Nyt on sitte venytetty korvia yhteensä 30mm!

• Viestiketjun aloittaja NewArtRiot
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Mä ihan oikeasti ajattelen tota puhdistuspuolta. Millä voi puhdistaa sellaisen tavallisen reiän, mitä yleensä käytetään?
onko siulla itelläs normi korvakorut?
Ei, eikä tule, minkäänlaisia. Tai jos tulisi, olis varmaan jonkun verran venytetty reikä ja siinä ois sitten varmaan puuta tai luuta.
noniin. eli siis se normaali korvakorun reikä putsautuu ihan normaalilla vanutupolla joka on kostutettu vaikkapa neo-amiseptillä. tietty jos käyttää rihkamakoruja, voi reikä tulehtuakin mutta se puhistuu sitte vaikkapa peroksidia käyttämällä, kivasti kuohahtaa kun se puhistaa pöpöt poies.

ei niitten puhtaanapitämisessä oo mitään ongelmaa.

NewArtRiot
Alkuperäinen kirjoittaja Naw2012:
Mistä saa semmosia systeemejä joilla voi venyttää sitä?

Voisin ehkä ihan pikkusen haluta venyttää kun vielä joku päivä uudet reiät laitan. Ainaki vois olla helpompi putsata..
Netti on pullollaan lävistys- ja venytyskorufirmoja. Meillä täällä Oulussa on yksi "krääsäkauppa" josta niitä löytyy, isommissa kaupungeissa lienee enemmän kauppoja.

Huumekoira
noniin. eli siis se normaali korvakorun reikä putsautuu ihan normaalilla vanutupolla joka on kostutettu vaikkapa neo-amiseptillä. tietty jos käyttää rihkamakoruja, voi reikä tulehtuakin mutta se puhistuu sitte vaikkapa peroksidia käyttämällä, kivasti kuohahtaa kun se puhistaa pöpöt poies.

Ahaa, okei. Mites, kun monella ne menee umpeen jos on ilman korviksia, niin onko se reikä siis sisäpuolelta ilman ihoa? Kyselen, koska oikeasti en tiedä.

Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:
taas osotan tyhmyyteni tässä lävistysasiassa josta en tiiä hittojakaan muttasiis... onko siulla siis 7 tuommosta venytystä kummassaki korvassa? :eek:
:D Vasemmassa on seiska ja vitonen, oikeassa kasi, kutonen ja nelonen. Muahan luullaan "rankemmaksi" kuin olenkaan! :LOL:
mie haluan kyllä jossain vaiheessa nähä miltä tuommoset näyttää korvassa :D

Ahaa, okei. Mites, kun monella ne menee umpeen jos on ilman korviksia, niin onko se reikä siis sisäpuolelta ilman ihoa? Kyselen, koska oikeasti en tiedä.
ne menee umpeen niinku mikä tahansa reikä ihossa. ei sen kummemmin.

NewArtRiot
mie haluan kyllä jossain vaiheessa nähä miltä tuommoset näyttää korvassa :D
Miepä otatan ukolla kuvat ja laitan illalla tai huomenissa. Mun profiilikuvassa näkyy vissiinki 6-millinen, semmonen kirkas rengas.

Huumekoira
Kysyin huonosti. Tarkoitin, että onko siis siinä reiässä, sisäpuolella, reikien reunassa ihoa? Kuvittelen, että jos olisi, se ei menisi enää umpeen.

moro

Ei mulla ainakaan ole korvanlehtien reiät menneet umpeen. Mä joskus teininä otin neljä reikää toiseen korvalehteen ja nyt kymmenen vuoden päästä huvikseni kokeilin, montako niistä on vielä auki. Kolmesta meni korvis läpi, tosin yhtä piti painaa tosi lujaa ja siitä tuli verta. Neljäs, ylimmäinen näytti umpeutuneen.

NewArtRiot
Alkuperäinen kirjoittaja moro:
Ei mulla ainakaan ole korvanlehtien reiät menneet umpeen. Mä joskus teininä otin neljä reikää toiseen korvalehteen ja nyt kymmenen vuoden päästä huvikseni kokeilin, montako niistä on vielä auki. Kolmesta meni korvis läpi, tosin yhtä piti painaa tosi lujaa ja siitä tuli verta. Neljäs, ylimmäinen näytti umpeutuneen.
Mulla kans meni suht helposti läpi monta vuotta vanhoista rei'istä. Joitakin piti voimalla rusauttaa ja vertakin tuli.

vieres
kyllä. ja varsinkin naisilla tosi törkeen näkösiä. yök!!
hei mieti vähän.. kannattais kelaa vähä ennenku tulee tänne kirjottelee millon mitäki paskaa se on ihmisten iha oma asia venyttääkö vaiko ei ei tarvii tänne foorumille toisii haukkumaaa sentää itelläni 24mm molemmis korvis ja monet on tykänny enkä oo ottamas omia venytyksiä pois vaikka tulisikin joku läski huora siitä selittämään

Yhteistyössä