Venakko Milanna
Jasmin Mäntylä muutti avoliittoon brittimiehen kanssa! - Viihdeuutiset - 7 päivää
:Oonko sillä ees rahaa
:Oonko sillä ees rahaa
no mutta välillä 30m2 voi maksaa aika paljonkin. Jos mä sellaista miestä olisin otanut, niin prkle lompakko pakko olla kunnossa, sekä minimi 3000m2 asunto, että voi piloon mennä... No joo ei saa arvostella, normaali se mies on, mutta liian vanha silleKaipa ne asuisivat jossain luksushotellin sviitissä, eivätkä 30-neliöisessä yksiössä jos rahaa olisi.
No sama mietin. Tuski se olisi otanut sellaista jos hän olisi sossupummi tai tavallinen duunariTol ON oltava iha v*****i rahaa x)
No aiJaaNo sama mietin. Tuski se olisi otanut sellaista jos hän olisi sossupummi tai tavallinen duunari
no ei mutta, eikö yleensä naiset etsi rahaa miehiä, ainakin jos sen näköinenNo aiJaa
Eihän se raha tietenkään ratkaise, muttamutta tuotapa öö... Olen hiljaa x')
öööö, eino ei mutta, eikö yleensä naiset etsi rahaa miehiä, ainakin jos sen näköinen
Ei kaikille ole raha tärkeintä miehissä, ehkäpä mies kohtelee Jasminia niin hyvin, ettei rahalla tai näöllä ole mitään väliä?no ei mutta, eikö yleensä naiset etsi rahaa miehiä, ainakin jos sen näköinen
Tarkoitatkohan edesmennyttä Ilkka Koivistoa?Ei hitto kun repesin! ! !
Tuo on kuin irvikuva siitä kotomaisesta luonto-ohjelmien juontajasta, mikä sen nimi nyt oli, joku Mattiko??
älä valehtelee, täälläkin naiset katso lompakoon. Kerro rehellisesti haluatko sossupummia joka ei halua koko elämän tehdä mitään? Käydä vain sossussa pyytämässä lisää rahaa? No mä sanoisin että tuskin, vaikka kuinka hyvää olis. Mulle tässä tapauksessa ei ees rahaa ratkaise kaikki vaan se tekemättömyys, mitä on ärsyttävin pirre miehissäKyllä se tosi harvassa on että naiset etsii rahakasta miestä. Enemmän kylläkin mukavan luonteista, ystävällistä ja älykästä. Ainakin täällä suomessa.
Kuulepas nyt. Sossupummin ja rikkaan välilläkin on jotain. Ihan vinkkinä vaan.älä valehtelee, täälläkin naiset katso lompakoon. Kerro rehellisesti haluatko sossupummia joka ei halua koko elämän tehdä mitään? Käydä vain sossussa pyytämässä lisää rahaa? No mä sanoisin että tuskin, vaikka kuinka hyvää olis. Mulle tässä tapauksessa ei ees rahaa ratkaise kaikki vaan se tekemättömyys, mitä on ärsyttävin pirre miehissä
Täys peesi. Mä en saanut tuota näppäimistöltä ulos nätistiKuulepas nyt. Sossupummin ja rikkaan välilläkin on jotain. Ihan vinkkinä vaan.
Juuri hän! Nimi vaan ei tullut mieleeni. Eikö ole aika lailla samaa näköä, mutta toi on vain paljon rumempi versio!?Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26866992:Tarkoitatkohan edesmennyttä Ilkka Koivistoa?