no on sillä maku!!!

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
Kuulepas nyt. Sossupummin ja rikkaan välilläkin on jotain. Ihan vinkkinä vaan.

Edelleenkin olen sitä mieltä, että rahalla ei ole väliä. Tuollaiset asiat voi tulla esillekin vasta pitkän ajan jälkeen.
On toki, silti ärsyttävä eikö niin jos miehellä ei ole oma rahaa? ;)
Vielä kysymys otatko itse miestä joka on

a. Rikas, komea, hyvää luonnesta

vai

b. Köyhä, komea, hyvää luonnesta?

On toki, silti ärsyttävä eikö niin jos miehellä ei ole oma rahaa? ;)
Vielä kysymys otatko itse miestä joka on

a. Rikas, komea, hyvää luonnesta

vai

b. Köyhä, komea, hyvää luonnesta?
Mikä siinä on niin ärsyttävää? Mitä jos NAISELLA ei ole omaa rahaa. Eikö se ole ärsyttävää? Ihan yhtä ärsyttävää. Kannattaa pyrkiä siihen, että kummallakin on rahaa. Sellainen sopusointu.

suomessa on tapana
naisillakin opiskella ammatti ja elättää itse itsensä. suomalainen nainen ei tarvitse miestä rahoittajakseen ja elättäjäkseen. se antaa ihmeellisen vapauden elämään, kun saa valita miehen vain rakkaudesta. minullakaan ei tulisi kuuloonkaan että voisin olla sellaisessa alisteisessa ihmissuhteessa että olisisin taloudellisesti riippuvainen miehestä. venäjällä ja virossa ollaan tästä tilanteesta vielä valovuoden päässä.

Venakko Milanna
Mikä siinä on niin ärsyttävää? Mitä jos NAISELLA ei ole omaa rahaa. Eikö se ole ärsyttävää? Ihan yhtä ärsyttävää. Kannattaa pyrkiä siihen, että kummallakin on rahaa. Sellainen sopusointu.
Tietysti on äsryttävä jos ei nainen halua mitään tehdä. Mä en kunnioita ainakin naisia, jotka ovat myös aika pitkään lasten kanssa kotona ja valtion tuet kaikki kustanta. Mä olen aina tehnyt työt jo 16v alk... Kun olen tavannut miestä taas kaikki pysähtyi. Mutta ei meillä sen puolesta oo ongelma. Nyt synnytin lasta taas ja voin taas tehdäkin jotain, ei edes rahan takia. Vaan en halua olla joku turhaa, en halua myös makaa sohvalla tai laita omaan päähään pakkomieli tai tekosyy etten laita lasta päiväkotiin ale 5veenä. En myös halua lihota kotona, masentua ja itkeä joka kerta kun mies tulee töistä että hei kulta, mua väsyttää

Tietysti on äsryttävä jos ei nainen halua mitään tehdä. Mä en kunnioita ainakin naisia, jotka ovat myös aika pitkään lasten kanssa kotona ja valtion tuet kaikki kustanta. Mä olen aina tehnyt työt jo 16v alk... Kun olen tavannut miestä taas kaikki pysähtyi. Mutta ei meillä sen puolesta oo ongelma. Nyt synnytin lasta taas ja voin taas tehdäkin jotain, ei edes rahan takia. Vaan en halua olla joku turhaa, en halua myös makaa sohvalla tai laita omaan päähään pakkomieli tai tekosyy etten laita lasta päiväkotiin ale 5veenä. En myös halua lihota kotona, masentua ja itkeä joka kerta kun mies tulee töistä että hei kulta, mua väsyttää
Haluan tässä nyt kysäistä, teitkö mitään töitä raskausaikana?

Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;26867204:
Haluan tässä nyt kysäistä, teitkö mitään töitä raskausaikana?
En todellakaan. Mä en vitti mitä töitä raskauden aikan tehdä. Mun työ saada tervettä lasta ulos, ulkoilemaalla ja hyvällä(mielummin luomu ruoalla ja viitaminellä)

Ihmiset arvostaa eri asioita. Toiset lasten kotihoitoa, toiset rahaa ja uraa. Monella ei ole mahdollisuutta näitä yhdistää kun ei ole äitiä tms. jonka voi valjastaa niihin kotihommiin kun ite luo uraa... Silloin on valittava toinen.

Ihmiset arvostaa eri asioita. Toiset lasten kotihoitoa, toiset rahaa ja uraa. Monella ei ole mahdollisuutta näitä yhdistää kun ei ole äitiä tms. jonka voi valjastaa niihin kotihommiin kun ite luo uraa... Silloin on valittava toinen.
Ja siks toisekseen ainakin mulla on periaatteena että itse olen sen lapsen halunnut ja itse sen kasvatan. Ei mun mutsi. Uraa kerkii kevyesti luomaan sen muutaman vuoden jälkeenkin...:)

Venakko Milanna
Myös kuvitelkaa. Täälläkin aika monet miehet palstalaisilla käyvät töissä? Niin mitä nainen tekee?:whistle:

Jos mä olisin mies mua olisi ärsyttänyt. Koska tunnen aika monia kenen mies käy töissä, nainen koneella koko päivän, ei jaksa laitautua, lihoo kotona, itkee väsymystä ja ei jaksa siivota 60 neliöinen kämppä? Hmm... kuvitelkaa miten miehiä sellaista ärsyttää? Mä olen aivan varma että monet harrasta sellaista elämää

Yhteistyössä