Tää on kyllä ihan huippu!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Karju kuinka itsekäs olen kun en hänelle ole lastenlapsia tehnyt.
Anoppi on aivan ihana, välillä menee jotkut asiat ylitte, mutta hyvin toimeen tullaan =)
No oletko sotkenut?Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:Mulla on kiva anoppi muuten mutta pari juttuu on möläyttänyt...
Rupesin odottaa meidän 3v likkaa ja oltiin kylässä mun äidin luona,ajattelin et kerron samalla kertaa molemmille...
Kahvipöydässä kerroin että meille tulee uusi perheenjäsen tammikuussa.
Molemmat aivan hiljaa.....anoppi siihen "olettekos kysynyt vanhemmilta lapsilta luvan"......
Sanoin että kyllä me aikuiset tehdään omat päätökset eikä kysellä lupia 3-6v lapsilta.
Kun lähdin viemään anoppia kotiin oltiin koko matka autossa ihan hiljaa..
Soitti mulle illemmalla ja pyyteli anteeks käytöstään,oli kuulemma varautunut ettei saisi kuin yhden lapsenlapsen...(mieheni ex liitosta oleva poika)
Sitten toinen juttu
Miehelläni ja anopilla tuli jostain riita,tais sörkkiä taas liikaa sormia meidän asioihin,no joka tapuksessa.
meni viikko tästä riidasta ja tuli kirje postissa.Mieheni sen avas ja luki anto mulle sen että lue toi...anoppi haukku mut ja mun ex-liitosta olevat likat pataluhaks siinä kuika me ollaan sotkettu mieheni ja sen pojan välit ym..
Otin puhelimen ja soitin anopille joka suuttui että luin sen kirjeen..sanoin että antaahan olla viimenenkerta kun kirjeessä haukkuu,tule sanoo päin naamaa.mutta pysy pois nyt ja kauan,et ole tervetullut tänne.
Länttäs puhelimen korvaan,aikuinenko?????
Kuukauden päivät siinä vierähtí kun tuli kylään.en kutsunut eikä mieskään,sit oli kun mitään ei olis tapahtunut...minä muistan kyllä kaiken...
mut on kyllä kyllä aika epäkohteliasta alkaa haukkua toisen kasvatustakaan!!!!! Aika törkeesti musta sinulta. Ei tulis MIELEENIKÄÄN haukkua miestäni hänen äidilleen, omalle voin sitten haukkua jos pakko on.Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:No en mä tiiä pahinta, mutta... Kerran kun puhuin hänelle hänen täydellisen poikansa osallistumattomuudesta ja omasta väsymyksestä, niin alkoi paasata mulle MUN vanhemmista. Että miten mä oon saanu vääränlaisen mallin kotoa, kun isä osallistuu kotona hommiin ja on aina antanu aikaa perheelle ja lapsille, on tehty perheenä yhdessä kaikenlaista. Ja nyt kun isä on jo eläkkeellä ja äiti vielä työelämässä, niin isä OMASTA HALUSTAAN tekee kotona kaikki hommat. Heille jää näin paljon enemmän yhteistä aikaa mennä esim. vesille. Ja siitäkös anoppi metelin nosti. Kuulemma isä pakotetaan tekemään kotitöitä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No oletko sotkenut?Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:Mulla on kiva anoppi muuten mutta pari juttuu on möläyttänyt...
Rupesin odottaa meidän 3v likkaa ja oltiin kylässä mun äidin luona,ajattelin et kerron samalla kertaa molemmille...
Kahvipöydässä kerroin että meille tulee uusi perheenjäsen tammikuussa.
Molemmat aivan hiljaa.....anoppi siihen "olettekos kysynyt vanhemmilta lapsilta luvan"......
Sanoin että kyllä me aikuiset tehdään omat päätökset eikä kysellä lupia 3-6v lapsilta.
Kun lähdin viemään anoppia kotiin oltiin koko matka autossa ihan hiljaa..
Soitti mulle illemmalla ja pyyteli anteeks käytöstään,oli kuulemma varautunut ettei saisi kuin yhden lapsenlapsen...(mieheni ex liitosta oleva poika)
Sitten toinen juttu
Miehelläni ja anopilla tuli jostain riita,tais sörkkiä taas liikaa sormia meidän asioihin,no joka tapuksessa.
meni viikko tästä riidasta ja tuli kirje postissa.Mieheni sen avas ja luki anto mulle sen että lue toi...anoppi haukku mut ja mun ex-liitosta olevat likat pataluhaks siinä kuika me ollaan sotkettu mieheni ja sen pojan välit ym..
Otin puhelimen ja soitin anopille joka suuttui että luin sen kirjeen..sanoin että antaahan olla viimenenkerta kun kirjeessä haukkuu,tule sanoo päin naamaa.mutta pysy pois nyt ja kauan,et ole tervetullut tänne.
Länttäs puhelimen korvaan,aikuinenko?????
Kuukauden päivät siinä vierähtí kun tuli kylään.en kutsunut eikä mieskään,sit oli kun mitään ei olis tapahtunut...minä muistan kyllä kaiken...