Etsitkö töitä!

Suuri on takuupalkka. Mitäköhän työtä se on?

*muoks* niinpä joo, se olikin että määrätystä työstä, tuskimpa kovin helposti saa tuota summaa kuitenkaan kasaan :/ varmaan joku älutön tavoite

Kyse on 99% varmuudella imurikaupasta, jonka tuote maksaa maltaita eikä siten kukaan osta sitä. Olen vain kuullut kauhujuttuja ettei siellä makseta edes matkakorvauksia. Päättelin firman tosin sen perusteella, että se mainosti ennen aktiivisesti ja ilmoituksessa sama numero.

Takuupalkka napsahtaa jos saa tietyn määrän tuotteita siis kaupaksi, muuten ei oikein saa mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
määrätystä työstä?

Ei varmaan ikinä määrää työtunteja niin paljoa että tuo palkka tilille tulisi.
nimenomaan. Ja muutoinkin epäilyttää tuollaiset lehti-ilmoitukset, jossa ei voi rehellisesti ilmoittaa työpaikkaa. Viittaa usein puhelinmyyntiin...

Opiskeluaikana soitin epätoivoissani tuollaiseen ilmoituksen numeroon ja tulos oli, että vastaaja melkein suuttui kun en ryhtynyt alusvaatteita myymään puhelinmyynnillä... Se riiitti ko. olevista ilmoituksista minulle.

Alkuperäinen kirjoittaja Kuikelo:
Opiskeluaikana soitin epätoivoissani tuollaiseen ilmoituksen numeroon ja tulos oli, että vastaaja melkein suuttui kun en ryhtynyt alusvaatteita myymään puhelinmyynnillä... Se riiitti ko. olevista ilmoituksista minulle.
:LOL: :LOL: *meillä olisi nyt ohittamattoman loistava tarjous ruskeista mummosloggeista juuri teille ja vain tänään* :LOL:

Yhteistyössä