kun mies ( siis mies, mistään tekovehkeistä en perusta) työntyy sisään, mutta ilmeisesti se on ollut vaan harhaa, mutta kai se oli jo aika tietää tästäkin asiasta totuus :eek:

Joo mä en kans nyt tajunnu tätä, et nainen ei tuntis mitään, eikä sitä usein paneta!!!!???? Yksilöitähän me ollaan! Ja meijän suhteessa mä(nainen) oon alusta saakka ollu se halukkaampi osapuoli.. Joka päivä kävis mulle, mut miehelle kerta/pari viikossa riittää.

miespalstalainen
Kyllä minä uittasin. Kokeilisin varmaan hedelmiäkin ja tietysti kaikkia naisia katsoisin sillä silmällä...
Mitenköhän sitä saisi pidettyä kalun lepotilassa ollenkaan.
Ei tarttis ees riisua, vetäs vaan munan housuista ja työntys johonkin.
Voittehan te aina uneksia ja toivoa, mutta penistä ette saa.

Alkuperäinen kirjoittaja miespalstalainen:
Kyllä minä uittasin. Kokeilisin varmaan hedelmiäkin ja tietysti kaikkia naisia katsoisin sillä silmällä...
Mitenköhän sitä saisi pidettyä kalun lepotilassa ollenkaan.
Ei tarttis ees riisua, vetäs vaan munan housuista ja työntys johonkin.
Voittehan te aina uneksia ja toivoa, mutta penistä ette saa.
Ilonpilaaja! :'(

Älä tuu pilaamaan muitten fantasioita! Tuolla on muitakin ketjuja! Mee vaikka neuvomaan tuota yhtä tyyppiä, joka kyselee, että miten lyhyen hepin kanssa parhaiten onnistuisi Ne Puuhat!

Rouva Majuri
Alkuperäinen kirjoittaja yks nainen:
jösses kaikkea sitä oppii kun vanhaksi elää...mä olen aina ollut tuntevinani mielihyvää kun mies ( siis mies, mistään tekovehkeistä en perusta) työntyy sisään, mutta ilmeisesti se on ollut vaan harhaa, mutta kai se oli jo aika tietää tästäkin asiasta totuus :eek:

Joo mä en kans nyt tajunnu tätä, et nainen ei tuntis mitään, eikä sitä usein paneta!!!!???? Yksilöitähän me ollaan! Ja meijän suhteessa mä(nainen) oon alusta saakka ollu se halukkaampi osapuoli.. Joka päivä kävis mulle, mut miehelle kerta/pari viikossa riittää.
Sama täällä. Olen tainnut kuvitella vaan. :whistle:

Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Majuri:
Alkuperäinen kirjoittaja yks nainen:

Sama täällä. Olen tainnut kuvitella vaan. :whistle:
Tottakai sen havaitsee kun muna on tunnelissa, mutta ei siel emättimessä mitään herkkiä tuntoaisteja ole.. klitoriksessa on. Ootteko te vähän tyhmiä.

Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Ikiteinix:
En tosiaan.

Kuvassa näkyvän muotoinen takapuoli olisi ainakin hyvä olla eikä se saisi olla kiinni Mallulle tai vanhalle viinalle haisevassa pulimummossa! :p

:x Hyi helvetti. Ilmeisesti oisit sitten homo, tolla on ihan miehen perse, kuten kaikilla negroilla. Tossahan litistys siitin jo pelkässä persvaossa.

En tosiaan.

Kuvassa näkyvän muotoinen takapuoli olisi ainakin hyvä olla eikä se saisi olla kiinni Mallulle tai vanhalle viinalle haisevassa pulimummossa! :p

:x Hyi helvetti. Ilmeisesti oisit sitten homo, tolla on ihan miehen perse, kuten kaikilla negroilla. Tossahan litistys siitin jo pelkässä persvaossa.
Niin taitaisin olla! :whistle:

Tuo vaan näyttää sopivan pyöreältä ja kiinteältä! Kävin läpi suuren määrän netin kuvatarjontaa, mutta mikään liian luiseva tai kapea takapuoli ei sytyttänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja ::
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
no ei sentään. vanha sanontakin jo sanoo että ei kultamunia hanttihommiin :eek:
Niin. Jos olisit mies.
Mies joka on muka kranttu, ei vaan oikeasti saa naisia.
Sillon pitää panna vaikka melonia.
ihan niinkun mä sun persettäs olisin pyytäny :LOL:
ei sentään täällä palstalla tarvii ettiä :wave:

Lunatic
Niin taitaisin olla! :whistle:

Tuo vaan näyttää sopivan pyöreältä ja kiinteältä! Kävin läpi suuren määrän netin kuvatarjontaa, mutta mikään liian luiseva tai kapea takapuoli ei sytyttänyt.
No ei kai tartte olla tommonen miesbodarin pystyperse, että ois lihaisa. Itse haluaisin naisen perseen. Leveän ja pyöreän.. sit eukko nelinkontin ja tuuppaus. :p

Niin. Jos olisit mies.
missäpäin mun viestiä sulle on se epäselvä kohta mistä revit tuon jos sanan :D
Otsikosta?
ei mun viestissä ole otsikkoa !

:
Niin. Jos olisit mies.
missäpäin mun viestiä sulle on se epäselvä kohta mistä revit tuon jos sanan :D
Otsikosta?
ei mun viestissä ole otsikkoa !
Mutta vastasit aiheeseen, JOS olisit mies. Dami.

Yhteistyössä