vieras
anorektiokoitako täällä palstailee? 50 kiloa on 165cm pitkälle ihmiselle aivan liian vähän
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:anorektiokoitako täällä palstailee? 50 kiloa on 165cm pitkälle ihmiselle aivan liian vähän
Mä oon 167 ja kun painoin 53, olin AIVAN luurangon näköinen...Alkuperäinen kirjoittaja Lollo:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:anorektiokoitako täällä palstailee? 50 kiloa on 165cm pitkälle ihmiselle aivan liian vähän
http://gti.fi/gtitytto/?id=44
Pakko linkitää. Tämä tyttö esimerkiksi on hyvinkin terveen näköinen 162/50.
Ei todellakaan ole vaan laihan näköinen.Alkuperäinen kirjoittaja Lollo:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:anorektiokoitako täällä palstailee? 50 kiloa on 165cm pitkälle ihmiselle aivan liian vähän
50 ja max 60. 70 raskaana viimeisillään.Alkuperäinen kirjoittaja painogallu:50kg
60kg
70kg
Aivan normaalin ja terveen näköinen! Tällä palstalla kehuja saa vain jos on reippaasti lihava, silloinhan on "mistä ottaa kiinni", just joo,,,Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei todellakaan ole vaan laihan näköinen.Alkuperäinen kirjoittaja Lollo:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:anorektiokoitako täällä palstailee? 50 kiloa on 165cm pitkälle ihmiselle aivan liian vähän
taitaa tosiaan olla niin kuin syömishäiriöyksikön lääkäri vähän aikaa sitten sanoi: naisilla on nykyään niin kieroutunut käsitys siitä mikä on normaalia ja tervettä että edes laihaa anorektikkoa ei pidetä sairaana vaan korkeintaan hoikkana ja normaalipainoinen nainen on lihava. Sitten ihmetellään kun pikkutytöt laihduttavat...
Nimenomaan. Kuvan tyttö ei ole lähelläkään liian laihaa, on hoikka, niin kuin ihmisen pitäisi ollakin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aivan normaalin ja terveen näköinen! Tällä palstalla kehuja saa vain jos on reippaasti lihava, silloinhan on "mistä ottaa kiinni", just joo,,,Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei todellakaan ole vaan laihan näköinen.Alkuperäinen kirjoittaja Lollo:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:anorektiokoitako täällä palstailee? 50 kiloa on 165cm pitkälle ihmiselle aivan liian vähän
taitaa tosiaan olla niin kuin syömishäiriöyksikön lääkäri vähän aikaa sitten sanoi: naisilla on nykyään niin kieroutunut käsitys siitä mikä on normaalia ja tervettä että edes laihaa anorektikkoa ei pidetä sairaana vaan korkeintaan hoikkana ja normaalipainoinen nainen on lihava. Sitten ihmetellään kun pikkutytöt laihduttavat...
Mä painan 50 kg, oon 168cm pitkä ja mulla on 70E Okei, vois sanoa, että imetän, mutta on ne ollu 75C joskus ku painoin 50 kg, 14-vuotiaana varmaan.Alkuperäinen kirjoittaja mä oon:166 ja painan 50 kiloa.
Ja ton kuvan tyttö ei mitenkään voi painaa viittäkytä kiloa, jommankumman valehtelee, pituuden tai painon. nimittäin minä olen todella hoikka, ja noi rinnat on sula mahdottomuus, jos bmi ois 19,3
Mun on ihan pakko sanoa, että en ihan heti uskoisi.Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Mä painan 50 kg, oon 168cm pitkä ja mulla on 70E Okei, vois sanoa, että imetän, mutta on ne ollu 75C joskus ku painoin 50 kg, 14-vuotiaana varmaan.Alkuperäinen kirjoittaja mä oon:166 ja painan 50 kiloa.
Ja ton kuvan tyttö ei mitenkään voi painaa viittäkytä kiloa, jommankumman valehtelee, pituuden tai painon. nimittäin minä olen todella hoikka, ja noi rinnat on sula mahdottomuus, jos bmi ois 19,3
Nää tissit on kyllä vähän eriparia muun kropan kanssa tällähetkellä, housujenkin koko on 25. Vähän liian laiha oon nyt, haluaisin olla n 55 kg.Alkuperäinen kirjoittaja mä oon:Mun on ihan pakko sanoa, että en ihan heti uskoisi.Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Mä painan 50 kg, oon 168cm pitkä ja mulla on 70E Okei, vois sanoa, että imetän, mutta on ne ollu 75C joskus ku painoin 50 kg, 14-vuotiaana varmaan.Alkuperäinen kirjoittaja mä oon:166 ja painan 50 kiloa.
Mulla on nimittäin A-kuppi, kylkiluut näkyy ja samaten lonkkaluut näillä mitoilla edestä ja takaa.
Lihaksia sitten taas pikkasen enemmän jaloissa, kun juoksen maratooneja.
Oon kyllä joskus painanu 46 kiloa, ja ollut kokoa 32, kevyestikin, silloin kyllä olin ihan liian laiha.
Nyt jos painaisin 55, olisi tukala olo. Tämä on mulle passeli.