vierastaja
Miten niin, voihan Kadi tippua tänään....Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:No, parasta ainakin on ettei Kadi tipu tänään.
:heart: Kadi :heart:
Miten niin, voihan Kadi tippua tänään....Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:No, parasta ainakin on ettei Kadi tipu tänään.
:heart: Kadi :heart:
Asiaa!!Alkuperäinen kirjoittaja Miilla:Jos Kadi ylireagoi tuollaisessa tilanteessa - niin se on ihan inhimillistä. Et taida tietää paniikkihäiriöstä mitään??!!!!! |O Siinä on näytteleminen kaukana. Ja Kadista näki ettei se feikkaa.Alkuperäinen kirjoittaja raivo:Voi perse,olis toi kadi saanut lähtee.Ärsyttävä ämmä ja todella ylireagoi niiiiiiiiiiin hemmetisti ja osaa näytellä.
Peesaan.Alkuperäinen kirjoittaja TaikaWiitta:Asiaa!!Alkuperäinen kirjoittaja Miilla:Jos Kadi ylireagoi tuollaisessa tilanteessa - niin se on ihan inhimillistä. Et taida tietää paniikkihäiriöstä mitään??!!!!! |O Siinä on näytteleminen kaukana. Ja Kadista näki ettei se feikkaa.Alkuperäinen kirjoittaja raivo:Voi perse,olis toi kadi saanut lähtee.Ärsyttävä ämmä ja todella ylireagoi niiiiiiiiiiin hemmetisti ja osaa näytellä.
Peesissä.Alkuperäinen kirjoittaja viekkis:Jarkkoa taitaa ottaa pannuun, kun taloon tuli uusi MIES. Huomasitteko miten otti Piiaakin hartioista kiinni, että tämähän on minun omaisuuttani. Oliko se nyt Piia, joka tykkäsi kaljuista miehistä?
Kyllä se se varmaan oli. Heli kuiskasi vielä autolle mennessään tämän miehen korvaan jotain, että ethän ole vihainen mistään.Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:mitä luulette,oliko katsomossa se kuka halas heliä ni se sen mies mä vähän luulen niin....en kyl ois uskonu että valitsee tuollasen naisen itelleen jos asia näin on :snotty: