:
Sun ymmärrys ei riitä lukemaan edes sitä, mihin vastaat, niin kärsi nyt seurauksista, dami. Jos siis olisit mies.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:eihän se mun vika ole jos sun ymmärrys ei riitä :wave:
Sun ymmärrys ei riitä lukemaan edes sitä, mihin vastaat, niin kärsi nyt seurauksista, dami. Jos siis olisit mies.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:eihän se mun vika ole jos sun ymmärrys ei riitä :wave:
mulle on ihan sama sun merkityksetön mielipitees mun sukupuolesta.Alkuperäinen kirjoittaja ::Sun ymmärrys ei riitä lukemaan edes sitä, mihin vastaat, niin kärsi nyt seurauksista, dami. Jos siis olisit mies.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:eihän se mun vika ole jos sun ymmärrys ei riitä :wave:
Jos olisit mies. Ihan sun oma mielipidehän tässä on kyseessä.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mulle on ihan sama sun merkityksetön mielipitees mun sukupuolesta.Alkuperäinen kirjoittaja ::Sun ymmärrys ei riitä lukemaan edes sitä, mihin vastaat, niin kärsi nyt seurauksista, dami. Jos siis olisit mies.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:eihän se mun vika ole jos sun ymmärrys ei riitä :wave:
etkö enää muuta keksi kun alkaa nimittelemään
Kyllä sä Luna olet ihan kamalaAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic::x Hyi helvetti. Ilmeisesti oisit sitten homo, tolla on ihan miehen perse, kuten kaikilla negroilla. Tossahan litistys siitin jo pelkässä persvaossa.Alkuperäinen kirjoittaja Ikiteinix:En tosiaan.
Kuvassa näkyvän muotoinen takapuoli olisi ainakin hyvä olla eikä se saisi olla kiinni Mallulle tai vanhalle viinalle haisevassa pulimummossa!
Emmä sillai ole väittänytkään.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ihan niinkun mä sun persettäs olisin pyytäny
ei sentään täällä palstalla tarvii ettiä :wave:
Mä uskon kans tohon että lykkis jos olis saumaa. Onko kranttuja miehiä olemassakaan ?Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Emmä sillai ole väittänytkään.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ihan niinkun mä sun persettäs olisin pyytäny
Tarkotin vaan, että kyllä miehet lykkis jos vaan olis lykittäviä. Mutta ei naiset aina ole haarat leveellään. Sillon pitää itse vemputtaa, mutta muna vie jokatapauksessa.
Ei, jos on naisen alapäästä kyse.Alkuperäinen kirjoittaja Motha:Mä uskon kans tohon että lykkis jos olis saumaa. Onko kranttuja miehiä olemassakaan ?
Mä luulen kans. Ja naiset on puolestaan niin pönttöjä että höyläävät ja nyppivät alapäänsä vaikka kelpaisi millaisena tahansa . Sen mä olen onneksi tajunnut jo vuoooosia sitten että aivan turhaa hommaa :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ei, jos on naisen alapäästä kyse.Alkuperäinen kirjoittaja Motha:Mä uskon kans tohon että lykkis jos olis saumaa. Onko kranttuja miehiä olemassakaan ?
Nimenomaan, Idiootteja on monenlaisia.Alkuperäinen kirjoittaja Motha:Mä luulen kans. Ja naiset on puolestaan niin pönttöjä että höyläävät ja nyppivät alapäänsä vaikka kelpaisi millaisena tahansa . Sen mä olen onneksi tajunnut jo vuoooosia sitten että aivan turhaa hommaa :snotty:
onneks on vielä ihan naisen näkösiäkinAlkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:No en. suurin osa suomalaisnaisista näyttää ihan miehiltä ja jos mä olisin mies niin en todellakaan olisi mikään homo :x
Mutta karvat ei ole kivoja suussa. Mieskin ajelee karvat pois.Alkuperäinen kirjoittaja Motha:Mä luulen kans. Ja naiset on puolestaan niin pönttöjä että höyläävät ja nyppivät alapäänsä vaikka kelpaisi millaisena tahansa . Sen mä olen onneksi tajunnut jo vuoooosia sitten että aivan turhaa hommaa :snotty:
Kasvaako sun miehellä karvoja suussa? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Majuri:Mutta karvat ei ole kivoja suussa. Mieskin ajelee karvat pois.Alkuperäinen kirjoittaja Motha:Mä luulen kans. Ja naiset on puolestaan niin pönttöjä että höyläävät ja nyppivät alapäänsä vaikka kelpaisi millaisena tahansa . Sen mä olen onneksi tajunnut jo vuoooosia sitten että aivan turhaa hommaa :snotty:
Entä jos itse inhoaa karvojaan (vaikka kukaan muu ei niitä inhoaisi)?Alkuperäinen kirjoittaja Motha:Mä luulen kans. Ja naiset on puolestaan niin pönttöjä että höyläävät ja nyppivät alapäänsä vaikka kelpaisi millaisena tahansa . Sen mä olen onneksi tajunnut jo vuoooosia sitten että aivan turhaa hommaa :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ei, jos on naisen alapäästä kyse.Alkuperäinen kirjoittaja Motha:Mä uskon kans tohon että lykkis jos olis saumaa. Onko kranttuja miehiä olemassakaan ?
