Lunatic
No ei sormella varmaan samalta tunnu kuin munalla, muutenhan kaikki lykkis sormiaan mihin sattuu.Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Koita parilla sormella =)
No ei sormella varmaan samalta tunnu kuin munalla, muutenhan kaikki lykkis sormiaan mihin sattuu.Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Koita parilla sormella =)
Sairasta.Alkuperäinen kirjoittaja Sani:Ap: hakeudu hoitoon - todella sairas ja mauton aloitus! Ja sitten sulla on vielä lapsia...lapsiparat.
ootas kun otsikko pian vaihtuu ...Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Musta tää alotus taas aika normisettiä
Oon kuvitellu sua naiseksi.Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:No niinhän mä tykkäänki mutta en mä silti pane/panis kaikkee mikä liikkuu. Nirso mikä nirso..
No termarissa tietenki, lämmintä makaroonia..
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:ootas kun otsikko pian vaihtuu ...Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Musta tää alotus taas aika normisettiä
ja miehen tehtävä on tyydyttää nainen parhaan kykynsä mukaan ja sillä kyvyllä otetaan miehestä mittaa...Alkuperäinen kirjoittaja Jaska Jokunen:Todellakin, reikä ku reikä. Naisen tehtävä on levittää miehelle haaransa ja antaa miehen tyydyttää itsensä naisen reikiin.
No niinhän mä oonkin. Mutta mulle kelpaa muutenki molemmat sukupuolet enkä mä silti paneskele kaikkee mikä liikkuu.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Oon kuvitellu sua naiseksi.Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:No niinhän mä tykkäänki mutta en mä silti pane/panis kaikkee mikä liikkuu. Nirso mikä nirso..
No termarissa tietenki, lämmintä makaroonia..
Niin mutta sulla ei olekaan munaa, siinä on vissi ero.Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:No niinhän mä oonkin. Mutta mulle kelpaa muutenki molemmat sukupuolet enkä mä silti paneskele kaikkee mikä liikkuu.
Luin että todella sairas ja munaton aloitusAlkuperäinen kirjoittaja Sani:Ap: hakeudu hoitoon - todella sairas ja mauton aloitus! Ja sitten sulla on vielä lapsia...lapsiparat.
Jaa niin. Kannattaako se rasvata sisältä jotenkin, sehän on aika höttöä sisältä.. ?Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Ranskanleipä toimii hyvin, veitsellä pisto sen päähän ja sekun lykkii sinne
Ei ookaan, housuissa. Mut ihan samalla tavalla, jos haluisin, ni voisin dildo kädessä tökkiä kaikkee mikä liikkuu, olis itseasiassa vielä helpompaa ku miehillä..Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Niin mutta sulla ei olekaan munaa, siinä on vissi ero.Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:No niinhän mä oonkin. Mutta mulle kelpaa muutenki molemmat sukupuolet enkä mä silti paneskele kaikkee mikä liikkuu.
Eihän naisia usein panetakaan. Jos ois muna, panettas kaiketi joka pv.
Lorauttaa reiästä ensin desin vettä sisäänAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Jaa niin. Kannattaako se rasvata sisältä jotenkin, sehän on aika höttöä sisältä.. ?Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Ranskanleipä toimii hyvin, veitsellä pisto sen päähän ja sekun lykkii sinne
Mua ei kyllä kiinnosta onko nainen tyydytetty vai ei. Pääasia on, että reikä hyvä, joka reikään saa uittaa ja nainen on hiljaa kun mies tyydyttyy.Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:ja miehen tehtävä on tyydyttää nainen parhaan kykynsä mukaan ja sillä kyvyllä otetaan miehestä mittaa...Alkuperäinen kirjoittaja Jaska Jokunen:Todellakin, reikä ku reikä. Naisen tehtävä on levittää miehelle haaransa ja antaa miehen tyydyttää itsensä naisen reikiin.
aika veltto ja vetinen reikä olis sitAlkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Lorauttaa reiästä ensin desin vettä sisäänAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Jaa niin. Kannattaako se rasvata sisältä jotenkin, sehän on aika höttöä sisältä.. ?Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Ranskanleipä toimii hyvin, veitsellä pisto sen päähän ja sekun lykkii sinne
Eihän dildossa ole tuntoaisteja senkään vertaa.. hyvänen aika sentään.Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Ei ookaan, housuissa. Mut ihan samalla tavalla, jos haluisin, ni voisin dildo kädessä tökkiä kaikkee mikä liikkuu, olis itseasiassa vielä helpompaa ku miehillä..
Ja aika rankka yleistys naisten panetuksista.. Mä luulen et jos mulle kasvais muna ja poksahtaisin samalla umpiheteroksi niin mun panetukset vähenis radikaalisti.. Tahtoo tuo materiaali tuolla olla vähän sellasta..