Pahinta mitä anoppisi on tehnyt?

!!!
tehnyt tai no paremminkin sanonut. odotin esikoistani ja anoppi kuuli että en ole menossa niskapoimu ultraan. hermostui siitä ja sanoi että menet että kerkeet sitten tehdä abortin jos onkin viallinen. arvaappa tuntuiko kivalta, no en mennyt ja terve lapsi syntyi. sanoinkin hänelle että vaikka vauvaltani puuttuisi toinen käsi niin hän on siltikin minun lapsi ja aborttia en tekisi!!

No en mä tiiä pahinta, mutta... Kerran kun puhuin hänelle hänen täydellisen poikansa osallistumattomuudesta ja omasta väsymyksestä, niin alkoi paasata mulle MUN vanhemmista. Että miten mä oon saanu vääränlaisen mallin kotoa, kun isä osallistuu kotona hommiin ja on aina antanu aikaa perheelle ja lapsille, on tehty perheenä yhdessä kaikenlaista. Ja nyt kun isä on jo eläkkeellä ja äiti vielä työelämässä, niin isä OMASTA HALUSTAAN tekee kotona kaikki hommat. Heille jää näin paljon enemmän yhteistä aikaa mennä esim. vesille. Ja siitäkös anoppi metelin nosti. Kuulemma isä pakotetaan tekemään kotitöitä :whistle:

vieras
Kerrottiin ultran jälkeen , että toinen poika olisi tulossa, niin toinen sanoi :sittenhän sitä pitää heti sitä tyttöä alkaa yrittämään kun saadaan tämä toinen ensin mahasta pois!
Siiten kun vauva oli syntynyt sanoi, että kyllä sillä isoveljellä oli vauvana paljon nätimmät silmät ku tällä uudella!

Ex anoppia vihaava
Ex anoppi sano kun kerrottiin että odotan (sillonin toista lasta) heti että MINÄ EN AINAKAAN TULE SITTEN RISTIÄISIIN JOS SE ON TYTTÖ! Halloo!!!! Tulipa hyvä mieli.. ois voinu ees onnitella.. ja hän haukkui myös minut kesken juhla aterian jossa koko suku oli läsnä siivellä eläväksi huoraksi kun olin kolmanella äitiyslomalla.. se riitti vähän sen jälkeen tuli ero miehestä ja anopista LUOJAN KIITOS!

Meillä anoppi keksii "minun sanomisiani".
Viimeisin:
Olin hänelle kuulemma sanonut että "onko hän tyhmä kun ei tajua että 1v. ei osaa puhua" kun hän oli jutustellut lapsellemme.

Mitä en todellakaan ole sanonut. Silloin ei sellaista tilannetta ollut edes lähellekään että olisi voinut. Ettei voinut käsittää edes väärin sanomisiani. Koko tilanne oli tuulesta temmattu.

Se olikin sitten se viimeinen pisara kun laittoi miehelle viestin että "nyt olen antanut anteeksi". Perskules, minä en anteeksi antoja kaipaile sellaisesta mitä en ole tehnyt/sanonut. En ole sen jälkeen ollut tekemisissä anoppini kanssa, enkä ole. Eipähän voi ainakaan mitään sanoja laittaa suuhuni :) Toivottavasti ymmärtää että nyt minä olen loukkaantunut ja en anteeksi ole antanut ;)

Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja hinku:
Viimeisin:
Olin hänelle kuulemma sanonut että "onko hän tyhmä kun ei tajua että 1v. ei osaa puhua" kun hän oli jutustellut lapsellemme.

Mitä en todellakaan ole sanonut. Silloin ei sellaista tilannetta ollut edes lähellekään että olisi voinut. Ettei voinut käsittää edes väärin sanomisiani. Koko tilanne oli tuulesta temmattu.

Se olikin sitten se viimeinen pisara kun laittoi miehelle viestin että "nyt olen antanut anteeksi". Perskules, minä en anteeksi antoja kaipaile sellaisesta mitä en ole tehnyt/sanonut. En ole sen jälkeen ollut tekemisissä anoppini kanssa, enkä ole. Eipähän voi ainakaan mitään sanoja laittaa suuhuni :) Toivottavasti ymmärtää että nyt minä olen loukkaantunut ja en anteeksi ole antanut ;)
Mikset tee tuota selväksi?

