VIRALLINEN BB-PINO 2007

vieras
Mä tossa olen kelaillut, että jos olisin talossa, Jarkko olisi varmaan sellainen, kenen kainaloon käpertyisin, mutta kuitenkin vain tyyliin, miten Sari ja Kaki oli viime vuonna. Toisaalta taas Jarkossa tuo ulkonäkö niin pettää, että näyttää niin kivalta nallekarhulta, mutta sitten nuo kaikki nais- ja miesseikkailut ja sukupuolitaudit :eek: ...Mä siis en vaan pysty uskomaan jotenkin, että tuon näköinen mies on sellaisten tapahtumien takana...

vieras
Heli vaikutti ihan pikkulikalta hihityksineen Vapun haastattelussa ja sit kuitenki yritti näyttää viilipytyltä ja olla kova juttuineen.
Mul kävi kans silmään se kun joku laitto siitä et Jarkko meni heti Jussin tultua Piian taakse vähä sillee omistavasti.
Oottekos muut kiinnittäny huomiota Kadin ja Jarkon väleihin, jotenki tuntuu et Jarkko ois ihastunu Kadiin kun eilenkin halasivat niin hellän olosesti ku heli lähti ulos talosta.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä tossa olen kelaillut, että jos olisin talossa, Jarkko olisi varmaan sellainen, kenen kainaloon käpertyisin, mutta kuitenkin vain tyyliin, miten Sari ja Kaki oli viime vuonna. Toisaalta taas Jarkossa tuo ulkonäkö niin pettää, että näyttää niin kivalta nallekarhulta, mutta sitten nuo kaikki nais- ja miesseikkailut ja sukupuolitaudit :eek: ...Mä siis en vaan pysty uskomaan jotenkin, että tuon näköinen mies on sellaisten tapahtumien takana...
Jos olet portsari ulkonäöllä ei ole väliä. Portsaria aina vikitellään.

Kun on niitä naisia, jotka tykkää siitä, että baarin ovelle saa vain näyttää, että joo nyt kävelen vain sisään, kun portsari on tuttu ja sille on annettu toosaa.

voi elämä
Mä en tajuu miten tuo Suvi voi meikata tunteja. Mahtaa olla melkoinen puuterinokka, jos läheltä näkis!
Seuraavina talosta sais lähteä kotiin kaunistautumaan ja kiukuttelemaan ehdottomasti Maxine ja Suvi.

miks et lue bb sivuilta
Alkuperäinen kirjoittaja flik:
tulin just koneelle ja huomasin et niil on kuntoilulaitteita siel,liittyyks nuo viikkotehtävään ja mikä se ylipäänsä on?
Ei luulis vaikeeta olevan löytää tätä:
http://www.bigbrother.fi/bigbrother2007/uutinen.shtml?566567

Alkuperäinen kirjoittaja Mies isolla M:llä:
Kolme pohojalaasta samassa rakennuksessa.
Joo, minun mielestä olis BB voinut sinne muitakin ottaa ku pohojalaasia.!! Tai eteläsuomalaisia. Ja "muutama" ulkomaalaistaustainenkin oli (siis vaikka kuin suomenkansalaisia). Kyllä mun mielestä vähän ykspuolista on.

vieras
Mutta se vain on niin että pohjalaiset ihmiset ovat paljon avoimempia kuin stadin ihmiset joten ehkäpä juuri tämän takia :) Ja todella viihdyttäviä tapauksiahan nuo kaikki pohjalaiset talossa ovatkin :)

Alkuperäinen kirjoittaja voi elämä:
Mä en tajuu miten tuo Suvi voi meikata tunteja. Mahtaa olla melkoinen puuterinokka, jos läheltä näkis!
Seuraavina talosta sais lähteä kotiin kaunistautumaan ja kiukuttelemaan ehdottomasti Maxine ja Suvi.
Suvi sais kyllä lähteä ja äkkiä!!

minä
Alkuperäinen kirjoittaja viekkis:
Eilisestä lähetyksestä vielä...mitä mieltä muut siitä millainen Akin avokki oli, kun Aki ilmoitti että ei halua ikinä lapsia? Mielestäni hän oli suu auki :eek:

huomasin saman ja mahtoikohan aki oikeasti jo päästä omaan sänkyyn..sen naisen kasvoista paistoi se ettei oikein asiat ole hyvin nyt..mutta ymmärään 100% häntä.salaa aki täytellyt haku lappuja seläntakana ja tämähän oli jo toinen haku kerta akilla..

