Hakutulokset

1. H

Miksi veronpalautukset tuhlataan krääsään..joululahjoja ostetaan

Jos nyt sivuutetaan joulua tällä kysymyksellä, niin mä olen aina tykännyt antaa lahjoja tuli niitä palautuksia tai ei. Yleensä olen ostanut itselleni/perheelleni palautuksilla mitä nyt milloinkin tarvitaan. yksi vuosi ostin television, viimevuonna sohvat jne. tänä vuonna en tiedä mihin...
  2. H

Meillä nuorimmainen nukkuu vielä

huuoooh :whistle: meitin tyttönen se nukkuu vieläkin, ikää 2v. sille on tullut erikoinen unirytmin sekaannus. Eilen se keikkui sängyssään ainakin tunnin, kymmeneen asti. Laittoi aina valot päälle ja taas kuulu juttelu. Muutaman kerran laitoin valot pois mutta samantien ne syttyivät taas. Ei...
  3. H

Tärkeä kysymys!!!!!!

ei. Se n. 115h/3viikkoa ja aamuvuoro 7-15 ja iltavuoro 14-22.
  4. H

Tärkeä kysymys!!!!!!

Ilmanmuuta hakisinkin jos tietäisin onnistuuko käytännössä jatkaa 9pvällä/kk. Ja jos onnistuisi niin miten :whistle:
  5. H

Tärkeä kysymys!!!!!!

Mä luulen että mulla on tosi hyvät saumat siihen paikkaan :) mä en ole yleensä itsevarma ihminen mutta.... Viime talvena oli avoinna yksi ja kaikki oli tosi pettyneitä kun en hakenut. Eli mä luulen että ei se puolikkaana olokaan välttämättä mua hylkäisi valinnoissa. Ja enhän mä loppupeleissä...
  6. H

Pojan fyysisestä kehityksestä

No eriaikaanhan nuo kehittyvät. Meillä puheenkehitys on "normaalia" hitaampaa. Tyttö täytti juuri 2v. ja on aika vähän sanoja(mamma pappa isi jne). Ainoa lause on "En anna". Muut lähipiirissä olevat samanikäiset lapset puhua pälpättävät jo vaikka mitä. Neuvolassa ei huolestunut yhtään. Sanoi...
  7. H

Tärkeä kysymys!!!!!!

Tärkeä kysymys tuli mieleeni ja kenenkä muun puoleen olisin äkkiseltään kääntynyt kuin teidän :flower: :D Olen tehnyt keikkaa säännöllisesti n.9pvää/kk vanhainkodissa. Minulla on nyt 2v. tyttönen ja hänen isoveljensä joidenka kanssa olen sitten ollut kotona. saan hoitorahaa(lasta ei hoideta...
  8. H

Ihana mies.

samma här :wave: yhdessä ollaan oltu 10v.
  9. H

PMS??

no sit varmaan on sitä :) kun ei oikein kai rintatulehdustakaan voi tulla kun en ole reiluun vuoteen imettänytkään :D
  10. H

Onko muiden miehet tälläisiä?

Ei onneksi, enkä tuollaista katselisi. Mieheni veli on juuri tuollainen kuvaamasi mies ja hänen vaimonsa siitä on vuositolkulla valitelttut. Silti asiaan ei ole tullut mitään muutosta. Minä olen sitä mieltä että asiat täytyy puhua halki ja tehdä selväksi etä kotityöt kuuluvat molemmille!
  11. H

PMS??

kerran vielä nostaisin... voisikohan olla että olisi joku tulehdus tms.??
  12. H

PMS??

nooh, sanokaas nyt joku jotain :wave: ettei mene yksinpuheluks :)
  13. H

AUTTAKAA MUA!!!!!!!!!

et halunnut kuulla tätä, mutta meillä tyttö kuulostaa aivan samanlaiselta. Oltiin neuvolassa tänään ja täti vaan sanoi että toiset ovat sosiaalisempia kuin toiset. Eikä se ole kirkossa kuulutettua että niin on jatkossa. Tämä 2v. ikä on kuulemma sellainen etsimisen aika että toiset ovat hyvinkin...
  14. H

PMS??

PMS oireet, niinkin laaja-alainen oireistus että ei ota selvää erkkikään. Minulla ei ole sellaisia ollut, ei edes mies sano että olis huomannut :laugh: mutta nyt mun on rinnat kipeät ulkosivuista ja tuntuu että olisivat kasvaneetkin jeejee ;) ei kun ihan tosissaan niitä kivistää(osuva...
  15. H

Virpi Kätkän tyttövauva

jostain olin lukevinani että syöksysynnytys...
  16. H

Neuvolatädin mielestä 1v pitää vierottaa tutista

Niinhän tuo taitaa olla. Tosin tähän puolustukseksi se että mitä aiemmin sen tekee sen helpompi se tulee olemaan. Me pirskatin vanhemmat ollaan annettu tytön(juuri täytti 2v.) lutkuttaa yöllä tuttia ja tuntuu että päiväpäivältä hän on riippuvaisempi siitä :/ hyi meitä |O Poika lopetti juuri...
  17. H

Kuinka moni saanu synnytyksen käyntiin seksillä?

Meillä ei kyllä ollut tehoa. Edellisenä iltana touhuiltiin tuloksetta :) ei aiheuttanut edes supistuksia, sitten seuraavana päivänä oltiin grillaamassa ja meni vedet (jolloin vasta alkoi supistukset) ja tyttö syntyi 5h päästä.
  18. H

Lapsella reikä sydämessä!!??? Kysymyksiä...

Hei Noita "reikiähän" voi olla monenlaisia. Eli meillä tytöllä ei mennyt kiinni reikä jonka piti sulkeutua syntymän jälkeen. Se meillä oleva oli DUCTUS. Jouduttiin muutaman kuukausi käymään sydänfilmissä ja sitten se olikin mennyt niin hyvin kiinni että ei kuulunut kuin pieni "virtaus"(?) ja...
  19. H

Minkä kokoinen on 3v?

3v. 103.5cm 16kg 3.5v. 109cm 18kg 4v. 113cm 20kg ja kyseessä pojan mitat :)

Yhteistyössä