=) yeah!

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieraileva tähti";26873722]minut on opetettu jo lapsesta saakka olemaan rehellinen, enkä rehellisesti näe sinun tekemisissäsi mitään hyvää joten miksi valehtelisin? Vitutuksen kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.[/QUOTE]

Minut on opetettu olemaan hiljaa, jos ei ole mitään hyvää sanottavaa

-
Minä en tykkää suomalaisista. Ne on aina just sellasia ja vittuuntuneita ja kateellisia.
Minä en tykkää virolaisista. Ne eukot on huoria ja miehet varkaita.
Minä en tykkää muslimeista. Ne naiset on alistettuja ja tahdottomia ja miehet sadistisia narsisteja.
Minä en tykkää jenkeistä. Ne on mielistelijöitä ja tyhmiä.
Minä en tykkää ruotsalaisista. Ne on kaikki homoja.
Minä en tykkää kenestäkään, kun kaikki on mulle vaan kateellisia ja ne on muutenkin huonompia, kuin minä.

Miksi sä Milanna jaksat notkua täälä palstalla, kun kaikki on vaan sulle kateellisia ja katkeria ja suomalaiset on muutenkin ihan huonoja?

miksei saa suomalaisia haukkua? Olen minäkin 25-50% suomalainen, silti en tykkää kaikista suomalaisista, ainakin katkerus ja katellisuus mua ärsyttää. On kivojakin asioita suomalaisissa. myös en kaikista venäläisistäkin tykkää, samoin jotain pirteitä ärsyttää Virolaisissa, niin SO?
Ainahan sitä voi haukkua. En vaan jaksa ymmärtää tuota jatkuvaa yleistämistä ja nillittämistä, luulisi että juuri sinä saisit siitä ihan tarpeeksesi muutenkin.

Jos esim lähtökohtaisesti sanoo, että "kaikki ovat paskapäitä" niin todennäköisesti kaikkien tekee silloin mielikin olla sitä.

• Tykkää
Reactions: TrueBlood

Yhteistyössä