Hakutulokset

1. H

Mitähän mä oon yöllä puuhannu!

Kerran mä olin yöllä napannut tyynyn miehen päänalta. Alkanut riuhtoon siitä tyynyliinaa pois. Mies sanoi että hän yritti unenpöpperössä pitää kiinni. Sit sain sen pois, olin heittänyt miestä sillä tyynyllä ja aamulla heräsin tyynyliina polvienvälistä :laugh: en tiedä mikä oli meininki, en...
  2. H

Mitähän mä oon yöllä puuhannu!

Mulla on kans yöllä tapana touhuta unissaan. Muutama päivä aikaa kun heräsin niin ihmettelin että kuka hitsi mun peiton on ulko-ovelle roudannut :D en muista itse mitään tapahtuneesta. Jostain luin että yleensä teini-iän jälkeen nää yökukkumiset poistuisivat todennäköisesti, mutta turha...
  3. H

Olenko huono kummitäti (joululahjoista)?

Melkein näin tekisin minäkin jos pakko tilanne rahan vuoksi. Minulla on ollut tapana kyllä muistaa myös kummilasten sisaruksia. Kummilapsille olen ostanut jotain "isompaa", mutta myös sisaruksille jotain. Meillä on kummilapsia 2, toisella yksi sisarus ja toisella kolme :)
  4. H

kurvikkaat saavat fiksumpia lapsia = )

kaikkea ne tutkiikin :D
  5. H

Etsitkö töitä!

Suuri on takuupalkka. Mitäköhän työtä se on? *muoks* niinpä joo, se olikin että määrätystä työstä, tuskimpa kovin helposti saa tuota summaa kuitenkaan kasaan :/ varmaan joku älutön tavoite
  6. H

laivalle syksyllä/ talvella

Kyllä muakin hiukan arveluttaa syksyllä laivailla, Välillä kun tuulee niin kovin että ei meinaa maallakaan pysyä pystyssä :D
  7. H

Minulla olisi todella paljon lasten vaatteita, joita voisin myydä

Hei Minulle saa tarjota 120-> poikien vaatetta ja 98->tyttöjen vaatetta. Tarjoa yynä niin voimme vaihtaa sähköpostiosoitteita/yhteystietoja
  8. H

37 astetta vauvalla kuumetta?

Ei. Pepusta mitattunahan se raja oli kait jotain 38? Korjatkaa jos olen väärässä
  9. H

Pahinta mitä anoppisi on tehnyt?

Mä en viitsi alkaa tappelemaan. Enkä varsinaisesti hänestä kenellekään valittelekaan. Mulle on oikeastaan aivan sama mitä hän meinaa, pääasia vain että minä en häntä tapaa :D
  10. H

Pahinta mitä anoppisi on tehnyt?

Meillä anoppi keksii "minun sanomisiani". Viimeisin: Olin hänelle kuulemma sanonut että "onko hän tyhmä kun ei tajua että 1v. ei osaa puhua" kun hän oli jutustellut lapsellemme. Mitä en todellakaan ole sanonut. Silloin ei sellaista tilannetta ollut edes lähellekään että olisi voinut...
  11. H

onko kukaan matkustanu lapsen/lapsien kanssa??

Eipä taida ketään olla :) Me käytiin lasten kanssa Tallinnassa mutta mentiin Tallinkin laivalla. En muista nimeä, mutta se missä on ne hytin ovet nyt lukkiutuneet(uutisissa ollut).
  12. H

Painaisitko mieluummin 165cm pituudella...

Mä olen 162cm ja painan just ton 60kg. Käytän M koon vaatteita mutta mulla on iso vatsa. Siis on tosissaan aikamoiset jenkkakahvat :ashamed: ja etureppu. Että kyllä tästä 5-10kg vois pois ottaa...
  13. H

löytyykös joukosta muita purijoita?

:wave:
  14. H

mitä kipuja kun raskaana ja piiip pistelee

Mulla oli ensimmäisestä sellaista vihlomista. Oli kun puukolla olis isketty tonne alas. Ne oli jotain liitoskipuja tms. tai kun vauva painoi jo niin alas. Se tosin oli niin loppuraskaudessa etten ehtinyt kun vasta miettimään sitä tukivyön ostoa. toisessa raskaudessa ei moista sit ollutkaan.
  15. H

Lapsuudenystävä ei pidä yhteyttä enää! :´(

On se surullista. Minä olen itsekin tosi huono yhteydenpitäjä. Yksi parhaista lapsuus- ja nuoruusajan ystävistä muutti 30km päähän(mikä ei pitkä matka sinällään), mutta kyllä sekin jo teki. Aluksi pidettiin yhteyttä ja nähtiinkin aina silloin tällöin. Sitten se vaan hiipui vuosienmittaan puolin...
  16. H

haamuviivasta kyselisin

Minä en luota testin tulokseen jos se viiva ei tule testiajan sisään. Tyttösestä tuli haamuviva, mutta se tuli samantien silloin.
  17. H

VIRALLINEN BB-PINO 2007

Jossain keskustelussa joku sanoi että se on joku temppu. Noustaan varovasti seisomaan oikean jalan päkiälle. Nostetaan varovasti vasenta jalkaa ylös. itse en nähnyt tilannetta joten tiedä todenperää sit :D
  18. H

Ulkomaille

Hei Oletteko paljon matkustelleet lasten kanssa? Ja minkä ikäisiä lapset? Itse en ole ikinä käynyt ulkomailla, paitsi ruotsissa ja tallinnassa :D Lentokoneenkin olen läheltä nähnyt vain kuvista. Nyt olen haudutellut ajatusta johonkin kauemmas lähtemisestä...
  19. H

Vieläkö teidän taaperot...

On meillä jo ohuemmat pipot jotka suojaa mm. korvat. Sormikkaatkin on. Lapset 2v. ja 4v.
  20. H

= /

Olisko sellaista kaveria jolle voisit jutella. Jos joku osaisi kertoa mitä on tapahtunut? Onko lapsesi ollut ennen tätä seurallinen,puhelias tms? kiusattu? p.s Mulle ei suostu nyt aukeamaan tuo laittamasi linkki. Kone käy jotenkin hitaalla... eli voin olla ihan hakoteillä kun en tiedä...

Yhteistyössä