Jos pitää mennä ambulanssilla synnytyssairaalaan, pääseekö mies samalla kyydillä?

• Viestiketjun aloittaja Raskaana
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Mut laitettiin ambulanssilla paikallisesta keskussairaalasta yliopistosairaalaan, ambulanssiin lähti mukaan kätilö ja mies ei päässyt kyytiin eli ajoi omalla autolla ambulanssin perässä.

"yyhoo"
Joissain paikoissa pääsee ja joissain ei - riippuu henkilökunnasta ja tilanteesta. Mutta jos sellanen iisi piisi kyyti, niin meillä on päässyt moneen muuhunkin kyytiin omainen saattamaan ja hän muuten ei siiihen maailman aikaan, kun itse vielä niitä hommia tein, niin istunut siellä takana vaan höpötteli kuskin kanssa edessä.

"kaisa"
mä oon kaks kertaa menny synnyttään ambulanssilla ja mies on ajanut omalla autolla perässä. mutta uskoisin, että olisi saanut tulla myös ambulanssiin mukaan jos olisimme kysyneet.

"vieras"
Kyllä ambulanssistakin löytyy etupenkki, eli kyllä mies pääsee sillä kyydillä tarpeentullen. Taakse ei välttämättä ole asiaa, pitää antaa työrauha. Toki ehkä parempi tulla omalla autolla perästä, että pääsee kotiinkin.

Raskaana
Ei meillä ole omaa autoa :D
Mutta juu, kiitoksia vastauksista. Mulla siis tilanne se, että vauva ei ole kiinnittynyt ja ohjeena on, että jos vedet menevät, niin varmuuden vuoksi pitää mennä ambulanssilla, ettei napanuora luiskahda ulos tms.

Raskaana
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26869084:
No eipä tuonne kovin montaa mahdu.

Mahtava! Pitäisiköhän sittenkin mennä vähän kauempana sijaitsevaan sairaalaan synnyttämään, niin ehtisi vähän enemmän baareilla tuolla lanssissa...

Yhteistyössä