G: Jos oisit mies, uittaisitko munaasi joka kolossa?

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
No niinhän mä tykkäänki mutta en mä silti pane/panis kaikkee mikä liikkuu. Nirso mikä nirso..

No termarissa tietenki, lämmintä makaroonia..
Oon kuvitellu sua naiseksi.
No niinhän mä oonkin. Mutta mulle kelpaa muutenki molemmat sukupuolet enkä mä silti paneskele kaikkee mikä liikkuu.

Lunatic
No niinhän mä oonkin. Mutta mulle kelpaa muutenki molemmat sukupuolet enkä mä silti paneskele kaikkee mikä liikkuu.
Niin mutta sulla ei olekaan munaa, siinä on vissi ero.
Eihän naisia usein panetakaan. Jos ois muna, panettas kaiketi joka pv.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Niin mutta sulla ei olekaan munaa, siinä on vissi ero.
Eihän naisia usein panetakaan. Jos ois muna, panettas kaiketi joka pv.
Ei ookaan, housuissa. Mut ihan samalla tavalla, jos haluisin, ni voisin dildo kädessä tökkiä kaikkee mikä liikkuu, olis itseasiassa vielä helpompaa ku miehillä..

Ja aika rankka yleistys naisten panetuksista.. :whistle: :D Mä luulen et jos mulle kasvais muna ja poksahtaisin samalla umpiheteroksi niin mun panetukset vähenis radikaalisti.. Tahtoo tuo materiaali tuolla olla vähän sellasta.. :LOL:

Jaska Jokunen
Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska Jokunen:
Todellakin, reikä ku reikä. Naisen tehtävä on levittää miehelle haaransa ja antaa miehen tyydyttää itsensä naisen reikiin.
ja miehen tehtävä on tyydyttää nainen parhaan kykynsä mukaan ja sillä kyvyllä otetaan miehestä mittaa...
Mua ei kyllä kiinnosta onko nainen tyydytetty vai ei. Pääasia on, että reikä hyvä, joka reikään saa uittaa ja nainen on hiljaa kun mies tyydyttyy.

Lunatic
Ei ookaan, housuissa. Mut ihan samalla tavalla, jos haluisin, ni voisin dildo kädessä tökkiä kaikkee mikä liikkuu, olis itseasiassa vielä helpompaa ku miehillä..

Ja aika rankka yleistys naisten panetuksista.. :whistle: :D Mä luulen et jos mulle kasvais muna ja poksahtaisin samalla umpiheteroksi niin mun panetukset vähenis radikaalisti.. Tahtoo tuo materiaali tuolla olla vähän sellasta.. :LOL:
Eihän dildossa ole tuntoaisteja senkään vertaa.. hyvänen aika sentään.
Jos sulla olis mielihyvää tunteva muna, joka haluais purkautua.. se ois ihan eri asia. Kyllä laskis sun kynnyskin radikaalisti, sano mun sanoneen.

Herra Majuri
No niin, tässäkin ketjussa käy hyvin selville, että jos nainen muuttuisi mieheksi niin hän panisi lähes jokaista vastaankävelevää naista. Joten miksette sitten siedä sitä, että ukkonne saattaa vahingossa panna ystävätärtänne tai naapurin eukkoa.

Yhteistyössä