Venakko Milanna
Tein tilauksen, ens vkolla tavarat saan ja lähden ens vkloppuna kiertuelle ympäri Suomia, mainostamaan yhden jutun ja mun työkimpaani mukaan... Liika töitä:x
no en mä sen enempääNo mikä on kiertue aikataulusi, tiedän olla paikalla =)
tää oli jo kysytty monta kerta että miks sellainen avaus jos ei voi kertoa. No mutta miks mun pakko kaikki kertoa?Alkuperäinen kirjoittaja käg;26872835:Miksi taas tämmöinen avaus missä et voi kertoa mitä, missä ja milloin?
kun kerrot ne kuitenkin, niin miksi ei voi aloitukseen laittaa?tää oli jo kysytty monta kerta että miks sellainen avaus jos ei voi kertoa. No mutta miks mun pakko kaikki kertoa?
No mitä tähän avaukseen pitäisi sitten sanoa jos et muuta voi kertoa? Tapu, tapu , ihkua, mahtavavaa vai mitä?tää oli jo kysytty monta kerta että miks sellainen avaus jos ei voi kertoa. No mutta miks mun pakko kaikki kertoa?
Miksi sitten kertoa ylipäänsä mitään? Kova on huomion tarve sinulla.tää oli jo kysytty monta kerta että miks sellainen avaus jos ei voi kertoa. No mutta miks mun pakko kaikki kertoa?
Samat sanat!shut the fuck up
Yritäpä edes välillä keksiä jotain uutta sanottavaa?shutthefuckup
Asenteesi vaikuttaa kovasti tähän ilmiöönVoi kamala kun teillä ei ole ikinä mitään hyvää sanottava. Mistä sellainen vitutus oikein tulee=) ?
En pahalla
Se on luultavasti synnynnäistä tai sitten se on geeneissä.Voi kamala kun teillä ei ole ikinä mitään hyvää sanottava. Mistä sellainen vitutus oikein tulee=) ?
En pahalla
varma geeneissä, kun aika monilla suomalaisilla se on aina päälläSe on luultavasti synnynnäistä tai sitten se on geeneissä.
Meinasin, mutten sittenkään sano mitään.varma geeneissä, kun aika monilla suomalaisilla se on aina päällä