VIRALLINEN BB-PINO 2007

Alkuperäinen kirjoittaja berry76:
Alkuperäinen kirjoittaja Gerda:
Pakko sanoa, että taas poistettiin talosta iso persoona. Kurjaa. Otti asukkaat aika rankasti Akin lähdön. :'(
No, olisi kertonut taustoistaan haun aikana. Multa ei riitä kyllä nyt sympatiaa.
Mä puhuin siitä, että talosta lähti iso persoona - en siitä, mistä syystä hänet poistettiin talosta.

Se minkä näin tässä positiivisena (jokainen lähtee kerran) ja nyt tuli hurjasti lisää tilaa muiden asukkaiden "persoonille."

Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Löytyy sama näköjään you tubesta. Harmi vaan kun ei oo pitempää versiota tehty tosta.
http://www.youtube.com/watch?v=XRaSSUkwzTI
Olis kyl hieno kun joku tekis sellaa, missä vaihtuu kuvia ja on video pätkää ja sit pitempi editoitu versio kaikista akin letkautuksista - että siitä sais koko biisin. (Vähän halventavaksi tuo menee ja sinänsä ei hyvää huumoria, mutta uppoaa muhun).

Alkuperäinen kirjoittaja hahhahah:
ei elämä,mun mielestä toi timppa on aivan ääliö..siis mun mielestä toi bb kysymykset on lähinnä vittuilua joka kerta..'haluatko helin sänkyyn',entä suvin..plaaplaaplaa...useammin kysellyt tollasia ja tampio vastailee ihan pokalla...
Timppa vastaa niihin kysymyksiin vitsillä. Sillä on varmaan vaan vähän erilainen läpän heitto taito, kuin joillain sellaisen huumorin ymmärrys. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
"MIKÄ PIIA ON MÄÄRÄILEEN ESIM.ET UUDET ASUKKAAT PITÄÄ KYSYÄ LUPA JOS LEIVÄN TEKEE!!KYL ON TOSI TYRANNI!!!"
oikeestiko siit on tullu tollanen? kyl vähän jo mietin ku se kadille alko huutaa siit makkariin menemisestä et mikäs johtajatar luulee olevansa,mutta... :|
Piia on monessa otteessa tehnyt selväksi, että vanhat muka asukkaat määräisi. Tulee monessa yhteydessä esiin.

:( ULOS!
Aivan samaa mieltä! Ja pakko myöntää että mä en jaksa enää kuunnella sen noita-akkamaista marinaa! :x

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Kadi selvästi ylireagoi. Todella ihmeellistä käytöstä. Kyllähän kaikki ymmärtää, että hänen täytyy joku valita bb:n käskystä (sitten kun saavat sen tietää) käyttäytyy ihan kuin joku olisi suunnilleen menettänyt henkensä. Pientä näytöstä :headwall: :headwall: Sitten sanoi, että on hänen elämänsä suurin päätös. Kyllä on jollakin ollut helppo elämä jos tuo on elämän suurin päätös! Minua alkanut ärsyttämään myös tuo Tiina (Tellu) ihme kälättäjä, se Suvikin marisee koko ajan seläntakana Helistä. Sanoisi suoraa. Just tyypillistä naisten touhua. Nyt tykkään taas enemmän ja enemmän Piiasta ja Maxinesta (naisista) ja Jarkko saa lisää pisteitä. Saulikin on ollut viikon jotenkin tosi tylsä ja näkymätön. Jarkossa on jotain tosi symppistä, niin järkevä jotenkin.
No kyllä se vaan on tosi inhottava päätös, kun teet niin tai näin niin todennäköisesti saat siitä jonkun vihat niskaasi! ----> Lisää nimeämispisteitä ensi viikolla Kadille itselle.
Voi Kadi parka!

se kai siinä just paha onkin kun on itse ilmoitettava se henkilö suorassalähetyksessä ja vaikka porukka tietää et kadi on sanut sellaisen tehtävän, niin kuitenkinhan sitä alkaa miettimään et miks minä tms.. voi aiheuttaa paljonkin känää ja mielipahaa.

Alkuperäinen kirjoittaja viekkis:
Mäkään en käsitä, että miksi Kadi tekee tuosta annetusta tehtävästä noin vaikean. Miksi ei vaan valitse sitä, kenelle muutenkin antaisi 2 pistettä?

Peesi. Kai sitä tahtoo dramatisoida tilannetta, jotta kaikki asukkaat ymmärtäisi kuinka kamalan kauheeta tämä nyt on.

Voidaanko Kadi muka laittaa sanomaan se nimi suorassa lähetyksessä...etenkin, kun nimeämisistä ei saa puhua?
mä olen ainakin tälläisen käsityksen saanut et tänään pitää suorassa lähetyksessä se sanoa.. voin toki olla väärässäkin. se tekee tuosta tilanteesta vittumaisen, toisaalta mitä järkeä olisi antaa vaan nimetyn nimi isoveljelle, näin saadaan lisää jännitteitä taloon.

on toki inhottava tehtävä kadilla,mutta mun mielestä kuitenki ylireagoi :/ oikeen muka tärisee ja itkee tuntitolkulla,mutta päiväkirjahuoneessa ei kuitenkaan niin itkuselta näytä,toki muutaman kyyneleen siinä onnistu tirauttaan,mutta mutta :snotty:

tänään toivon että heli lähtee,vaikka on varmaan nyt enemmän suosiossa kun "paljastuikin" rivoksi bi-seksuaaliksi joka harrastaa maraton sekstailuja :x monen miehen unelma kait sitten :x (ainaki talossa näyttää että on päässy suosioon miesten silmissä,ehkä myös talon ulkopuolella?)