Mua jotenkin ihmetyttää se, että aina valitetaan ja toivotaan että toinen tajuaisi. Miksette tee sitä selväksi niin ettei jää tulkinnalle varaa? Tää ei nyt vain hinkulle, vaan kaikille jotka vain valittelevat että "toi teki noin ilkeesti". Ite ainakin olen anopille tehny selväksi mielipiteitäni ja anoppi mulle. :D

tipsukka
anoppi sano ku tää neljäs lapsi oli noin 2kk ikänen että"onpas suloinen lapsi ja ihan erinäköinen ku muut", kukahan sen isä on" ? haloo,meinasin pamauttaa kalloon mut en saanu sanaa suustaan.ja ei mitenkä herjalla sanonu...

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja hinku:
Viimeisin:

Mikset tee tuota selväksi?

Mua jotenkin ihmetyttää se, että aina valitetaan ja toivotaan että toinen tajuaisi. Miksette tee sitä selväksi niin ettei jää tulkinnalle varaa? Tää ei nyt vain hinkulle, vaan kaikille jotka vain valittelevat että "toi teki noin ilkeesti". Ite ainakin olen anopille tehny selväksi mielipiteitäni ja anoppi mulle. :D

Mä en viitsi alkaa tappelemaan. Enkä varsinaisesti hänestä kenellekään valittelekaan. Mulle on oikeastaan aivan sama mitä hän meinaa, pääasia vain että minä en häntä tapaa :D

hih
no näitähän riittäis vaikka muille jakaa, mutta ehkä hölmöin oli tempaus kun oli pitänyt 4viikkoa mykkäkoulua, eikä halunnut tuntea meitä enää; niin tuli yllättäen ovikelloa soittamaan, oli pukemassa lapsia ulos, ja pakkasta oli 20.. sanoin et laitas ovea pienemmälle. niin laittoi kokonaan kiinni, ja häipyi. minä olin vetänyt nenän edestä oven kuulema kiinni. 4v meni ulos ja huuteli siellä mummii mummiii.... sit menin ite ihmettelee et täh? missä hitossa se on, niin oli lähteny, sanomatta mitään herneet nenässä tietty. puin pienemmällekin loput vaatteet päälle ja lähdettiin ulos. ja kylläpä siinä lapsilla oli taas ihmettä. :/ prkl en voi lapsilta mummoa kieltää, mutta mummo vois yrittää käyttäytyä kuin aikuinen tai edes teini. onpa hienoo aina selitellä lapsille miks ei käydä mummon luona, ja miksi mummo ei kaupassa sanonu edes terve?!?

Mulla on ollut vain ottelu apen kanssa ja sanoin myös tasan tarkkaan oman mielipiteeni asiaan..
Siitä riidasta jos voi olla ylpee,kun silloin 2v.esikko sanoi "pappa on tyhmä"
Niin itse sanoin että ei ole niin et saa sanoa...

Mutta siis se on nyt haudattu koko juttu ja kaipa anteeksi olen antanut,mutta unohtaa en voi ainakaan vielä ja asiasta on jo reilu 3v. :ashamed:

minä
meillä anoppi sanoi ystävällisesti kun olin värjännyt hiukseni että "KAMALAT!" :/
Ja se mitä kamalaa se on tehnyt oli aikoinaan tyyli käydä meidän kaikki kaapit läpi kun kävi kylässä.
pahin oli ehkä se kun oli ovella eräänä aamuna klo.7.00:eek:

satu
Ööh...Suhteen alussa anoppi sano miehelle et toi suhde ei tuu kestämään! Ei tuntunu kivalta. Noh, häissä sitten anoppi muisteli kaihoisasti miehen exää!!! Siis mun ja miehen häissä oli muistokarkelot edellisestä suhteesta! Kyllä se loukkas...

Yhteistyössä