SamoinAlkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:50 kiloa, kiitos.
Jos painaisin 60, laihduttaisin.
Mulla pituutta 164 ja olen painanut 47 ja 75kg:n väliltä.Alkuperäinen kirjoittaja painogallu:50kg
60kg
70kg
Näin myös ajattelisin, koska tuntuu toi 50kg hiukan anorektiselta.Mutta toki joillekin joilla on todella sirot luut voi sopia pienempi paino.Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Raskasluinen et voi olla, luuston painossa samanpituisilla ihmisillä ei ole juuri lainkaan eroa. Raskasrakenteinen voit olla.Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:Olen 162 cm ja painan 62 kg. Olen juuri sopiva!!! Niin ja olen raskas luinen.
Joskus painoin 55 kg ja olin ihan hirveen näkönen!! Sellaselta en ikinä haluais näyttää enään!!
näin on =)Alkuperäinen kirjoittaja ringleader harmaana:60-70 kiloo. riippuu niin paljon ruumiinrakenteesta =)
50kg on tuon pituselle vielä ihan normaalipaino.Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:Näin myös ajattelisin, koska tuntuu toi 50kg hiukan anorektiselta.Mutta toki joillekin joilla on todella sirot luut voi sopia pienempi paino.Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Mulla näyttää kaikki mittarit aina alipainoon..vaikka pieni ja siro olenkin..Alkuperäinen kirjoittaja Lollo:50kg on tuon pituselle vielä ihan normaalipaino.Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:Näin myös ajattelisin, koska tuntuu toi 50kg hiukan anorektiselta.Mutta toki joillekin joilla on todella sirot luut voi sopia pienempi paino.Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta: