VIRALLINEN BB-PINO 2007

kyllä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:
Alkuperäinen kirjoittaja herkkupeppu:
onko kukaan löytänyt noita ripsejä mistään kaupasta?olis mainaa kiva maistaa niitä
olen maistanut valkosipulin ja juuston makusia. ne maistuu tosi paljon vaan ruisleivältä. mutta nuo juusto ripst ovat minusta ihan hyviä. terveellinen vaihtoehto napostelulle kuitenkin.
niin mistä kaupasta sä löysit niitä?

valintatalossa ja sittarissa oli ainakin.
 
se lidlin tarjooja!
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:
Alkuperäinen kirjoittaja herkkupeppu:
onko kukaan löytänyt noita ripsejä mistään kaupasta?olis mainaa kiva maistaa niitä
olen maistanut valkosipulin ja juuston makusia. ne maistuu tosi paljon vaan ruisleivältä. mutta nuo juusto ripst ovat minusta ihan hyviä. terveellinen vaihtoehto napostelulle kuitenkin.
niin mistä kaupasta sä löysit niitä?

valintatalossa ja sittarissa oli ainakin.
ai, mä luulin et niitä sika-kikkareita! no on noita ripsejä meidän lähi-sawassakin, leipähyllyssä! :O
 
Alkuperäinen kirjoittaja kadi mäkeen:
Miksi Kadi ei tee tuolla talossa mitään. Oli luvannut tiskata ja siitäkin sitten jotenkin onnistui luistamaan. Mitään kotitöitä en ole hänen nähnyt tekevän! Ihme lusmu!
Tiskasi se tänä aamuna. Olisi laittanut ruokaakin mutta Piia ja Maxine kielsi. Noo Kadi meni siitä pois niin johan alkoi paskanjauhanta selän takana Maxin ja Piian toimesta, tyyliin ettei Kadi koskaan tee mitään. :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja fek:
Alkuperäinen kirjoittaja Gerda:
Vähän noi on *piip* - Tellu: Ei kannata treenaa näin paljon, ettei lihasmassa kasva ja paino nouse. Rasvaprosentti olis ollut paljon parempi, et kuinka rasva% on pudonnut, eikä kilot. (siis ei nyt näin sanatarkasti, vaan jotain tähän suuntaan). :headwall: Lihasmassan kasvaminen nostaa painoa n.6g/pv. Eli näkyy tosi tosi tosi paljon painon nousuna.
juu, mutta siis läskihän on lihasta kevyempää. että ei minustakaan kannata tehdä lihaksia jos haluaa vain painon alas (siis pitkässä juoksussa) tuollainen 4päivän diettihän nyt ei vaikuta yhtään mihinkään, voittaisivat sen vaikka eivät kuntoilis, söisivät vaan puuroa 3x lautasellisen päivään, niin se paino olis varmasti tippunu kaikilla! no salesta en tiiä. ;)
Nyt on kyse lyhyestä pyrähdyksestä. Vaikka asia onkin näin: Lihas painaa, läski vie tilaa - mutta tuossa kommentissa tarkoitin Nimenomaan sitä, että ei Tellun kannattais ajatella tuota lihasmassan kasvua. Sen kilon pudottaminen tarkottas 7000kcal vajetta. Joten kyllä siinä on hyvä tehdä muutakin, kuin vähentää syömistä; vaikka nesteet lähteekin helposti liikkeelle. Vaikka on totta, että nopea treeni kerää nestettä (lihakseen?).
 
Piia oli jopa oikeessa eilisessä jaksossa kun sanoi että Jarkon tukka oli ennen parempi.

Se on nyt ihan järkyttävä!! :x :x Miks sinne on ollut pakko tehdä niitä Timon tyylisiä lovia ja muutenkin. Oksetus... |O |O
 
Piia oli jopa oikeessa eilisessä jaksossa kun sanoi että Jarkon tukka oli ennen parempi.

Se on nyt ihan järkyttävä!! :x :x Miks sinne on ollut pakko tehdä niitä Timon tyylisiä lovia ja muutenkin. Oksetus... |O |O
 
vieras
Eihän kukaan Maxinea halua vielä tällä viikolla ulos, kun sillä on ne synttärit ja kaikki oottaa jotain bileitä. Maxi se on pelannu hyvin ja muistaa joka välissä muistuttaa, et se on ainoo kellä on siellä synttärit.

Seuraavalla viikolla se on ihan varmasti äänestyksessä, mut en kyl usko et tippuu... Tietty ellei vastassa oo Sale tai Punkki.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eihän kukaan Maxinea halua vielä tällä viikolla ulos, kun sillä on ne synttärit ja kaikki oottaa jotain bileitä. Maxi se on pelannu hyvin ja muistaa joka välissä muistuttaa, et se on ainoo kellä on siellä synttärit.

Seuraavalla viikolla se on ihan varmasti äänestyksessä, mut en kyl usko et tippuu... Tietty ellei vastassa oo Sale tai Punkki.
Joo ne synttärit. Mä en ymmärrä miten tuon ikäinen ihminen voi enää hehkuttaa jotain synttäreitä kuin joku 5-vuotias.
Jos mä olisin tuol talossa olis into mennyt jo koko asiasta kauan sitten kun se niistä juhlistaan jatkuvasti jankkaa. :headwall:
 
pelle
Oliko edes juhlissa mitään säpinää?

Nauroin kippurassa sitä Kadin treenaamista. Kylpytakki päällä lenkkeilee ja pyyhe selässä ajaa kuntopyörää. Voi ei! Ei halua olla hikinen ja likainen. AAAAAPUUUUAAAA!
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja pelle:
Oliko edes juhlissa mitään säpinää?

Nauroin kippurassa sitä Kadin treenaamista. Kylpytakki päällä lenkkeilee ja pyyhe selässä ajaa kuntopyörää. Voi ei! Ei halua olla hikinen ja likainen. AAAAAPUUUUAAAA!
joo tuo treenijuttu Kadilta oli minulle jo liikaa. Meni maku ihan täysin. Siis onhan se aivan kamalaa jos hikoilee kuntoillessa. |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja pelle:
Oliko edes juhlissa mitään säpinää?

Nauroin kippurassa sitä Kadin treenaamista. Kylpytakki päällä lenkkeilee ja pyyhe selässä ajaa kuntopyörää. Voi ei! Ei halua olla hikinen ja likainen. AAAAAPUUUUAAAA!
joo tuo treenijuttu Kadilta oli minulle jo liikaa. Meni maku ihan täysin. Siis onhan se aivan kamalaa jos hikoilee kuntoillessa. |O
Iltasanomien mukaan Kadilla ei mene ihan putkeen tämä tehtävä :D Se on lihonut yhden kilon.

http://www.iltasanomat.fi/viihde/t/bb2007/

 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja pelle:
Oliko edes juhlissa mitään säpinää?

Nauroin kippurassa sitä Kadin treenaamista. Kylpytakki päällä lenkkeilee ja pyyhe selässä ajaa kuntopyörää. Voi ei! Ei halua olla hikinen ja likainen. AAAAAPUUUUAAAA!
joo tuo treenijuttu Kadilta oli minulle jo liikaa. Meni maku ihan täysin. Siis onhan se aivan kamalaa jos hikoilee kuntoillessa. |O
Siis sen takia ei vissiin haluais hikoilla, kun vain aamuisin on lämmintä vettä ja pitäis sinne asti olla hikisenä ja haisevana, jos ei halua käydä kylmässä suihkussa.

 

Yhteistyössä