Olen rikkaan miehen edustusvaimo / kotiäiti, kysyttävää?

• Viestiketjun aloittaja The Real Housewive
  • Ensimmäinen viesti
ap.
Meillä on avioehto, jossa on pykälä jossa jokaisesta synnyttämästäni lapsesta maksetaan ns. "korvaus". En halua laittaa lapsiani hoitoon, vaan hoidan ne täysin itse. Meillä ei ole lapsenhoitajaa palkattuna. Ainoastaan siivoja.

"vieras"
Minkä ikäiset lapset? Oletko ajatellut olla edustusvaimo hamaan tulevaisuuteen asti vai palatakin työelämään? Kun lapset ovat vanhempia (koululaisia), miten olet ajatellut viettää päiväsi?

"Vieras"
Ei ole kysyttävää. Minä olen sellainen vaimo, jonka takia yrittäjämies laittaa työpuhelimen äänettömälle, että saa rauhassa puhua mun kanssa kesken työpäivän.

Lex
Saatko palkkaa työstäsi?

Tunnen yhden edustusrouvan, jolle oikeasti maksetaan oikeaa palkkaa siitä, että hän edustaa ja emännöi miehensä rinnalla. Eikä vissiin edes mitään ihan pikkusummia.

ap.
Yksi ala-asteikäinen ja toinen taapero ikäinen ja kolmas mahassa. Luultavasti tulevaisuudessa teen hyväntekeväisyystyötä lasten parissa. Olen tutustunut mieheeni ihan perinteisesti baarissa ja itse olin se vaikeasti tavoiteltava ja mieheni joutui piirittämään minua puolenvuoden ajan. Joten kyllä hän minua rakastaa ja kertookin sen usein.

Lex
[QUOTE="mona";26874810]Jos määrittelet itsesi edustusvaimoksi, niin ei käy kyllä kateeksi. Mutta jokainen elää tavallaan.. :([/QUOTE]

Ei välttämättä, edellä mainitsin juuri yhden esimerkin nykyisin entisestä työkaveristani, joka työskentelee useiden vuosien ulkomaankomennuksilla miehensä rinnalla "edustamassa", ja saa siitä hyvää palkkaa.

Minusta ei pöllömpi duuni.

ap.
Olen 172 / 57 ja hiukset vaaleat. En koe itseäni lapsenteko koneeksi vaan rakakudesta on jokainen lapsi tehty.
En saa varsinaisesti "palkkaa" Meillä on mieheni kanssa yhteinen pankkitili ja minulla luottokortti jonka laskut maksaa mies.

Hmmm... Joo kyllä voin sanoa, että mieheni on myös rikas mutten mä siitä huutele.
En koe itseäni edustusvaimoksi vaikka hyvin usein joudun tälläytymään ja pukeutumaan.
Mitä miehesi tekee tuökseen? Nautitko elämästäsi kun saat elää toisen siivellä?
Onko susta hienoa maksaa luotolla? Mun mielestä se on hiukan noloa.

ap.
Rakastan miestäni ja en koe missään nimessä olevani maksullinen nainen. Pitäisikö minun kieltäytyä rahoista ja elää köyhyydessä vain sen takia etten tunne itseäni makuslliseski. Käymme muutaman kerran mieheni yrityksen edustustilaisuuksissa ja viihdyn siellä, kun saan tavata ystäviä ja uusia ihmisiä

Yhteistyössä