G: Oletko hienotunteinen?

Mua ärsyttää ylipaljon ihmiset, jotka huomauttelee sellaisista asioista joista itse olen liiankin tietoinen. Tähän tyyliin: "sä oot lihonnu!!" "sulle on tullut finnejä".
Mulla oli jossain vaiheessa lievää aknea, luultavasti stressin aiheuttamaa, ja mun naapuri jakso joka päivä kommentoida mun ihon kuntoa. Rupes tuntuu että pitäis pysyy vaan kotona kun ihmiset eivät muuta huomaa kun finnit mun naamassa.

Eli itse kyllä pystyn pitämään ajatukseni omanani.

Olen mä, välillä ehkä liikaakin kun en halua loukata millään tavalla. Joskus Prismassa vaatepuolella töissä kun olin niin äiti tuli kysymään mielipidettä tyttären paidasta.. Oli siis vähän tukeva tyttö ja halusi välttämättä tyköistuvan topin itselleen kun kaikilla muillakin oli sellaiset ja äiti yritti puhua järkeä että ei se sovi ja halusi minut siihen sanomaan samaa. Oli kamala tilanne minulle, kun en halunnut tytön mieltä pahoittaa :ashamed:

Mutta joo, minullakin on tuttavapiirissä ja sukulaisissa ihan samanlaisia. Miehen sukulaiset jaksaa AINA todeta kuinka pieni telkkari meillä on :D Ja vanhakin vielä. Aina päivittelevät toisilleen, että kato miten pieneltä tuo telkkari näyttää! Ei ne ilmeisesti tajua miten epäkohteliasta tuo on?

Ja kerran yksi sukulainen tokaisi minulle, että "mitenkähän en ole koskaan ennen huomannut miten vinot hampaat sinulla on?" :kieh: Että kiiiitoooos....

vier
Olen. Eikä mua rehellisesti sanottuna edes kiinnosta miten monta näppylää tai kiloa jollakin on. Huomaan toki jos paino on pudonnut tai tullut lisää, mutta ei se mun maailmassani merkkaa yhtään mitään. En ole edes salaa kateellinen tai vahingoniloinen.

Yhteistyössä