Jalassa, tossa säären kohdalla tosi outo mustelma (?) ihan koholla ja pirkuleen kippee! |O
Oonkon mä kuorsannu niin kovaa, et ukko on koppassu hiljaseks..
Oonkon mä kuorsannu niin kovaa, et ukko on koppassu hiljaseks..
No joo..sekin voi olla vaihtoehto..Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:sä oot potkinut ukkoas!
Meillä on ukko samanlainen. Jokuaika sitten oli unissaan vieny peiton sohvalle ja tuli kumminki sänkyyn takas nukkuun. Mä heräsin siihen ku toinen hytisee sängyn laidalla...Alkuperäinen kirjoittaja hinku:Mulla on kans yöllä tapana touhuta unissaan. Muutama päivä aikaa kun heräsin niin ihmettelin että kuka hitsi mun peiton on ulko-ovelle roudannut en muista itse mitään tapahtuneesta.
Jostain luin että yleensä teini-iän jälkeen nää yökukkumiset poistuisivat todennäköisesti, mutta turha toivo. Aina olen ollut liikkuvainen ja puhuvainen unissaan ja varmaan aina tulen olemaankin
Mä taas herään näissä tapauksissa siihen, että ukko sitten unissaan kiskaisee multa peiton pois päältä, kun omaansa ei enää löydä... :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Meillä on ukko samanlainen. Jokuaika sitten oli unissaan vieny peiton sohvalle ja tuli kumminki sänkyyn takas nukkuun. Mä heräsin siihen ku toinen hytisee sängyn laidalla...Alkuperäinen kirjoittaja hinku:Mulla on kans yöllä tapana touhuta unissaan. Muutama päivä aikaa kun heräsin niin ihmettelin että kuka hitsi mun peiton on ulko-ovelle roudannut en muista itse mitään tapahtuneesta.
Jostain luin että yleensä teini-iän jälkeen nää yökukkumiset poistuisivat todennäköisesti, mutta turha toivo. Aina olen ollut liikkuvainen ja puhuvainen unissaan ja varmaan aina tulen olemaankin
On se sitäkin yrittäny, multa vaan ei niin peittoa napatakkaan..Alkuperäinen kirjoittaja hei:Mä taas herään näissä tapauksissa siihen, että ukko sitten unissaan kiskaisee multa peiton pois päältä, kun omaansa ei enää löydä... :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Meillä on ukko samanlainen. Jokuaika sitten oli unissaan vieny peiton sohvalle ja tuli kumminki sänkyyn takas nukkuun. Mä heräsin siihen ku toinen hytisee sängyn laidalla...Alkuperäinen kirjoittaja hinku:Mulla on kans yöllä tapana touhuta unissaan. Muutama päivä aikaa kun heräsin niin ihmettelin että kuka hitsi mun peiton on ulko-ovelle roudannut en muista itse mitään tapahtuneesta.
Joo, ei multakaan. Mutta yrittänyt se on monet kerrat.Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:On se sitäkin yrittäny, multa vaan ei niin peittoa napatakkaan..Alkuperäinen kirjoittaja hei:Mä taas herään näissä tapauksissa siihen, että ukko sitten unissaan kiskaisee multa peiton pois päältä, kun omaansa ei enää löydä... :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Meillä on ukko samanlainen. Jokuaika sitten oli unissaan vieny peiton sohvalle ja tuli kumminki sänkyyn takas nukkuun. Mä heräsin siihen ku toinen hytisee sängyn laidalla...Alkuperäinen kirjoittaja hinku:Mulla on kans yöllä tapana touhuta unissaan. Muutama päivä aikaa kun heräsin niin ihmettelin että kuka hitsi mun peiton on ulko-ovelle roudannut en muista itse mitään tapahtuneesta.
Meillä ukko on ettiny oravia aika useesti.. Mut aamusin kun sitä herättelee viikonloppusin (tekee yötyötä sillon) niin jää semmoseen unen ja valveen rajamaille, juttelee ja vastailee kauheesti kun jotain kysyy, mut vastaukset on ihan toisesta atmosfääristä..Alkuperäinen kirjoittaja Sisu::wave: Täällä yksi unissakävelijä-, ja touhuaja!
Mies on samanlainen. Noituu ja kertoo työasioista kovasti yöllä, intti aikaan meillä joka hiivatin yö laitettiin alokkaita asentoon ja lepoon jne.
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Meillä yks kerta tässä mies meni etukäteen nukkumaan, minä tulin n. 30minuuttia jälkeen päin. Mis oli ihan tääydessä unessa eikä heränny kun kömmin peiton alle. Sit yks kaks yllättäen mies heittäyty mahalleen, nousi kyynärnojaan ja survo tyynynsä rintakehää tukemaan. Sit katsoi mua hyvin vakavana ja sano "Pikkusen on nyt elämältä pohja pois..." Ja ist vaan tyynen rauhallisesti jatko uniaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Meillä yks kerta tässä mies meni etukäteen nukkumaan, minä tulin n. 30minuuttia jälkeen päin. Mis oli ihan tääydessä unessa eikä heränny kun kömmin peiton alle. Sit yks kaks yllättäen mies heittäyty mahalleen, nousi kyynärnojaan ja survo tyynynsä rintakehää tukemaan. Sit katsoi mua hyvin vakavana ja sano "Pikkusen on nyt elämältä pohja pois..." Ja ist vaan tyynen rauhallisesti jatko uniaan.