Sain sen käsityksen, että Suvi ja Jussi ties toisensa entuudestaan. Ralleissa nähneet. Ei käsittääkseni kuitenkaan ees jutelleet ennen.. Katselleet vaan toisiaan
Jos olet portsari ulkonäöllä ei ole väliä. Portsaria aina vikitellään.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä tossa olen kelaillut, että jos olisin talossa, Jarkko olisi varmaan sellainen, kenen kainaloon käpertyisin, mutta kuitenkin vain tyyliin, miten Sari ja Kaki oli viime vuonna. Toisaalta taas Jarkossa tuo ulkonäkö niin pettää, että näyttää niin kivalta nallekarhulta, mutta sitten nuo kaikki nais- ja miesseikkailut ja sukupuolitaudit ...Mä siis en vaan pysty uskomaan jotenkin, että tuon näköinen mies on sellaisten tapahtumien takana...
Ei luulis vaikeeta olevan löytää tätä:Alkuperäinen kirjoittaja flik:tulin just koneelle ja huomasin et niil on kuntoilulaitteita siel,liittyyks nuo viikkotehtävään ja mikä se ylipäänsä on?
Joo, minun mielestä olis BB voinut sinne muitakin ottaa ku pohojalaasia.!! Tai eteläsuomalaisia. Ja "muutama" ulkomaalaistaustainenkin oli (siis vaikka kuin suomenkansalaisia). Kyllä mun mielestä vähän ykspuolista on.Alkuperäinen kirjoittaja Mies isolla M:llä:Kolme pohojalaasta samassa rakennuksessa.
Suvi sais kyllä lähteä ja äkkiä!!Alkuperäinen kirjoittaja voi elämä:Mä en tajuu miten tuo Suvi voi meikata tunteja. Mahtaa olla melkoinen puuterinokka, jos läheltä näkis!
Seuraavina talosta sais lähteä kotiin kaunistautumaan ja kiukuttelemaan ehdottomasti Maxine ja Suvi.
Alkuperäinen kirjoittaja viekkis:Eilisestä lähetyksestä vielä...mitä mieltä muut siitä millainen Akin avokki oli, kun Aki ilmoitti että ei halua ikinä lapsia? Mielestäni hän oli suu auki
huomasin saman.Alkuperäinen kirjoittaja viekkis:Eilisestä lähetyksestä vielä...mitä mieltä muut siitä millainen Akin avokki oli, kun Aki ilmoitti että ei halua ikinä lapsia? Mielestäni hän oli suu auki
Alkuperäinen kirjoittaja miks et lue bb sivuilta:Ei luulis vaikeeta olevan löytää tätä:Alkuperäinen kirjoittaja flik:tulin just koneelle ja huomasin et niil on kuntoilulaitteita siel,liittyyks nuo viikkotehtävään ja mikä se ylipäänsä on?
http://www.bigbrother.fi/bigbrother2007/uutinen.shtml?566567
Kyllä niitä avoimia ihmisiä varmasti olisi löytynyt muualtakin suomesta, kuin pohjanmaalta. Tympii tää yksipuolisuus.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta se vain on niin että pohjalaiset ihmiset ovat paljon avoimempia kuin stadin ihmiset joten ehkäpä juuri tämän takia Ja todella viihdyttäviä tapauksiahan nuo kaikki pohjalaiset talossa ovatkin
Eiköhän asiasta ole keskusteltu. Tuskin Aki sen lapsitehtävän takia tuollaisia päätöksiä Oikeasti tekisi. Tai sitä ilmoittaisi suorassa lähetyksessä, ilman että avovaimon kanssa on keskustellut. Aki on kuitenkin aika kypsä. Symppis tyyppi se Lettu. =) (Mitä siihen tulee, että kertoiko hakeneensa, ennen kuin tuli kutsu taloon. En mäkään varmaan kertois).Alkuperäinen kirjoittaja Tyssy:huomasin saman.Alkuperäinen kirjoittaja viekkis:Eilisestä lähetyksestä vielä...mitä mieltä muut siitä millainen Akin avokki oli, kun Aki ilmoitti että ei halua ikinä lapsia? Mielestäni hän oli suu auki
No just joo.!!Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:Jarkolla on fanisivut
http://www.freewebs.com/jarkkon-fanisivu/index.htm
Joo ne oli jo treenaamassa kovasti, ennenkuin BB sivuilta löytyi viikkotehtävä.Alkuperäinen kirjoittaja flik:sillon kun tätä asiaa kyselin niin sinne bb-sivulle ei ollu viel laitettu mitään infoo asiasta.kyselin tätä sen takia kun en ollu netin ääres kattomassa kokoaikaa,osaan kyllä lukea kunhan siitä on kirjotettu.Alkuperäinen kirjoittaja miks et lue bb sivuilta:Ei luulis vaikeeta olevan löytää tätä:Alkuperäinen kirjoittaja flik:tulin just koneelle ja huomasin et niil on kuntoilulaitteita siel,liittyyks nuo viikkotehtävään ja mikä se ylipäänsä on?
http://www.bigbrother.fi/bigbrother2007/uutinen.shtml?566567
Suvi ja Kadi...Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Ketäs toivotte seuraavaan häätöäänestykseen?
Minä Piiaa Timon lisäksi, jos pitää olla kolmaskin niin voisi olla Maxine/Tellu...
Suvi saisi mun puolesta lähteä. Niin naurettavalta kun tää kuulostaakin niin mun mielestä se on pahansuopa. Se katselee muita talon naispuolisia jatkuvasti ihan kun ne olisi viemässä Suvin keksit tai jotainAlkuperäinen kirjoittaja Karussa:Ketäs toivotte seuraavaan häätöäänestykseen?
Minä Piiaa Timon lisäksi, jos pitää olla kolmaskin niin voisi olla Maxine/Tellu...
eihän jussi voi olla ku vasta taloon tuli. mut itse toivon että piia tai kadi olis ja maxine siihen kolmanneksiAlkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:Suvi saisi mun puolesta lähteä. Niin naurettavalta kun tää kuulostaakin niin mun mielestä se on pahansuopa. Se katselee muita talon naispuolisia jatkuvasti ihan kun ne olisi viemässä Suvin keksit tai jotainAlkuperäinen kirjoittaja Karussa:Ketäs toivotte seuraavaan häätöäänestykseen?
Toivottavasti Suvi ainakin on häätöäänestyksessä Timon kanssa. Kolmas voisi olla vaikka Jussi.