VIRALLINEN BB-PINO 2007

kyllä
Alkuperäinen kirjoittaja herkkupeppu:
onko kukaan löytänyt noita ripsejä mistään kaupasta?olis mainaa kiva maistaa niitä
olen maistanut valkosipulin ja juuston makusia. ne maistuu tosi paljon vaan ruisleivältä. mutta nuo juusto ripst ovat minusta ihan hyviä. terveellinen vaihtoehto napostelulle kuitenkin.

Maamikki
Mun mielestä missään nimessä ei saa tiputtaa Timoa!
Joo, onhan se semmoinen ällö ja jutut pelkästään alapäästä mut mun mielestä se tuo vauhtia ja touhua taloon.

Fabe todellakin tylsä, se joutaisi pois. Eikä tuo Tellukaan juur ole mitään saanu aikaan.

Maamikki
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
ei fabea pois. pitää olla joku outu talossa.. ereilaisuutta ei hyväksytä olenkaan.
Hyväksytäänpäs! Mut jos on lähes aina hiljaa, eikä siis tuo mitään taloon, niin silloin joutaa pois.

Esim. Heli ois periaatteessa niin keskiverto/normaali tyyppi, mitä nyt voi olla, mut ei pysyny sekään kun ei oo mitään katottavaa siinä hiljaa töröttämisessä.

jännittäjä
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Kadin paino tossa alkuesittelyssä on 60kg, vähän noussu tuolla olo aikana... :)
Varmaan tuo esittelyssä oleva paino on oma kertoma luku; tuskin niitä on virallisesti punnittu esittelytietoja varten. En usko että on 5kg lihonut 6 viikon aikana...eli on ollut yli 60kg jo mennessään taloon.

Alkuperäinen kirjoittaja jännittäjä:
Varmaan tuo esittelyssä oleva paino on oma kertoma luku; tuskin niitä on virallisesti punnittu esittelytietoja varten. En usko että on 5kg lihonut 6 viikon aikana...eli on ollut yli 60kg jo mennessään taloon.
mutta niistä kuvista päätellen verrattuna nykyiseen olemukseen, on varmaan se 5kg lisää tullutkin

satu86
Alkuperäinen kirjoittaja Melody:
Alkuperäinen kirjoittaja Alice:
Huoh, Maxi tai Timo ulos. Siis mitä se Farbod teki yks päivä..nousi ilmaan oikeesti?
Samaa mäki mietin, se viel oikein laitto oven kii, että sai olla rauhassa ja kaks kertaa tosiaan näytti siltä, että se nousi ilmaan... häh?
ei noussu.. se on siinä kulmassa että nostaa toisella jalalla itseensä ylös ettei muut huomaa. oli viime vuonna bb:ssä tuo sama jekku

Alkuperäinen kirjoittaja jännittäjä:
Niin ja voi olla että se paino on kerrottu jo silloin haun aikana, monta kuukautta sitten. On hyvinkin voinut painaa silloin sen 60kg ja lihonut siitä.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:
Alkuperäinen kirjoittaja herkkupeppu:
onko kukaan löytänyt noita ripsejä mistään kaupasta?olis mainaa kiva maistaa niitä
olen maistanut valkosipulin ja juuston makusia. ne maistuu tosi paljon vaan ruisleivältä. mutta nuo juusto ripst ovat minusta ihan hyviä. terveellinen vaihtoehto napostelulle kuitenkin.
niin mistä kaupasta sä löysit niitä?

Yhteistyössä