No miusta ainakin on kamala alkuhinta. Itse maksaisin 15 ? koko kasasta!Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Voiko alku hinta olla 30?Vai liian paljon?
On lähtöhinnaksi liikaa.Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Voiko alku hinta olla 30?Vai liian paljon?
No huh.. Ikinä en maksaisi 30 noista..Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Voiko alku hinta olla 30?Vai liian paljon?
sinulle?En muista pitäis tarkista hetki...Alkuperäinen kirjoittaja JeLLuNaS:ei kuulu aiheeseen mutta muistatko et oot laittanut tässä yv:tä jostain kuvista?tulikohan se väärään vai`?
ei minulla ole sukulaisia täälläAlkuperäinen kirjoittaja Bellukka:en tiiä kun ite saan lahjoittaa vauvan vaatteita yhdelle läheiselle :heart: en siis viiti pyytää mitään pääasia että käyttöön menee ja se että hälle kelpaa kun ei monelle oo tuntunu kelpaapan ilmaseksi
tarkista vain,jäi vaivaamaan kun en ole kuvia tänne lapsista laittanut,että mitä se oikein koski vai tuliko väärään.Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:sinulle?En muista pitäis tarkista hetki...Alkuperäinen kirjoittaja JeLLuNaS:ei kuulu aiheeseen mutta muistatko et oot laittanut tässä yv:tä jostain kuvista?tulikohan se väärään vai`?
=) mutta en osaa sano oisko lähtöhinta sit n10??Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:ei minulla ole sukulaisia täälläAlkuperäinen kirjoittaja Bellukka:en tiiä kun ite saan lahjoittaa vauvan vaatteita yhdelle läheiselle :heart: en siis viiti pyytää mitään pääasia että käyttöön menee ja se että hälle kelpaa kun ei monelle oo tuntunu kelpaapan ilmaseksi
Ai nii nyt mä muistan mä laitoin sen vaan sen takia kun ,muistatko oli ketju nimeltä "Laitakaa omat lapset pinoon"Nii mä laitoin sinne omia lapsia ja joku harmana on haukunut heitä rumaksi ,mä ajatelin sitten poista lapsen kuvia ja sinä just lainasit sen ja kirjoitit "Ihanat "tai jotain ja mä en pysty poistamaan oma kuva jos joku laina,eli siitä mä olen pyytänyt,mutta kaikki on ok modet poistivat jo =) sorry että vaivanut sinua :hug:Alkuperäinen kirjoittaja JeLLuNaS:tarkista vain,jäi vaivaamaan kun en ole kuvia tänne lapsista laittanut,että mitä se oikein koski vai tuliko väärään.Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:sinulle?En muista pitäis tarkista hetki...Alkuperäinen kirjoittaja JeLLuNaS:ei kuulu aiheeseen mutta muistatko et oot laittanut tässä yv:tä jostain kuvista?tulikohan se väärään vai`?
ok,olin ku avasin ton et mitä säikähdin että omistanu laittanu vahingossa jotain jonnekkin kun en niiden kuvia missään näytteleAlkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Ai nii nyt mä muistan mä laitoin sen vaan sen takia kun ,muistatko oli ketju nimeltä "Laitakaa omat lapset pinoon"Nii mä laitoin sinne omia lapsia ja joku harmana on haukunut heitä rumaksi ,mä ajatelin sitten poista lapsen kuvia ja sinä just lainasit sen ja kirjoitit "Ihanat "tai jotain ja mä en pysty poistamaan oma kuva jos joku laina,eli siitä mä olen pyytänyt,mutta kaikki on ok modet poistivat jo =) sorry että vaivanut sinua :hug:Alkuperäinen kirjoittaja JeLLuNaS:tarkista vain,jäi vaivaamaan kun en ole kuvia tänne lapsista laittanut,että mitä se oikein koski vai tuliko väärään.Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:sinulle?En muista pitäis tarkista hetki...Alkuperäinen kirjoittaja JeLLuNaS:ei kuulu aiheeseen mutta muistatko et oot laittanut tässä yv:tä jostain kuvista?tulikohan se väärään vai`?
Voi :hug: sorry!Alkuperäinen kirjoittaja JeLLuNaS:ok,olin ku avasin ton et mitä säikähdin että omistanu laittanu vahingossa jotain jonnekkin kun en niiden kuvia missään näytteleAlkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Ai nii nyt mä muistan mä laitoin sen vaan sen takia kun ,muistatko oli ketju nimeltä "Laitakaa omat lapset pinoon"Nii mä laitoin sinne omia lapsia ja joku harmana on haukunut heitä rumaksi ,mä ajatelin sitten poista lapsen kuvia ja sinä just lainasit sen ja kirjoitit "Ihanat "tai jotain ja mä en pysty poistamaan oma kuva jos joku laina,eli siitä mä olen pyytänyt,mutta kaikki on ok modet poistivat jo =) sorry että vaivanut sinua :hug:Alkuperäinen kirjoittaja JeLLuNaS:tarkista vain,jäi vaivaamaan kun en ole kuvia tänne lapsista laittanut,että mitä se oikein koski vai tuliko väärään.Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:sinulle?En muista pitäis tarkista hetki...Alkuperäinen kirjoittaja JeLLuNaS:ei kuulu aiheeseen mutta muistatko et oot laittanut tässä yv:tä jostain kuvista?tulikohan se väärään vai`?
Ihania vaatteita.Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:http://www.aijaa.com/v.php?i=1280192.jpg
Onnea odotukseen! :hug:Alkuperäinen kirjoittaja maria:Ihania vaatteita.Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:http://www.aijaa.com/v.php?i=1280192.jpg
Noita voisi vaikka huudella, jos tietäisin varmaksi että tyttövauva tulee.
Nyt vaan sellainen "tyttöolo".