VIRALLINEN BB-PINO 2007

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Kadi selvästi ylireagoi. Todella ihmeellistä käytöstä. Kyllähän kaikki ymmärtää, että hänen täytyy joku valita bb:n käskystä (sitten kun saavat sen tietää) käyttäytyy ihan kuin joku olisi suunnilleen menettänyt henkensä. Pientä näytöstä :headwall: :headwall: Sitten sanoi, että on hänen elämänsä suurin päätös. Kyllä on jollakin ollut helppo elämä jos tuo on elämän suurin päätös! Minua alkanut ärsyttämään myös tuo Tiina (Tellu) ihme kälättäjä, se Suvikin marisee koko ajan seläntakana Helistä. Sanoisi suoraa. Just tyypillistä naisten touhua. Nyt tykkään taas enemmän ja enemmän Piiasta ja Maxinesta (naisista) ja Jarkko saa lisää pisteitä. Saulikin on ollut viikon jotenkin tosi tylsä ja näkymätön. Jarkossa on jotain tosi symppistä, niin järkevä jotenkin.
Eipä sitä paremmin voisi sanoa, juur kon mun näppäimistöltäni.
Eli komppaan joka sanaa.
Ihme tärinää ja puhaltelua Kadilta eilisessä koosteessa... :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Nobody:
Alkuperäinen kirjoittaja näin se menee:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
bb:n sivuilla luki näin: Suorassa lähetyksessä sekä asukkaille että katsojille paljastetaan, kuka Kadin valitsema asukas on!
Niin? Mutta eihän tuossa sanota, että sanottais, että se on Kadin valitsema. Sanotaan vaan häätöuhan alla olevat. Toki katsojille voi Vappu sitten kertoa kuka niistä kolmesta henkilöstä on se Kadin valitsema.
Eilen sanottiin lähetyksessä, että :"Kadi ei tiedä joutuvansa ilmoittamaan nimeämänsä henkilön sunnuntain suorassa lähetyksessä." Tai näin mä ainakin kuulin...
mä kuulin ihan saman
:D

näin se menee
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Nobody:
Alkuperäinen kirjoittaja näin se menee:
bb:n sivuilla luki näin: Suorassa lähetyksessä sekä asukkaille että katsojille paljastetaan, kuka Kadin valitsema asukas on!
Niin? Mutta eihän tuossa sanota, että sanottais, että se on Kadin valitsema. Sanotaan vaan häätöuhan alla olevat. Toki katsojille voi Vappu sitten kertoa kuka niistä kolmesta henkilöstä on se Kadin valitsema.
Eilen sanottiin lähetyksessä, että :"Kadi ei tiedä joutuvansa ilmoittamaan nimeämänsä henkilön sunnuntain suorassa lähetyksessä." Tai näin mä ainakin kuulin...
mä kuulin ihan saman
:D
No sitten se kyllä on paha asia. Nimeäis jonkun uusista, niin säilyis "välit" vanhoihin...siis jos jää taloon. Pelkäänpä ettei jää kun on ollut niin kaamee sen jälkeen kun Niko tuli taloon.

"Suorassa lähetyksessä sekä asukkaille että katsojille paljastetaan, kuka Kadin valitsema asukas on!" -subtv/BB

Ei sanota, että Kadi joutuis sen sanomaan. Vaan ainoastaan valitsemaan. Mä luulen, että se on sen jo sanonut pk huoneessa aikaisemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Joo kuten yllä lukee niin bb sanoi eilisessä koosteessa "Kadi ei vielä tiedä joutuvansa nimeämään yhden henkilön sunnuntain suorassa lähetyksessä."

