VIRALLINEN BB-PINO 2007

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Varmaan pien järkytys tolle uudelle hepulle toi Suvin hyppy. Just päässy sielt käytävästä sisään ja heti joku eukko juoksee kiljuen päin ja hyppää syliin.
Onneksi tää Jussi on astetta vahvempaa tekoa. Olis ollut noloa kerätä itseään lattialta heti ovesta sisälle päästyään :D

Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Varmaan pien järkytys tolle uudelle hepulle toi Suvin hyppy. Just päässy sielt käytävästä sisään ja heti joku eukko juoksee kiljuen päin ja hyppää syliin.
Onneksi tää Jussi on astetta vahvempaa tekoa. Olis ollut noloa kerätä itseään lattialta heti ovesta sisälle päästyään :D
:LOL: :LOL: samaa mietin eilen illalla. onneksi ei lentänyt persiilleen. Olisi ollut nolo sisääntulo :whistle: toisaalta en ymmärrä tuota Suvin loikkaustakaan :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
:LOL: :LOL: samaa mietin eilen illalla. onneksi ei lentänyt persiilleen. Olisi ollut nolo sisääntulo :whistle: toisaalta en ymmärrä tuota Suvin loikkaustakaan :headwall:

mekin miehen kans oltiin varmoja et se tuntee sen Jussin entuudestaan...

miu
Nyt kun Jussi tuli taloon niin tuntuu, et Timo ei kehtaa hillua tuolla niin kuin aiemmin. Ehkä alkaa tajuun kuin lapsellista menoo se on pitäny. Innolla taas saa töllätä mihin suuntaan toi meno alkaa kehittyä

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Mitä se Fabe teki sielä makkarissa?Olikse perjantaina? Olin ihan :eek:
Sama :eek: :eek: :eek:
Jossain keskustelussa joku sanoi että se on joku temppu. Noustaan varovasti seisomaan oikean jalan päkiälle. Nostetaan varovasti vasenta jalkaa ylös. itse en nähnyt tilannetta joten tiedä todenperää sit :D

Alkuperäinen kirjoittaja hinku:
Jossain keskustelussa joku sanoi että se on joku temppu. Noustaan varovasti seisomaan oikean jalan päkiälle. Nostetaan varovasti vasenta jalkaa ylös. itse en nähnyt tilannetta joten tiedä todenperää sit :D
Se leiju ilmassa :| .

Alkuperäinen kirjoittaja hinku:
tämmöinen temppu se just oli.. yritin teille etsiä linkkiä kun olen katsonut ohjeet temppuun youtubesta =) mut enhän mie löytänyt..

Alkuperäinen kirjoittaja flik:
jotenkin miusta tuntuu että se fabe on muitten seurassa sillai hiljanen ja yksin kun on yrittää olla hauska.outoa.
Musta se taa on kuin nukkuneen rukous.
Mua pelottaa koska se nukahtaa kesken lauseen, silmät vaan lupsuu... :/

joo ,miutakin meinaa välil oikeesti ruveta nukuttaan kun se silmät lumpsullaa hitaasti haastelee.

Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
No entäs eilen kun Farbod höpötteli siellä itekseen ulkona ollessaan! Että mua nauratti... "Pizzeria Ali Baba, mina ei ymmarra. -Saisko sellasen oreganopizzan jossa olis tonnikalaa ja salmiakkia?" :LOL: :LOL: :LOL:
jos hää treenas jotaki standup-juttua? ku kuulemma harrastaa sellasta :)

ai että, nyt tuntuu että talossa vois alkaa jo jotain tapahtuun ku tuli toi uus =) jotenki veikkaan et tää palomies-portsari on sellanen "äijä" et tulee säpinää, äkkiä vaan viikkotehtävää ja bileitä kehiin :D
miettikääs muuten tuota porukkaa niissä erotiikkabileissä jos katsojat äänestää sellaset tälle viikolle :LOL:

jotenkin miusta tuntuu että se fabe on muitten seurassa sillai hiljanen ja yksin kun on yrittää olla hauska.outoa.
Musta taas on mielenkiintoista kun porukassa on vähän erilaisia ihmisiä. Miks ihmeessä kaikkien pitäisi olla samanlaisia, talossa tai ulkomaailmassakaan?

Yleensä kun joku on talosta häädetty niin Vapun haastattelussa kuitenkin ollut ihan ok,mut nyt kävi eilen toisin.Mietin että onko tuo Heli ollu tosiaan noin ärsyttävä sieläkin,todella ylimielinen ja leuhkanoloinen haastattelu mun mielestä!!

Alkuperäinen kirjoittaja ***:
Musta taas on mielenkiintoista kun porukassa on vähän erilaisia ihmisiä. Miks ihmeessä kaikkien pitäisi olla samanlaisia, talossa tai ulkomaailmassakaan?
Joo mä koen kanssa nyt niin että toivottavasti tuo fabe sit edes hauskuuttaa,sai kyllä nauraa eilen sen pizzajutuille
:D

Yhteistyössä