laivalle syksyllä/ talvella

• Viestiketjun aloittaja vierASS
  • Ensimmäinen viesti
vierASS
huoooh, onko muita ketä pelottaa laivamatkailu syksyisin ja talvisin?
meillä koko muu perhe, lapset sekä mies, olisi kovasti lähdössä tallinnanreissulle. käytiin kesälläkin ja kivaa oli. Minä vaan pelkään suunnattomasti lähteä tällätavalla tuulisella/sateisellä/pimeällä kaudella :( ja minä pelkään ihan tosissaan. Tuntuu että ketään ei ota tosissaan mun huoltani. Kaikki kenelle ollaan puhuttu niin naureskelee tyyliin "että ei se laiva uppoa nykyaikana..." mutta ei siitä Estoniastakaan nyt niiiiin kauan ole.

Onko muita jänishousuja :)

Jos perhe haluaa laivalle, menkää Tukholmaan -laivat on isompia eikä keinu tuulessa. JOs taas perhe haluaa Tallinnaan, menkää päivällä valoisaan aikaan, eihän matka kestä kun muutaman tunnin, ja valitkaa tyyni ja kaunis päivä. Tallinan laivoilla -mitä mä olen ollu- on aina ollu väljää, eli liput saa kyllä koska vaan terminaalista paitsi jos haluaa ison auton mukaan.

vierASS
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Jos perhe haluaa laivalle, menkää Tukholmaan -laivat on isompia eikä keinu tuulessa. JOs taas perhe haluaa Tallinnaan, menkää päivällä valoisaan aikaan, eihän matka kestä kun muutaman tunnin, ja valitkaa tyyni ja kaunis päivä. Tallinan laivoilla -mitä mä olen ollu- on aina ollu väljää, eli liput saa kyllä koska vaan terminaalista paitsi jos haluaa ison auton mukaan.
Mistäs noista ilmoista nyt tiedät. ja jos itse olisin menossa niin ei olisi niin väliä vaikka varaisin vasta terminaalissa matkan, mutta kun lapsetkin olisi mukana niin kyllä varmampi juttu on varata etukäteen. Meillä on matkaa kuitenkin 300km helsinkiin. ja jos lapsille lupaat reissun ja pakataan ja odotetaan, ja sitten ei päästäkään niin... :(

Yhteistyössä