Kuinka paljon mä voin pyytä vaateista ja onko se liian huono kuva:(

Hyviä vaatteita näyttäis olevan.
Jos laitat huutoon niin myy pakettina ja kuvaa vielä jokainen erikseen.
Ei näytä sillä tavalla niin "sekaiselta" määrältä vaatteita.
Ai niin, unohdin jo kysymyksen... :ashamed:
Mä en uskalla sanoa mitään hinta-arviota mutta ei noita nyt ihan ilmaiseksi kannata pois antaa. Mä oon ö-luokan hinnoittelija kun yleensä itse myyn viekää pois-hinnalla kaiken.

vieras
Ihan nättejä vaatteita, mutta et mainitse merkkejä vaikea arvioida hintaa. Benettonia ainakin oli, onko muita vähän kalleempia merkkejä vai ihan tavallisia halpismerkkejä?

en tiiä kun ite saan lahjoittaa vauvan vaatteita yhdelle läheiselle :heart: en siis viiti pyytää mitään pääasia että käyttöön menee :D ja se että hälle kelpaa kun ei monelle oo tuntunu kelpaapan ilmaseksi :whistle:

joanna
14 vaatetta,alotushintana vois olla 10? ja korotus 1? jos huutonettiin laitat. laita hintavaraukseksi se summa millä suostut myymään. mutta sulla on tuossa kasassa niin vähän vaatetta että 30 euroo ja postikulut on aika kallis. mutta kokeile.

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Alkuperäinen kirjoittaja JeLLuNaS:
ei kuulu aiheeseen mutta muistatko et oot laittanut tässä yv:tä jostain kuvista?tulikohan se väärään vai`?
sinulle?En muista :D pitäis tarkista hetki...
tarkista vain,jäi vaivaamaan kun en ole kuvia tänne lapsista laittanut,että mitä se oikein koski vai tuliko väärään.
:D

Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:
en tiiä kun ite saan lahjoittaa vauvan vaatteita yhdelle läheiselle :heart: en siis viiti pyytää mitään pääasia että käyttöön menee :D ja se että hälle kelpaa kun ei monelle oo tuntunu kelpaapan ilmaseksi :whistle:
ei minulla ole sukulaisia täällä :D
=) mutta en osaa sano oisko lähtöhinta sit n10??

ei kuulu aiheeseen mutta muistatko et oot laittanut tässä yv:tä jostain kuvista?tulikohan se väärään vai`?
tarkista vain,jäi vaivaamaan kun en ole kuvia tänne lapsista laittanut,että mitä se oikein koski vai tuliko väärään.
Ai nii nyt mä muistan :D mä laitoin sen vaan sen takia kun ,muistatko oli ketju nimeltä "Laitakaa omat lapset pinoon"Nii mä laitoin sinne omia lapsia ja joku harmana on haukunut heitä rumaksi ,mä ajatelin sitten poista lapsen kuvia ja sinä just lainasit sen ja kirjoitit "Ihanat "tai jotain :D ja mä en pysty poistamaan oma kuva jos joku laina,eli siitä mä olen pyytänyt,mutta kaikki on ok modet poistivat jo :D =) sorry että vaivanut sinua :hug:

Ai nii nyt mä muistan :D mä laitoin sen vaan sen takia kun ,muistatko oli ketju nimeltä "Laitakaa omat lapset pinoon"Nii mä laitoin sinne omia lapsia ja joku harmana on haukunut heitä rumaksi ,mä ajatelin sitten poista lapsen kuvia ja sinä just lainasit sen ja kirjoitit "Ihanat "tai jotain :D ja mä en pysty poistamaan oma kuva jos joku laina,eli siitä mä olen pyytänyt,mutta kaikki on ok modet poistivat jo :D =) sorry että vaivanut sinua :hug:
ok,olin ku avasin ton et mitä :eek: säikähdin että omistanu laittanu vahingossa jotain jonnekkin :D kun en niiden kuvia missään näyttele :)

ok,olin ku avasin ton et mitä :eek: säikähdin että omistanu laittanu vahingossa jotain jonnekkin :D kun en niiden kuvia missään näyttele :)
Voi :hug: sorry!

Yhteistyössä