timo on nyt yks tärkeimmistä ihmisistä talossa,osaa kuitenkin olla hauska ja viihdyttävä muuten niin tylsässä porukassa...

ja kuten muutki on sanonu niin sanon minäki vielä: nikolla hyvä kroppa kaulasta alaspäin :D

mut jarkko on silti :p ja mun suosikki :heart: :D

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Voidaanko Kadi muka laittaa sanomaan se nimi suorassa lähetyksessä...etenkin, kun nimeämisistä ei saa puhua?
mä olen ainakin tälläisen käsityksen saanut et tänään pitää suorassa lähetyksessä se sanoa.. voin toki olla väärässäkin. se tekee tuosta tilanteesta vittumaisen, toisaalta mitä järkeä olisi antaa vaan nimetyn nimi isoveljelle, näin saadaan lisää jännitteitä taloon.
siis isovelihän sano että kadin pitää sanoa nimet sunnuntain suorassa lähetyksessä
toivottavasti heli lähtis tänään pois. kadi on kuitenkin min kolmos suosikkini =)
ja mun veikkauksena on et se sanoo timon ja maxinen

näin se menee
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
no mutta toihan ei oo virallinen nimeämis tilaisuus,vaan kadin tehtävä...
ja se pitää sanoa suorassa lähetyksessä...
Missä noin on sanottu? Mielestäni ei missään. On vaan sanottu, että Kadin valitsema hlö selviää sunnuntain BB lähetyksessä. Tämän päivän aikana varmaan tehdään muutkin nimeämiset ja tulos ilmoitetaan samalla. Ja nimiä on sitten kolme eli Kadin valinta, ja lisäksi kaks muuta eniten pisteitä saanutta. Ei kukaan tiedä, että yks niistä on Kadin nimeämä, koska siitä ei ole saanut puhua eikä puhuta.
Ja ei Piiaa pois, sehän on järkevin naispuolinen talossa!

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Nobody:
Eihän Kadille oo sanottu, että se joutuu sen sanomaan suorassa lähetyksessä. Sanottiin vain, että ilmoitat myöhemmin.
Niin mun mielestä ja. Kadi tosin ei saanut tietää milloin sen päätöksen pitää olla tehty (vaikka kysyi). En tiedä onko sit tullut jostain uutta infoa.(?)

Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
"MIKÄ PIIA ON MÄÄRÄILEEN ESIM.ET UUDET ASUKKAAT PITÄÄ KYSYÄ LUPA JOS LEIVÄN TEKEE!!KYL ON TOSI TYRANNI!!!"
oikeestiko siit on tullu tollanen? kyl vähän jo mietin ku se kadille alko huutaa siit makkariin menemisestä et mikäs johtajatar luulee olevansa,mutta... :|
Piia on monessa otteessa tehnyt selväksi, että vanhat muka asukkaat määräisi. Tulee monessa yhteydessä esiin.

:( ULOS!
Aivan samaa mieltä! Ja pakko myöntää että mä en jaksa enää kuunnella sen noita-akkamaista marinaa! :x
Samaa mieltä --> sen marina ja narina alkaa jo väsyttää. :$

Alkuperäinen kirjoittaja pömppis:
siis isovelihän sano että kadin pitää sanoa nimet sunnuntain suorassa lähetyksessä
toivottavasti heli lähtis tänään pois. kadi on kuitenkin min kolmos suosikkini =)
ja mun veikkauksena on et se sanoo timon ja maxinen
mulla on se mennyt ohi, mut oon kuullut asian näin. =)

näin se menee
bb:n sivuilla luki näin: Suorassa lähetyksessä sekä asukkaille että katsojille paljastetaan, kuka Kadin valitsema asukas on!
Niin? Mutta eihän tuossa sanota, että sanottais, että se on Kadin valitsema. Sanotaan vaan häätöuhan alla olevat. Toki katsojille voi Vappu sitten kertoa kuka niistä kolmesta henkilöstä on se Kadin valitsema.

Alkuperäinen kirjoittaja näin se menee:
bb:n sivuilla luki näin: Suorassa lähetyksessä sekä asukkaille että katsojille paljastetaan, kuka Kadin valitsema asukas on!
Niin? Mutta eihän tuossa sanota, että sanottais, että se on Kadin valitsema. Sanotaan vaan häätöuhan alla olevat. Toki katsojille voi Vappu sitten kertoa kuka niistä kolmesta henkilöstä on se Kadin valitsema.
Eilen sanottiin lähetyksessä, että :"Kadi ei tiedä joutuvansa ilmoittamaan nimeämänsä henkilön sunnuntain suorassa lähetyksessä." Tai näin mä ainakin kuulin...

Joo kuten yllä lukee niin bb sanoi eilisessä koosteessa "Kadi ei vielä tiedä joutuvansa nimeämään yhden henkilön sunnuntain suorassa lähetyksessä."

Ihan kamala tehtävä sille!
Kadin kannattaisi varmaan itseensä ajatellen nimetä joku uusista, ettei saisi vanhojen vihoja niskaansa. Mutta kun hän pitää niistä uusista... Aika vaikeeta. :|

Yhteistyössä