no ei ole! Ilkka Koivisto oli IHANA! lempeän oloinen ja mikä parasta rakasti eläimiä!Juuri hän! Nimi vaan ei tullut mieleeni. Eikö ole aika lailla samaa näköä, mutta toi on vain paljon rumempi versio!?
ja älykäs.
no ei ole! Ilkka Koivisto oli IHANA! lempeän oloinen ja mikä parasta rakasti eläimiä!Juuri hän! Nimi vaan ei tullut mieleeni. Eikö ole aika lailla samaa näköä, mutta toi on vain paljon rumempi versio!?
On toki, silti ärsyttävä eikö niin jos miehellä ei ole oma rahaa?Kuulepas nyt. Sossupummin ja rikkaan välilläkin on jotain. Ihan vinkkinä vaan.
Edelleenkin olen sitä mieltä, että rahalla ei ole väliä. Tuollaiset asiat voi tulla esillekin vasta pitkän ajan jälkeen.
Koivisto oli yksi tv:n suosikkihenkilöistäni mutta kyllä tuossa brittiheebossa on etäisesti samaa näköä. Ei se siitä kuitenkaan hauskanletkeää ja asiallisen selväsanaista Koivistoa tee.no ei ole! Ilkka Koivisto oli IHANA! lempeän oloinen ja mikä parasta rakasti eläimiä!
Hmmm...mä varmaan valitsisin sen jota rakastaisin...On toki, silti ärsyttävä eikö niin jos miehellä ei ole oma rahaa?
Vielä kysymys otatko itse miestä joka on
a. Rikas, komea, hyvää luonnesta
vai
b. Köyhä, komea, hyvää luonnesta?
no voi olla, että pikkuisen samaa näköä joo. Oli minunkin suosikki.Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26867072:Koivisto oli yksi tv:n suosikkihenkilöistäni mutta kyllä tuossa brittiheebossa on etäisesti samaa näköä. Ei se siitä kuitenkaan hauskanletkeää ja asiallisen selväsanaista Koivistoa tee.
Mikä siinä on niin ärsyttävää? Mitä jos NAISELLA ei ole omaa rahaa. Eikö se ole ärsyttävää? Ihan yhtä ärsyttävää. Kannattaa pyrkiä siihen, että kummallakin on rahaa. Sellainen sopusointu.On toki, silti ärsyttävä eikö niin jos miehellä ei ole oma rahaa?
Vielä kysymys otatko itse miestä joka on
vai
Sille tuli vissiin kiire asioilleMinnekäs se Venakko hävisi? Olisin kaivannut vielä hänen mielipiteitään ketjuun.
Tietysti on äsryttävä jos ei nainen halua mitään tehdä. Mä en kunnioita ainakin naisia, jotka ovat myös aika pitkään lasten kanssa kotona ja valtion tuet kaikki kustanta. Mä olen aina tehnyt työt jo 16v alk... Kun olen tavannut miestä taas kaikki pysähtyi. Mutta ei meillä sen puolesta oo ongelma. Nyt synnytin lasta taas ja voin taas tehdäkin jotain, ei edes rahan takia. Vaan en halua olla joku turhaa, en halua myös makaa sohvalla tai laita omaan päähään pakkomieli tai tekosyy etten laita lasta päiväkotiin ale 5veenä. En myös halua lihota kotona, masentua ja itkeä joka kerta kun mies tulee töistä että hei kulta, mua väsyttääMikä siinä on niin ärsyttävää? Mitä jos NAISELLA ei ole omaa rahaa. Eikö se ole ärsyttävää? Ihan yhtä ärsyttävää. Kannattaa pyrkiä siihen, että kummallakin on rahaa. Sellainen sopusointu.
Ainaha sille tulee jos vaan ei kaikki ole samaa mieltä sen kanssa tai erehtyy arvostelemaan hänen elämän valintoja....Sille tuli vissiin kiire asioille
Haluan tässä nyt kysäistä, teitkö mitään töitä raskausaikana?Tietysti on äsryttävä jos ei nainen halua mitään tehdä. Mä en kunnioita ainakin naisia, jotka ovat myös aika pitkään lasten kanssa kotona ja valtion tuet kaikki kustanta. Mä olen aina tehnyt työt jo 16v alk... Kun olen tavannut miestä taas kaikki pysähtyi. Mutta ei meillä sen puolesta oo ongelma. Nyt synnytin lasta taas ja voin taas tehdäkin jotain, ei edes rahan takia. Vaan en halua olla joku turhaa, en halua myös makaa sohvalla tai laita omaan päähään pakkomieli tai tekosyy etten laita lasta päiväkotiin ale 5veenä. En myös halua lihota kotona, masentua ja itkeä joka kerta kun mies tulee töistä että hei kulta, mua väsyttää
En todellakaan. Mä en vitti mitä töitä raskauden aikan tehdä. Mun työ saada tervettä lasta ulos, ulkoilemaalla ja hyvällä(mielummin luomu ruoalla ja viitaminellä)Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;26867204:Haluan tässä nyt kysäistä, teitkö mitään töitä raskausaikana?
Onhan tää sarkasmia, onhan?En todellakaan. Mä en vitti mitä töitä raskauden aikan tehdä. Mun työ saada tervettä lasta ulos, ulkoilemaalla ja hyvällä(mielummin luomu ruoalla ja viitaminellä)
Ja siks toisekseen ainakin mulla on periaatteena että itse olen sen lapsen halunnut ja itse sen kasvatan. Ei mun mutsi. Uraa kerkii kevyesti luomaan sen muutaman vuoden jälkeenkin...Ihmiset arvostaa eri asioita. Toiset lasten kotihoitoa, toiset rahaa ja uraa. Monella ei ole mahdollisuutta näitä yhdistää kun ei ole äitiä tms. jonka voi valjastaa niihin kotihommiin kun ite luo uraa... Silloin on valittava toinen.
Otan sen jolla ei ole kondyloomaa. Jos kummallakaan ei ole otan sen joka on parempi sängyssä vielä 20 vuoden päästä.Vielä kysymys otatko itse miestä joka on
vai