Hakutulokset

1. Outo Päivä Onnelassa

Tämä oli jopa tajuttoman hauskaa...

En ole käynyt piiiiitkiin aikoihin kirjoittelemassa tänne mitään ja jos kirjoitan niin rekisteröidyn AINA. Etsiskelin tuolta haulla omia kirjoituksiani niiltä ajoilta kun esikoinen oli vauva, on aina jotenkin ihana lukea niitä pumpuliajatuksia :) . En löytänyt tosin niitä mutta jotain muuta :o...
  2. Outo Päivä Onnelassa

kuinka moni on imettänyt/syöttänyt öisinkin vauvan tahtisesti?

Mä imetin vauvaa aina kun se halusi kunnes 8kk päivänään ei sitten enää halunnutkaan! Yhtään! Paitsi nyt kun alkaa lähennellä kahta vuotta kuuluu välillä vaativa ääni "TISSIMAITOO ANNA!!" |O :D :D
  3. Outo Päivä Onnelassa

Kotihoidontuki, työssäkäynti ja verot...kertokaas viisaat!

Ahaa, tämä tieto riittää tässä vaiheessa! Mä vaan olen jotenkin käsittänyt että siihen kannattaa hakea jotain toisenlaista verokorttia mutta näinhän tää on ihan selkee juttu, kiitokset sinulle :flower: =) Ja tietysti Jybis:lle kun nostit :D
  4. Outo Päivä Onnelassa

Ei siis taida olla ketään tästä paremmin tietävää paikalla...nostan nyt jos vaikka kuitenkin :D
  5. Outo Päivä Onnelassa

Elikkäs lapset ovat kotihoidossa, itse saan kotihoidontukea ja palkkaa (kohta). Mites tuo verokorttiasia tässä tapauksessa toimii ettei tarvitse kikkailla lisäprosenttien kanssa? Varmaan joku tietää =) :flower:
  6. Outo Päivä Onnelassa

Mitä olette tehneet tuttipulloille...

Uloskantohintaan suorastaan =) s. postia voit laittaa jos haluat e1posti at luukku.com

Yhteistyössä