Eka kerralla kun nähtiin, näytti miehen ex:n valokuvia ja kehu kuinka kaunis, hoikka ja fiksu se oli
Mut pahimmat on ehkä kun:
Haukku mut loiseksi, haukku mun ystävät huoriksi, kertoi eläkeläisten retkellä että me miehen kanssa erotaan ja lapset jää miehelle kun se tienaakin.
Soitti mun äidille ja haukku sen, ja valehteli että mun äiti soittanut ja haukkunut hänet (puhelulle oli ulkopuolisia todistajiakin)
Näytti lapsille miehensä kuolinkuvia ja valehteli että ei oo näyttänyt, ja meidän perheessä on jotain vialla kun lapset alko pelkään tuon jälkeen (onhan se kiva nähdä kuollut, sinertävä ja turvoksissa oleva ihminen kuvissa, kun on kolmi -6vuotiaat kyseessä)
Nykyään vain muistaa joka kerta kysyä olenko raskaa, ja muistuttaa mun lihavuudesta. Sitä se on tosin tehnyt jo häistä asti, kun pohti häissä että oonko raskaana. ja puhuu tyyliin, sun pitää ottaa maksimissaan puoli makkaraa (kun grillattiin meidän pihalla, anoppi kutsuttiin syömään) äitille ei saa antaa pullaa kun se on niin lihava (sanoo lapsille)
On haukkunut mua lapsille
Mut ihan me nykyään ollaan väleissä, mä en jaksa enää välittää sen puheista
Kutsuu mua kahville, kuto vasta villasukat jne. Se on tullut vanhaksi (tyttärensäkkin mukaan, kun kuuli että meillä on ok välit.. itse käy muutaman vrk vuodessa äitinsä luona ku ei kestä sitä)