Alkuperäinen kirjoittaja miks et lue bb sivuilta:
tulin just koneelle ja huomasin et niil on kuntoilulaitteita siel,liittyyks nuo viikkotehtävään ja mikä se ylipäänsä on?

sillon kun tätä asiaa kyselin niin sinne bb-sivulle ei ollu viel laitettu mitään infoo asiasta.kyselin tätä sen takia kun en ollu netin ääres kattomassa kokoaikaa,osaan kyllä lukea kunhan siitä on kirjotettu.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mutta se vain on niin että pohjalaiset ihmiset ovat paljon avoimempia kuin stadin ihmiset joten ehkäpä juuri tämän takia :) Ja todella viihdyttäviä tapauksiahan nuo kaikki pohjalaiset talossa ovatkin :)
Kyllä niitä avoimia ihmisiä varmasti olisi löytynyt muualtakin suomesta, kuin pohjanmaalta. Tympii tää yksipuolisuus.

Alkuperäinen kirjoittaja Tyssy:
Alkuperäinen kirjoittaja viekkis:
Eilisestä lähetyksestä vielä...mitä mieltä muut siitä millainen Akin avokki oli, kun Aki ilmoitti että ei halua ikinä lapsia? Mielestäni hän oli suu auki :eek:
huomasin saman. :eek:
Eiköhän asiasta ole keskusteltu. Tuskin Aki sen lapsitehtävän takia tuollaisia päätöksiä Oikeasti tekisi. Tai sitä ilmoittaisi suorassa lähetyksessä, ilman että avovaimon kanssa on keskustellut. Aki on kuitenkin aika kypsä. Symppis tyyppi se Lettu. =) (Mitä siihen tulee, että kertoiko hakeneensa, ennen kuin tuli kutsu taloon. En mäkään varmaan kertois).

Alkuperäinen kirjoittaja miks et lue bb sivuilta:
sillon kun tätä asiaa kyselin niin sinne bb-sivulle ei ollu viel laitettu mitään infoo asiasta.kyselin tätä sen takia kun en ollu netin ääres kattomassa kokoaikaa,osaan kyllä lukea kunhan siitä on kirjotettu.
Joo ne oli jo treenaamassa kovasti, ennenkuin BB sivuilta löytyi viikkotehtävä.

Ton vk tehtävän pystyi arvaamaan, jos Hobbyhall esitettä on selannut. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Ketäs toivotte seuraavaan häätöäänestykseen?
Minä Piiaa Timon lisäksi, jos pitää olla kolmaskin niin voisi olla Maxine/Tellu...
Suvi saisi mun puolesta lähteä. Niin naurettavalta kun tää kuulostaakin niin mun mielestä se on pahansuopa. Se katselee muita talon naispuolisia jatkuvasti ihan kun ne olisi viemässä Suvin keksit tai jotain :D

Toivottavasti Suvi ainakin on häätöäänestyksessä Timon kanssa. Kolmas voisi olla vaikka Jussi.

satu86
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Ketäs toivotte seuraavaan häätöäänestykseen?
Minä Piiaa Timon lisäksi, jos pitää olla kolmaskin niin voisi olla Maxine/Tellu...
Suvi saisi mun puolesta lähteä. Niin naurettavalta kun tää kuulostaakin niin mun mielestä se on pahansuopa. Se katselee muita talon naispuolisia jatkuvasti ihan kun ne olisi viemässä Suvin keksit tai jotain :D

Toivottavasti Suvi ainakin on häätöäänestyksessä Timon kanssa. Kolmas voisi olla vaikka Jussi.
eihän jussi voi olla ku vasta taloon tuli. mut itse toivon että piia tai kadi olis ja maxine siihen kolmanneksi

Yhteistyössä