LaitoinVarma maanataina tai torstaina. Voin laita yv, tai laita sinä mulle, kun mulla niin huono muisti, kun liika asioita pakko muista
LaitoinVarma maanataina tai torstaina. Voin laita yv, tai laita sinä mulle, kun mulla niin huono muisti, kun liika asioita pakko muista
minut on opetettu jo lapsesta saakka olemaan rehellinen, enkä rehellisesti näe sinun tekemisissäsi mitään hyvää joten miksi valehtelisin? Vitutuksen kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.Voi kamala kun teillä ei ole ikinä mitään hyvää sanottava. Mistä sellainen vitutus oikein tulee=) ?
En pahalla
kiitos:flower::heart:Onnea uudelle yritykselle :flower:
Täysin samaa mieltäMinut on opetettu olemaan hiljaa, jos ei ole mitään hyvää sanottavaa
Hei kiitosTäysin samaa mieltä
Tsemppiä uudelle yritykselle, Milanna!
Ainahan sitä voi haukkua. En vaan jaksa ymmärtää tuota jatkuvaa yleistämistä ja nillittämistä, luulisi että juuri sinä saisit siitä ihan tarpeeksesi muutenkin.miksei saa suomalaisia haukkua? Olen minäkin 25-50% suomalainen, silti en tykkää kaikista suomalaisista, ainakin katkerus ja katellisuus mua ärsyttää. On kivojakin asioita suomalaisissa. myös en kaikista venäläisistäkin tykkää, samoin jotain pirteitä ärsyttää Virolaisissa, niin SO?