+++++ <3

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Alkuperäinen kirjoittaja FBI:
Onnittelut :flower:

Aikamoista nälvimistä tässä ketjussa :eek:
kehuako tässä pitäisi?
Vaikkei kehua haluakaan, en ymmärrä noitten haukkujen pointtia. Luuleeko joku, että tänne kirjoitetut sanat saisivat BV:n tekemään abortin tms? Ei, vaan loukatahan niillä p***ajutuilla halutaan, se on selvää.

hmmm
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:

kehuako tässä pitäisi?
Vaikkei kehua haluakaan, en ymmärrä noitten haukkujen pointtia. Luuleeko joku, että tänne kirjoitetut sanat saisivat BV:n tekemään abortin tms? Ei, vaan loukatahan niillä p***ajutuilla halutaan, se on selvää.
tai herättää BV ajattelemaan!?

kehuako tässä pitäisi?
BV tietää itse perheensä tilanteen parhaiten. Ei palstalaiset.

hmmmm

kehuako tässä pitäisi?
esim sellaisia aiheellisia kysymyksiä kuin, että
- tuoko tämä lapsi nyt onnen?
- onko lapsen tekeminen tässä tilanteessa lapsen edun mukaista?
- mikä on BV:n ja ladten tulevaisuus?

Alkuperäinen kirjoittaja hmmmm:

kehuako tässä pitäisi?
esim sellaisia aiheellisia kysymyksiä kuin, että
- tuoko tämä lapsi nyt onnen?
- onko lapsen tekeminen tässä tilanteessa lapsen edun mukaista?
- mikä on BV:n ja ladten tulevaisuus?
- Miksi oletetaan, että BV on onneton? Ja miksi kukaan tekee lapsia ylipäätään, mikä on se HYVÄ syy?
- Lapsen elämä voi olla tasapainoinen, vaikkei samassa taloudessa isä asuisikaan, vai pitäisikö BV:n (ja muidenkin eronneiden) joko antaa lapset pois tai jatkaa huonossa suhteessa, sekö toisi onnen lapselle?
- Miksi on syytä uskoa, että tulevaisuus ei olisi hyvä?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Ketjusta en tullut surulliseksi, vaan siitä että joudun naamakirjassa poistamaan ihan mukaviakin tyyppejä, vispilä ja luna on mun kavereita kuiteskin 4-ever :whistle: :heart:
Joo arvaa, mäkin kerroin yhdellä kaikille avoimella palstalla, missä siis olen palstaillut vuosia ja näyttänyt oman kuvani, kertonut nimeni, lasteni nimet, asuinpaikkani, kaikki tapahtumat ja sillee, niin joo, ni _joku_ oli sit kertonu mun asioita eteenpäin!!111!!! Arvaa olinko pettynyt niinq!!! Joten tajuun sua täysin. *voimahalaa*

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ketjusta en tullut surulliseksi, vaan siitä että joudun naamakirjassa poistamaan ihan mukaviakin tyyppejä, vispilä ja luna on mun kavereita kuiteskin 4-ever :whistle: :heart:
Joo arvaa, mäkin kerroin yhdellä kaikille avoimella palstalla, missä siis olen palstaillut vuosia ja näyttänyt oman kuvani, kertonut nimeni, lasteni nimet, asuinpaikkani, kaikki tapahtumat ja sillee, niin joo, ni _joku_ oli sit kertonu mun asioita eteenpäin!!111!!! Arvaa olinko pettynyt niinq!!! Joten tajuun sua täysin. *voimahalaa*
Oletko sä nyt jotenkin pettynyt, kun jouduin poistamaan sut :hug: :LOL:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oletko sä nyt jotenkin pettynyt, kun jouduin poistamaan sut :hug: :LOL:
En edes ole facebookissa, joten ei, et ole poistanut minua mistään.

Mintunkukka
Huh mikä ketju...ihan hengästytti lukea.
Mut ap.lle Onnittelut tulevasta vauvasta ja voimia kaikinpuolin.

Mut ehkä olis viisasta et ei ihan kaikkea kerro palstallakaan? Ja ylipäätänsä kaikkea itsestä ja netissä? Tai mä en todellakaan ymmärrä,et avaudutaan omista asioista tosi avoimesti, kun olen luonteelta tosi sulkeutunu.Esim tätä minun kuudetta raskautta ei tiennyt kukaan sukulainenkaan ku vasta se kunnolla oli nähtävissä. Joskus yli rv 20 vasta.

jaah
Alkuperäinen kirjoittaja Mintunkukka:
Huh mikä ketju...ihan hengästytti lukea.
Mut ap.lle Onnittelut tulevasta vauvasta ja voimia kaikinpuolin.

Mut ehkä olis viisasta et ei ihan kaikkea kerro palstallakaan? Ja ylipäätänsä kaikkea itsestä ja netissä? Tai mä en todellakaan ymmärrä,et avaudutaan omista asioista tosi avoimesti, kun olen luonteelta tosi sulkeutunu.Esim tätä minun kuudetta raskautta ei tiennyt kukaan sukulainenkaan ku vasta se kunnolla oli nähtävissä. Joskus yli rv 20 vasta.
eikun se on sit niiden syy jotka nälvii...tai levittelee juttuja tai facebookissa tekee sitä tai tätä...ei sen ihmisen oma syy joka kertoo netissä ihan KAIKEN!?!

Maija Poppanen
Voiha tsiisus mikä ketju.Oli pakko lopettaa lukeminen siinä vaiheessa,kun joku alkoi puhua suksista.
ENSIMMÄINEN KOLMEN LAPSEN YH AP ON??Ja onhan heillä se isä/isät,en tiedä muistiko kukaan.
Onnea ap:lle kaaheasti ja hyviä vointeja.

mimmu
Noo...en tunne sinua ja olisi ihan mielenkiintoista lukea, millainen "onnitteluketju" on tosiaankin 10 sivua pitkä, mutta en taida tuohon ryhtyä.

Onnea haluan toivottaa - lapset on lahjoja ja ihmeitä, suuria sellaisia ja toivotan sulle ja teille ihanaa raskausaikaa, suhteellisen vaivatonta sellaista ja iloa ja intoa oppia tuntemaan tätä uutta tulokasta! Voikaa hyvin koko perhe!

MintunKukka
Alkuperäinen kirjoittaja Bi-Mii:
Onnittelut! Mä ainaskin vaihdoin miestä et saisin pojan, viel ei oo tärpänny B)

Ai nii ja psst... oon työtön yh mut mun lapsilla on silti sukset, luistimet ja muut vermeet ;)
No meidän lapsilla ei todellakaan ole kaikkea mahdollista. Tosin luistimet ja sukset on. Rahaa on kyllä hommata se ei siittä ole kiinni, mut mikä on järkevää tavaran hamstrausta? Ja siltikin meillä kierrätetään ja ostetaan paljon käytettynä vaikka olis varaa ostaa uutenakin. ;)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä