Painaisitko mieluummin 165cm pituudella...

• Viestiketjun aloittaja painogallu
  • Ensimmäinen viesti
kasvihuoneilmiö
Ei se rintojen koko yksinomaan painosta riipu vaan myös perimästä. Tietty se painokin niiden kokoa kasvattaa, mutta ei siihen ole mitää takeita. Toisilla enemmän ja toisilla vähemmän.

Ja tuo BMI on siitä tyhmä, ettei se kerro kaikkea. Miten voidaan mitata paino suhteessa pituuteen ottamatta yhtään huomioon ruumiinrakennetta?? Mulla on niin matala BMI, että en sitä edes kehtaa kertoa, mutta ihan sopusuhtainen olen. Mulla on pienet ja sirot luut.

no
Alkuperäinen kirjoittaja kasvihuoneilmiö:
Ei se rintojen koko yksinomaan painosta riipu vaan myös perimästä. Tietty se painokin niiden kokoa kasvattaa, mutta ei siihen ole mitää takeita. Toisilla enemmän ja toisilla vähemmän.

Ja tuo BMI on siitä tyhmä, ettei se kerro kaikkea. Miten voidaan mitata paino suhteessa pituuteen ottamatta yhtään huomioon ruumiinrakennetta?? Mulla on niin matala BMI, että en sitä edes kehtaa kertoa, mutta ihan sopusuhtainen olen. Mulla on pienet ja sirot luut.
Oot ihan asian ytimessä. Samoin just joku urheileva 60 kilonen voi näyttää yhtä hoikalta kuin saman pitunen liikuntaa harrastamaton 50 kilonen.

ellukka1
Alkuperäinen kirjoittaja kasvihuoneilmiö:

Samaa mieltä, perimmällähän rintoihin on suurin vaikutus.Itse olen myöskin pienikokoinen ja siroluinen,enkä aivan varmasti näyttäis 60kiloisena hyvältä, en tosin tiedä en ole koskaan painanut,mutta en usko.Toisekseen tunnen isoluisia ihmisiä jotka eivät paina paljoa mitään,mutta ovat kuitenkin isokokoisia.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lollo:
Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Näin myös ajattelisin, koska tuntuu toi 50kg hiukan anorektiselta.Mutta toki joillekin joilla on todella sirot luut voi sopia pienempi paino.
50kg on tuon pituselle vielä ihan normaalipaino. :)
Itseasiassa jos 165cm painaa 50 kg, on hän alipainoinen. Jos BMI on 20-25, on paino sopiva, ja tuolla painolla BMI on vain 18,4.

pohojalaane
oon painanut tuolla pituudella 47-75 kilon välillä. ja mun kropalle paras paino on hieman alle 60 kiloa. tuo alle 50 oli silloin joskus nuorena ilman lapsia ja olin laiha. mun mielestä kolmen lapsen äidin ei tarvitse olla aivan riuku.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
minä kun urheilen paljon, niin varmaankin mun näkökulmasta passeli olisi 58-60kg (lihas kun painaa enempi). Urheilevalle siinä ei ole yhtään liikaa, vatsa ja kaikki paikat timmissä kunnossa.

No, mä käyn jokapäivä tunnin hikilenkillä, lisäksi kuntosalilla 2-3krt viikossa ja päälle vielä pyörälenkit ja silti painan sen 50kg.

minäkin
minäkin olen 165cm pitkä, ja haluaisin painaa sen 50 max 55 kg. Valitettavasti painan 75kg, enkä todellakaan ole mikään kaunis näky.

Onneksi raskauksissa paino on noussut "vain" 80-82kg asti... Mutta kovasti on laihdutettavaa...

Alkuperäinen kirjoittaja siivekäs:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:
60 kg ois just passeli eikä haittaa vaik ois vähän enemmänkin. Pitää sitä vähän olla mistä ottaa kiinni :D
Totta, kyllä 65 olsi sellainen sopiova, riippuu toki ruuminrakenteesta. Mutta 50kg ei omaa kyllä mitään muotoja, kunnon rintoja jne.
Niin ja tuonpainoisena ne rinnat olisi sitä vatsan läskiä,joita ei rinnoiksi voi kutsua.Ettekö te osaa ollenkaan suhteuttaa mittoja? 165cm ja melkein 70kiloinen on varmasti aikamoinen näky.Itse olen 165cm ja 52kg ja ihan normaalit 85B kupin rinnat minulla on niin kuin monella muullakin minua painavamalla,vai mitä tarkoiti tällä rintojen koolla??Siis minkä kokoiset rinnat pitää omata että on muotoja?
Ennen kuin sain lapsen olin saman mittainen kuin nytten. Paitsi että rinnat kokoa C. Että kyllä nekin oli. :)

Yhteistyössä