Ihan kamala tehtävä sille!
Kadin kannattaisi varmaan itseensä ajatellen nimetä joku uusista, ettei saisi vanhojen vihoja niskaansa. Mutta kun hän pitää niistä uusista... Aika vaikeeta. :|
Okei, jos ne on sen sanoneet (kuten aikaisemmin sanoin, niin en tiedä onko uutta tietoa tullut. Kyllä kaikki tajuaa, että Kadin oli Pakko valita. Ja tietäähän noi uudet asukkaat, kestä kukakin ei tykkää. Tuskin mitään vihoja päälleen saa. Kyllä noista osa on jo "liittoutuneet" - siis ystävystynyt ja päässyt sisään porukkaan (Tosin osa vanhoista ei vielä osaa hyväksyä). Joten en todella usko, että vanhat heittäis vihat niskaan sen takia, että valitsee jonkun vanhan, jos ei kenties pidä tai tule toimeen jne. Kadi ei pelaa; se elää tota tunteella. Ja tekee siten miten se hyväksi näkee (vaikka ei varmasti helppoa ole nimetä ketään). Kyllä kaikki tajuaa, että siihen puhelimeen olis voinut vastata kuka tahansa!!

Alkuperäinen kirjoittaja Gerda:
"Suorassa lähetyksessä sekä asukkaille että katsojille paljastetaan, kuka Kadin valitsema asukas on!" -subtv/BB

Ei sanota, että Kadi joutuis sen sanomaan. Vaan ainoastaan valitsemaan. Mä luulen, että se on sen jo sanonut pk huoneessa aikaisemmin.
Eilisessä lähetyksessä sanottiin, ettei Kadi vielä tiedä joutuvansa paljastamaan sunnuntain suorassa lähetyksessä henkilön nimen asukkaille.

Alkuperäinen kirjoittaja auts:
eilisessä lähetyksessä sanottiin että kadi joutuu itse sanomaan että kenet valitsi
Saas nähdä kuinka Kadi kiemurtelee sohvalla ennen kun saa sanottua kenet nimesi. Mä en meinaa usko että vastaus tulee heittämällä sen suusta. Luvassa saattaa olla pienimuotoinen näytös :D

Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Alkuperäinen kirjoittaja auts:
eilisessä lähetyksessä sanottiin että kadi joutuu itse sanomaan että kenet valitsi
Saas nähdä kuinka Kadi kiemurtelee sohvalla ennen kun saa sanottua kenet nimesi. Mä en meinaa usko että vastaus tulee heittämällä sen suusta. Luvassa saattaa olla pienimuotoinen näytös :D
Tuliskohan moneltakin talossa olevalta naiselta heittämällä ulos toisen tiputtaminen?

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Ihme tärinää ja puhaltelua Kadilta eilisessä koosteessa... :LOL:
joo... tärisi ja puhalteli samalla lailla ku meikä poikaa synnyttäessä... ihan ku sillä olis ollu jotain tosi tuskallisia kipuja...
:LOL:

ja sit siitä Suvista... eilisestä käytöksestä (nousi pois ku Heli tuli Kadia halaamaan) sai semmosen kuvan ku olis Kadista mustis...

ja on se Jarkko vaan aikas namu :p

Heli kotii,ihme tuhahtelija ja möksöttäjä,eikä tee muuta ku syö,makaa ja on hiljaa ja mulkoilee toisia...
tosta Jarkosta ni ulkonäöllisesti ei sytytä mutta muuten vaikuttaa tosi lutuselta,semmonen hellyyttävä jotenki ja uskon että ois tosi hyvä aviomies ja isä jollekkin :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
Heli kotii,ihme tuhahtelija ja möksöttäjä,eikä tee muuta ku syö,makaa ja on hiljaa ja mulkoilee toisia...
tosta Jarkosta ni ulkonäöllisesti ei sytytä mutta muuten vaikuttaa tosi lutuselta,semmonen hellyyttävä jotenki ja uskon että ois tosi hyvä aviomies ja isä jollekkin :heart:

Onhan se komia pohjalaanen,mut jotenkin tuntuu että taitaa sekin olla aikamoinen pelimies?Sellanen kuva jäänyt...Mut kaippa sekin tuosta rauhottuu kunhan löytää kunnon emännän
:)

Yhteistyössä