kehuako tässä pitäisi?Alkuperäinen kirjoittaja FBI:Onnittelut :flower:
Aikamoista nälvimistä tässä ketjussa
Et kai oo mua haravoinu pois? En oo vittuillu mitenkään, onnittelin. :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Kaikkea olen nähnyt, mutta tää oli ihan uutta mulle
Vaikkei kehua haluakaan, en ymmärrä noitten haukkujen pointtia. Luuleeko joku, että tänne kirjoitetut sanat saisivat BV:n tekemään abortin tms? Ei, vaan loukatahan niillä p***ajutuilla halutaan, se on selvää.Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:kehuako tässä pitäisi?Alkuperäinen kirjoittaja FBI:Onnittelut :flower:
tai herättää BV ajattelemaan!?Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Vaikkei kehua haluakaan, en ymmärrä noitten haukkujen pointtia. Luuleeko joku, että tänne kirjoitetut sanat saisivat BV:n tekemään abortin tms? Ei, vaan loukatahan niillä p***ajutuilla halutaan, se on selvää.Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:kehuako tässä pitäisi?Alkuperäinen kirjoittaja FBI:Onnittelut :flower:
BV tietää itse perheensä tilanteen parhaiten. Ei palstalaiset.Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:tai herättää BV ajattelemaan!?Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Vaikkei kehua haluakaan, en ymmärrä noitten haukkujen pointtia. Luuleeko joku, että tänne kirjoitetut sanat saisivat BV:n tekemään abortin tms? Ei, vaan loukatahan niillä p***ajutuilla halutaan, se on selvää.Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:kehuako tässä pitäisi?Alkuperäinen kirjoittaja FBI:Onnittelut :flower:
esim sellaisia aiheellisia kysymyksiä kuin, ettäAlkuperäinen kirjoittaja hmmm:tai herättää BV ajattelemaan!?Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Vaikkei kehua haluakaan, en ymmärrä noitten haukkujen pointtia. Luuleeko joku, että tänne kirjoitetut sanat saisivat BV:n tekemään abortin tms? Ei, vaan loukatahan niillä p***ajutuilla halutaan, se on selvää.Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:kehuako tässä pitäisi?Alkuperäinen kirjoittaja FBI:Onnittelut :flower:
- Miksi oletetaan, että BV on onneton? Ja miksi kukaan tekee lapsia ylipäätään, mikä on se HYVÄ syy?Alkuperäinen kirjoittaja hmmmm:esim sellaisia aiheellisia kysymyksiä kuin, ettäAlkuperäinen kirjoittaja hmmm:tai herättää BV ajattelemaan!?Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Vaikkei kehua haluakaan, en ymmärrä noitten haukkujen pointtia. Luuleeko joku, että tänne kirjoitetut sanat saisivat BV:n tekemään abortin tms? Ei, vaan loukatahan niillä p***ajutuilla halutaan, se on selvää.Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:kehuako tässä pitäisi?Alkuperäinen kirjoittaja FBI:Onnittelut :flower:
- tuoko tämä lapsi nyt onnen?
- onko lapsen tekeminen tässä tilanteessa lapsen edun mukaista?
- mikä on BV:n ja ladten tulevaisuus?
En ole, mut vähän vaikee enää luottaa keneenkään..Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Et kai oo mua haravoinu pois? En oo vittuillu mitenkään, onnittelin. :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Kaikkea olen nähnyt, mutta tää oli ihan uutta mulle
:heart:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Ketjusta en tullut surulliseksi, vaan siitä että joudun naamakirjassa poistamaan ihan mukaviakin tyyppejä, vispilä ja luna on mun kavereita kuiteskin 4-ever :heart:
Joo arvaa, mäkin kerroin yhdellä kaikille avoimella palstalla, missä siis olen palstaillut vuosia ja näyttänyt oman kuvani, kertonut nimeni, lasteni nimet, asuinpaikkani, kaikki tapahtumat ja sillee, niin joo, ni _joku_ oli sit kertonu mun asioita eteenpäin!!111!!! Arvaa olinko pettynyt niinq!!! Joten tajuun sua täysin. *voimahalaa*Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Ketjusta en tullut surulliseksi, vaan siitä että joudun naamakirjassa poistamaan ihan mukaviakin tyyppejä, vispilä ja luna on mun kavereita kuiteskin 4-ever :heart:
Oletko sä nyt jotenkin pettynyt, kun jouduin poistamaan sut :hug:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo arvaa, mäkin kerroin yhdellä kaikille avoimella palstalla, missä siis olen palstaillut vuosia ja näyttänyt oman kuvani, kertonut nimeni, lasteni nimet, asuinpaikkani, kaikki tapahtumat ja sillee, niin joo, ni _joku_ oli sit kertonu mun asioita eteenpäin!!111!!! Arvaa olinko pettynyt niinq!!! Joten tajuun sua täysin. *voimahalaa*Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Ketjusta en tullut surulliseksi, vaan siitä että joudun naamakirjassa poistamaan ihan mukaviakin tyyppejä, vispilä ja luna on mun kavereita kuiteskin 4-ever :heart:
En edes ole facebookissa, joten ei, et ole poistanut minua mistään.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Oletko sä nyt jotenkin pettynyt, kun jouduin poistamaan sut :hug:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo arvaa, mäkin kerroin yhdellä kaikille avoimella palstalla, missä siis olen palstaillut vuosia ja näyttänyt oman kuvani, kertonut nimeni, lasteni nimet, asuinpaikkani, kaikki tapahtumat ja sillee, niin joo, ni _joku_ oli sit kertonu mun asioita eteenpäin!!111!!! Arvaa olinko pettynyt niinq!!! Joten tajuun sua täysin. *voimahalaa*Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Ketjusta en tullut surulliseksi, vaan siitä että joudun naamakirjassa poistamaan ihan mukaviakin tyyppejä, vispilä ja luna on mun kavereita kuiteskin 4-ever :heart:
eikun se on sit niiden syy jotka nälvii...tai levittelee juttuja tai facebookissa tekee sitä tai tätä...ei sen ihmisen oma syy joka kertoo netissä ihan KAIKEN!?!Alkuperäinen kirjoittaja Mintunkukka:Huh mikä ketju...ihan hengästytti lukea.
Mut ap.lle Onnittelut tulevasta vauvasta ja voimia kaikinpuolin.
Mut ehkä olis viisasta et ei ihan kaikkea kerro palstallakaan? Ja ylipäätänsä kaikkea itsestä ja netissä? Tai mä en todellakaan ymmärrä,et avaudutaan omista asioista tosi avoimesti, kun olen luonteelta tosi sulkeutunu.Esim tätä minun kuudetta raskautta ei tiennyt kukaan sukulainenkaan ku vasta se kunnolla oli nähtävissä. Joskus yli rv 20 vasta.
Palstalla on hämmästyttävä määrä ennustajia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Montahan lasta joudut tekemään että saat pojan...tyttö sieltä tulee. taas
No meidän lapsilla ei todellakaan ole kaikkea mahdollista. Tosin luistimet ja sukset on. Rahaa on kyllä hommata se ei siittä ole kiinni, mut mikä on järkevää tavaran hamstrausta? Ja siltikin meillä kierrätetään ja ostetaan paljon käytettynä vaikka olis varaa ostaa uutenakin.Alkuperäinen kirjoittaja Bi-Mii:Onnittelut! Mä ainaskin vaihdoin miestä et saisin pojan, viel ei oo tärpänny B)
Ai nii ja psst... oon työtön yh mut mun lapsilla on silti sukset, luistimet ja muut vermeet