Hakutulokset

1. Outo Päivä Onnelassa

G:Omien lastenne toivotuimmat joululahjat.

Meillä 3-vuotias on rakastunut Shrekiin, Shrekin "äitiin" (ihana kun sanoo Fionaa äidiksi =) ) Saapasjalkakissaan ja aasiin. Ei muusta puhukaan. Usein on just joku suosikkihahmo eri aikoina, nyt meillä tää, edellinen oli Postimies Pate. 2-vuotias vaan haluaa kaikkea eläimiin liittyvää...
  2. Outo Päivä Onnelassa

Te, kenellä on isoveli

4 vuotta ikäeroa. Ollaan erottamattomat jollain tasolla vaikka ei ehditä pitämään niin paljon yhteyttä kuin ennen. Isoveljen murrosiän alkaessa oli mein ystävyyssuhderintamalla aika hiljaista, ei vissiin saparopäisen neiti-ihmisen seura ollut siinä vaiheessa kovinkaan katu-uskottava ajatus...
  3. Outo Päivä Onnelassa

esikoisestaan ylpeänä

=) =) =)
  4. Outo Päivä Onnelassa

kivat mulle

:D Ensimmäisen vastauksen perusteella olet tosiaan tyhmä :D Toinen vastaus jo sit selventääkin ettet ole niinkään tyhmä kuin väsynyt =) :D
  5. Outo Päivä Onnelassa

raskaustesti näyttää oudosti

Voi, toivotaan parasta! Nyt mua inhottaa että innostutin sua :ashamed:
  6. Outo Päivä Onnelassa

Naurattaa....

Ai miten tää sai hyvälle mielelle :D :heart:
  7. Outo Päivä Onnelassa

Voisin kuvitella että on positiivinen koska siihen paikkaan tulee viiva jos on raskaushormonia olemassa. Mä itse ole kuitenkin sitä mieltä että teet uuden, samanmerkkisen vaikka tänään niin saat varmuuden. Uskallan kuitenkin onnitella.
  8. Outo Päivä Onnelassa

Siinä on valmistusvirhe! Ne on laittaneet vahingossa viivan paikan väärinpäin. Soita maahantuojalle :D Ai niin, ja ONNEA :flower:
  9. Outo Päivä Onnelassa

Ja plussa tuli!

ONNEA :flower: :heart:
  10. Outo Päivä Onnelassa

Kauheaa uhmaa

:saint: Huojentava ketju! En jaksa kirjoittaa mitään yksityiskohtaista selostusta meidän arjesta koska miltei kaikki tuli esille ylläolevissa. Laitankin tämän ketjun nyt muistiin että voin aina silloin tällöin "rauhoittua" tämän äärellä :D Yritetään jaksaa ja sittenkin kun ei jakseta niin...
  11. Outo Päivä Onnelassa

Vilkas/ Ylivilkas 3-vuotias?

Miltä kuulostaa? Liiankin tutulta !!! |O Poika nyt 3v4kk. Tuntuu että pahenee vaan päivä päivältä :o Mä oon tullut siihen tulokseen et on ihan tavallista, jos ei vuoden päästä ole vähän rauhallisempi, ei enää ole tavallista =)
  12. Outo Päivä Onnelassa

toimiiko teillä

Toimii. Mulle on käynyt monesti niin että kun meillä on kahdet laput, siis eri tileille, niin oon laittanut toisen käyttäjätunnuksen ja toisen salasanan ja sit ihmetellyt mikä on vikana kun herjaa :ashamed:
  13. Outo Päivä Onnelassa

kokemuksia tuttipullojen/pumpun steriloijasta?

Mun mielestä vanha vesikattila on ihan yhtä hyvä =) Varmaan hyödyllinen vastaus :xmas:
  14. Outo Päivä Onnelassa

ostaisitko ennemmin??

http://www.lastenturva.fi/tuotevalikoima/tuplarattaat/icoo_tuplat.html Nämä ehdottomasti. Harmittaa näin jälkikäteen etten huomannut tuollaisia olevankaan, höh!
  15. Outo Päivä Onnelassa

Kysymys?

Oisin aika hyvillään että tekee tuota pohdintaa ENNEN kuin muuttaa yhteen! Jos mies pohtii tuollaisia asioita niin en vois kuvitellakaan ajattelevani että no, mieti nyt rauhassa asiaa niin tehdään miten haluat. Mun mielestä kertoo aika paljon jo tuollainen ääneen asian ajatteleminen ettei...
  16. Outo Päivä Onnelassa

Ollako vai eikö olla?

No sitten en voi muuta sanoa kuin että joko kestät tai et kestä. Voithan yrittää sanoa suoraan miehellesi mitä ajattelet, jos ei tyyli muutu niin tilanne muuttuu. Edelleenkin tosi kurja tilanne mielestäni...
  17. Outo Päivä Onnelassa

Ollako vai eikö olla?

:hug: Kuulostaapa kurjalta! En oikein osaa vastatakaan sinulle varmaan mitään järkevää, ainoastaan tuosta koti-ilmapiiristä tuli mieleen että jos pystyt skarppaamaan sen verran että yrittäisit itse huomioida toista ja antaa positiivista palautetta, yleensä se tulee takaisin, ainakin meillä...
  18. Outo Päivä Onnelassa

Nyt pika pikaa! Nopsaan ja äkkiä kaikilta ehdotuksia ja mielihaluja

Jotain uunikanaa, aurajuustoa, tomaattia, parsakaalia, herkkusieniä... :p Kaikki muhimaan ja nam
  19. Outo Päivä Onnelassa

Kylläpäs oli väsyttävä pikkukakkonen sis. kuvan

Mäkin haluun et meillä näkyis tuollaiset pikkukakkoset :D Helpottais iltapuuhia niin paljon =)
  20. Outo Päivä Onnelassa

asiaa brio novista, pikaisia vastauksia odotellessa.

Meillä oli myös jalkaritilä jotenkin "outo", sitä sai run...siis vemputtaa monta kertaa ennen kuin pysyi oikeassa asennossa ylhäällä. Mutta itse vaan elin sen asian kanssa kun kyllä se aina jonkunsadan toiston jälkeen meni ja pysyi paikallaan. Jos on tarmoa niin kauppaan vaan mikäli asia...

Yhteistyössä