Hakutulokset

1. LeGu

kippis B)

Siis voi ei milanna sä oot niiiin kauhee alkkis ;) Apua jos kotona otat pari lasillista illassa, eiköhän se ole ihan sallittua? Pidä hauskaa munkin puolesta :heart:
  2. LeGu

Millainen olit 16-vuotiaana?

olin KAUHEA ITSERAKAS teinipissiX ! (hävettää vieläkin edes ajatella, vaikka se kai oli silloin normaalia?) Pyörin ison kaveriporukan kanssa aina kaupungilla. Meikkiä oli 5kg naamassa ja tukka tupeerattu ja blondaus aineella hamputettu. Olin todella vaativa teini, vaadin aina...
  3. LeGu

Olen rikkaan miehen edustusvaimo / kotiäiti, kysyttävää?

Hmmm... Joo kyllä voin sanoa, että mieheni on myös rikas mutten mä siitä huutele. En koe itseäni edustusvaimoksi vaikka hyvin usein joudun tälläytymään ja pukeutumaan. Mitä miehesi tekee tuökseen? Nautitko elämästäsi kun saat elää toisen siivellä? Onko susta hienoa maksaa luotolla? Mun...
  4. LeGu

Sinä et voi tietää mitään oikeasta elämästä, koska...

Silloin nuorempana sain kuulla useasti : Sä et tiedä elämästä mitään koska... -sun vanhemmat ei ole alkoholisteja/nistejä -sun vanhemmat ei oo eronnu -sun vanhemmilla on rahaa -teillä on hieno asunto ja auto Yms... Nää kommentit niinä vuosina vain kirpaisi tosi paljon, kosna kotona...
  5. LeGu

olen ollut sängyssä 500 miehen kanssa. kysyttävää?

Weeeer is äääpeee?? JUHUU tääl on kysymyksiä vailla vastausta :D
  6. LeGu

=) yeah!

Hehe :D annettakoon anteeksi ;D Mäki niin väsyny, että laittelen aamulla sulle viestiä vielä :) Nyt tämä mamma lähtee nukkumaan kahden elämäni miehen viereen :) <3 Hyvää yötä mammoille <3
  7. LeGu

=) yeah!

Laitoin :)
  8. LeGu

olen ollut sängyssä 500 miehen kanssa. kysyttävää?

Jessus ! Minkä ikäisenä aloitit harrastuksesi??? Ziisus... Oikeesti? :D En minäkää mikää siveyden sipuli ole, mutta 500??? Ei jum*lauta :DD
  9. LeGu

=) yeah!

Milanna eksytkö helsinki/vantaa/espoo seudulle? Jos eksyt laita yv:t jos viitsit ! Olisi kiva tutustua tuotteisiisi? :) ja kuulla/nähdä lisää ideoisasi :) Tsemppiä kiertueelle <3 Oletko pitkää tienpäällä?
  10. LeGu

Rv 34-36, saisiko miehesi...

Olishan tuo saanu, muttei halunnu :) Enkä mä nyt ois ehkä tykänny jos olis koko vklp lähteny pitkälle kotoa ! Ei onneks niin tehny :)
  11. LeGu

Jos pitää mennä ambulanssilla synnytyssairaalaan, pääseekö mies samalla kyydillä?

Kyllä sielä lanssissa tilaa on tuki henkilölle. Kyllä mies pääsee samalla kyydillä, mutta finsumpi on tulla omalla autolla :)
  12. LeGu

SDP:n Vartiainen ehdottaa eläkeiäksi 78 vuotta.

Kyllä joo tulisi turvallinen olo kun 78v brankkari tulis kantamaan mua palavasta talosta ! Hmmmh :D
  13. LeGu

Kivoja nelikirjaimisia nimiä?!?

Noel, alex, nelli (sori viisi) :)
  14. LeGu

no on sillä maku!!!

No aiJaa :D Eihän se raha tietenkään ratkaise, muttamutta tuotapa öö... Olen hiljaa x')
  15. LeGu

G: Joitko alkoholia raskaana? Minkä verran?

Se onkin mun mielipide niinkuin kirjoitin :)
  16. LeGu

no on sillä maku!!!

Tol ON oltava iha v*****i rahaa x)
  17. LeGu

good morning

Hukassa ? Mites nyt niin? No ei muuta kuin tervetuloa tänne suureen cityyn :D
  18. LeGu

G: Joitko alkoholia raskaana? Minkä verran?

No tota en tippaakaan !! Mulla täys nolla alkoholin suhteen raskaus aikana ja siitä en tingi ! Toki tiedän, ettei lapsi kuole tai vahingoitu satunnaisiata hörpyistä, mutta siitä huolimatta kyllä luulis sen 9kk pystyä omat mieltymykset unohtamaan (tässä asiassa) ! Tämä siis mun mielipide :)
  19. LeGu

good morning

Pitää mennä korvakontrolliin, sairastellut niin paljon nyt :( (korvatulehduksia yms) Miten sun lapset muuten voi? :) Noni johan sulla on paljon touhuttavaa taas tälle päivälle :) Minne päin helsinkiä tulet? :) Mitäs ihmettä poliiseille? O.o Toivottavasti tulee hauska pvä :)
  20. LeGu

good morning

Hyvää huomenta :) Ihan hyvinhän tässä, kohta pitäis pikkuinen lähteä viemään lääkäriin :( Mitäs sulle kuuluu näin aamusta? Miten tehokas päivä tnä tiedossa ;) ?

Yhteistyössä