no on sillä maku!!!

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Vierad
Mites Venakkoa nyt huolettaa jonkin turhan julkkiksen miesvalinnat? Katsos kaikille rahan määrä ei ole ykkösprioriteetti parisuhteessa, eikä edes ulkonäkö tai ikä.

Venakko Milanna
Kaipa ne asuisivat jossain luksushotellin sviitissä, eivätkä 30-neliöisessä yksiössä jos rahaa olisi.
no mutta välillä 30m2 voi maksaa aika paljonkin:D. Jos mä sellaista miestä olisin otanut, niin prkle lompakko pakko olla kunnossa, sekä minimi 3000m2 asunto, että voi piloon mennä:LOL:... No joo ei saa arvostella:D, normaali se mies on, mutta liian vanha sille

Venakko Milanna
Kyllä se tosi harvassa on että naiset etsii rahakasta miestä. Enemmän kylläkin mukavan luonteista, ystävällistä ja älykästä. Ainakin täällä suomessa.
älä valehtelee, täälläkin naiset katso lompakoon. Kerro rehellisesti haluatko sossupummia joka ei halua koko elämän tehdä mitään? Käydä vain sossussa pyytämässä lisää rahaa? No mä sanoisin että tuskin, vaikka kuinka hyvää olis. Mulle tässä tapauksessa ei ees rahaa ratkaise kaikki vaan se tekemättömyys, mitä on ärsyttävin pirre miehissä

älä valehtelee, täälläkin naiset katso lompakoon. Kerro rehellisesti haluatko sossupummia joka ei halua koko elämän tehdä mitään? Käydä vain sossussa pyytämässä lisää rahaa? No mä sanoisin että tuskin, vaikka kuinka hyvää olis. Mulle tässä tapauksessa ei ees rahaa ratkaise kaikki vaan se tekemättömyys, mitä on ärsyttävin pirre miehissä
Kuulepas nyt. Sossupummin ja rikkaan välilläkin on jotain. Ihan vinkkinä vaan.

Edelleenkin olen sitä mieltä, että rahalla ei ole väliä. Tuollaiset asiat voi tulla esillekin vasta pitkän ajan jälkeen.

Yhteistyössä