Hakutulokset

1. Outo Päivä Onnelassa

Kertokaa nettikauppoja, mistä saa edullisia rattaita

En ollut ehtinyt äsken kirjautua.. Mut siis sieltä vaan tilataan ja maksetaan esim. luottokortilla. Tavaran lähetystä voi seurata netistä. Meille rattaat tulivat nopeasti mutta kannattaa ottaa huomioon toimitusaika, muistaakseni lukee siellä jossain tuotteen kohdalla. Meillä ei ole ollut...
  2. Outo Päivä Onnelassa

3,5 vuotiaamme pitää nukuttaa joka ilta - kohtalotovereita?

Mä nukutan meidän 3,5-vuotiaan ja 2-vuotiaan samaan aikaan ja köllöttelen itse siinä lasten välissä. Nukkuvat yhteisessä makuuhuoneessa. Ei musta siinä ole mitään outoa jos perhe löytää itselleen mukavan tavan laittaa lapset unille. Mä henk.koht. en vaihtaisi tätä tapaa ihan heti, on niin...
  3. Outo Päivä Onnelassa

Paras suklaa?

Maraboun Daim EHDOTTOMASTI!!! :p :p
  4. Outo Päivä Onnelassa

Hahaa, pääsette haukkumaan mut!!! ;P

Nautiskele rauhassa kun on noin ylellinen mahdollisuus! Etköhän säkin ole lepohetkes ansainnut! Nimim. töissä tyhjän panttina :saint:
  5. Outo Päivä Onnelassa

Te joilla tyttö ja poika lapset (siis kumpikin)

Oli erilaiset, pojalla matalampi kuin tytöllä.
  6. Outo Päivä Onnelassa

miten selvitän takkupesäkkeet..

Silkkitipoilla selvität takun kuin takun! =)
  7. Outo Päivä Onnelassa

Jos esikoisesi syntyi ennen laskettua

Eka 38+3 toinen 38+6.
  8. Outo Päivä Onnelassa

Mitä mä oon menny tekemään???!!!!!

Kiitos totuudesta! :D Ostankin sen rasian vasta aattona tarkemmin ajatellen.
  9. Outo Päivä Onnelassa

Mitä mä oon menny tekemään???!!!!!

Olen heikoista heikoin! :( Menin syömään lahjaksi tarkoitetun suklaarasiallisen lounaaksi... :ashamed: On siis mentävä kauppaan ostamaan uusi...
  10. Outo Päivä Onnelassa

Minkä ikäinen saa palstalaisten mielestä ulkoilla yksin?

:D IHANA! :D Tuli mieleen että jos on vaan yksi lapsi niin onko hauskaa ulkoilla yksin? No, mutta kai se riippuu lapsesta ja hänen valmiuksistaan minkä ikäisen voi laittaa yksin ulos. Niin ja tietenkin pihasta/ympäristöstä. Aika haasteellista löytää mitään vastausta kysymykseen...
  11. Outo Päivä Onnelassa

G:Mistä olette tienneet että teidän perheessä lapsiluku on täynnä

Lähinnä väsymys puoltanut kielteistä päätöstä kolmosesta :) Nyt kun on saanut nuo kaksi vuoden välein syntynyttä 2-ja3-vuotiaaksi niin alkaa olla liian mukavuudenhaluinen ryhtyäkseen vauvarumbaan... Niin ja olisi mukavaa viettää miehenkin kanssa aikaa kun ensimmäinen raskaus alkoi viikko...
  12. Outo Päivä Onnelassa

G: montako kynttelikköä ikkunoissa, entä muut jouluvalot?

Just laitoin tänään kynttelikön yläkerran pikkuikkunalle, toisessa päässä taloa on kirkas tähti yläk.ikkunassa, samoin alak.keittiön ikkunassa. Meillä on vanha talo ja tosi säästeliäästi pistorasioita joten en ole saanut valoja laitettua niin kuin oisin halunnut. Ulkonakaan ei ole pistorasiaa...
  13. Outo Päivä Onnelassa

kerrankin ollut...

Tää pätee kyllä hyvin ainakin tänne vaikka en ole vielä sanaista arkkuani kunnolla avannutkaan. PMS-lääke: Unohda hormonit! Tule kaksplussalle
  14. Outo Päivä Onnelassa

Laitetaas vielä sektio-syntymäasiaa kerran kaupan päälle...

Eli kysyisinkin vietätkö sektio- vai syntymäpäivää? Minä vietän syntymäpäivää ja muutamat tuttavani sektiopäivää. Meillä päin ei muuten ole tehty koskaan sektiota koska lehdessä on aina vaan ilmoituksia syntyneistä. Ja muuten, minkälaisesta sektio-tai syntymäpäiväkakusta pidätte eniten...
  15. Outo Päivä Onnelassa

Rintaraivarit

http://www.imetystukilista.net/faq/rintaraivarit.php Esikoisen synnyttyä imetys hyytyi ja loppui noihin raivareihin kun en niistä tiennyt yhtään mitään. Kakkosen kohdalla imetys kesti sitten kuukausia pidempään kun olin jo varautunut raivareihin. Toivottavasti sivuista saat jotain irti =)...
  16. Outo Päivä Onnelassa

paikkakuntamme yläaste on evakuoitu pommiuhkauksen takia

Voi elämä! En jaksais enää kuulla yhtään tällaista uutista, mikä noita ihmisiä vaivaa?????!!!!!! |O
  17. Outo Päivä Onnelassa

Leikkimielinen kysely - kaikki mukaan!

Olen Satu Valkonen, 60-v eläkkeellä oleva vanhempi konstaapeli. Asun Helsingissä. Harrastan jääkiekkoa, postimerkkien keräilyä sekä viihdyn myös tutkien matelijoita ja hyönteisiä! :heart: Musiikkia kuuntelen aamusta iltaan, lähinnä speedmetallia ja mieskuorolaulua...
  18. Outo Päivä Onnelassa

mies uhkailee!

Oma peppu.
  19. Outo Päivä Onnelassa

Ovatko kaikki sitä mieltä

En ole mitään mieltä. En tunne ainuttakaan huoraa ja vaikka tuntisin niin en usko että olisivat kopioita toisistaan millään tasolla. Kuten en muutenkaan tunne yhtään samanlaisessa tilanteessa olevaa ihmistä, siis kenellä olisivat asiat jollain tietyllä tavalla jostain tietystä syystä.
  20. Outo Päivä Onnelassa

Kuinka paljon mä voin pyytä vaateista ja onko se liian huono kuva:(

Hyviä vaatteita näyttäis olevan. Jos laitat huutoon niin myy pakettina ja kuvaa vielä jokainen erikseen. Ei näytä sillä tavalla niin "sekaiselta" määrältä vaatteita. Ai niin, unohdin jo kysymyksen... :ashamed: Mä en uskalla sanoa mitään hinta-arviota mutta ei noita nyt ihan ilmaiseksi...

Yhteistyössä