en väitäkään ettei klitoriksessa ole herkkiä tuntoaisteja, mutta kai siinä emättimen tuntoherkkyydessä voi olla eroja eri naisten kesken...niinkuin tuntoherkkyydessä yleensäkin onAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Tottakai sen havaitsee kun muna on tunnelissa, mutta ei siel emättimessä mitään herkkiä tuntoaisteja ole.. klitoriksessa on. Ootteko te vähän tyhmiä.Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Majuri:Sama täällä. Olen tainnut kuvitella vaan.Alkuperäinen kirjoittaja yks nainen:Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:jösses kaikkea sitä oppii kun vanhaksi elää...mä olen aina ollut tuntevinani mielihyvää kun mies ( siis mies, mistään tekovehkeistä en perusta) työntyy sisään, mutta ilmeisesti se on ollut vaan harhaa, mutta kai se oli jo aika tietää tästäkin asiasta totuus
Joo mä en kans nyt tajunnu tätä, et nainen ei tuntis mitään, eikä sitä usein paneta!!!!???? Yksilöitähän me ollaan! Ja meijän suhteessa mä(nainen) oon alusta saakka ollu se halukkaampi osapuoli.. Joka päivä kävis mulle, mut miehelle kerta/pari viikossa riittää.
niinpä...kaikki naiset eivät tykkää olla karvaisiaAlkuperäinen kirjoittaja Ikiteinix:Entä jos itse inhoaa karvojaan (vaikka kukaan muu ei niitä inhoaisi)?Alkuperäinen kirjoittaja Motha:Mä luulen kans. Ja naiset on puolestaan niin pönttöjä että höyläävät ja nyppivät alapäänsä vaikka kelpaisi millaisena tahansa . Sen mä olen onneksi tajunnut jo vuoooosia sitten että aivan turhaa hommaa :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ei, jos on naisen alapäästä kyse.Alkuperäinen kirjoittaja Motha:Mä uskon kans tohon että lykkis jos olis saumaa. Onko kranttuja miehiä olemassakaan ?
Mikä tahansa värkki ei kuitenkaan kelpaa nuoltavaksi, ja pitkät karvat kutittavat nenää.Alkuperäinen kirjoittaja Motha:Mä luulen kans. Ja naiset on puolestaan niin pönttöjä että höyläävät ja nyppivät alapäänsä vaikka kelpaisi millaisena tahansa . Sen mä olen onneksi tajunnut jo vuoooosia sitten että aivan turhaa hommaa :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ei, jos on naisen alapäästä kyse.Alkuperäinen kirjoittaja Motha:Mä uskon kans tohon että lykkis jos olis saumaa. Onko kranttuja miehiä olemassakaan ?
Ryhtynyt mieheksi, ettei tarvitsisi meikata.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
suomalainen nainen
Ja et mukamas ymmärtänyt. Suuseksissä niitä menee suuhun jos ei ajele karvoja pois alapäästä.Alkuperäinen kirjoittaja Ikiteinix:Kasvaako sun miehellä karvoja suussa? :xmas:
"Joku piti saada, fiilis oli sellainen..."Alkuperäinen kirjoittaja Motha:Mä uskon kans tohon että lykkis jos olis saumaa. Onko kranttuja miehiä olemassakaan ?Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Emmä sillai ole väittänytkään.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ihan niinkun mä sun persettäs olisin pyytäny
Tarkotin vaan, että kyllä miehet lykkis jos vaan olis lykittäviä. Mutta ei naiset aina ole haarat leveellään. Sillon pitää itse vemputtaa, mutta muna vie jokatapauksessa.
Miten niin vaginassa ei ole tuntoaistia?Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:No eikä ole. Eihän naisella ole vaginassa edes tuntoaistia, sinne on ihan turha mitään työnnellä edes.Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Miehen varmaan aika vaikea keksiä että mitä kaikkea voikaan panna. Naisella paljon helpompaa.
Mutta muna tuntee mielihyvää.. ehkä liikaakin.