kuinka moni on imettänyt/syöttänyt öisinkin vauvan tahtisesti?

• Viestiketjun aloittaja nallekarhuäiti
  • Ensimmäinen viesti
nallekarhuäiti
siis että ei vieroita vauvaa yö tissiltä/pullolta vaan odottaneet että vauva itse nukkuu koko yön.
minä en ole vieroittanut vauvoja tissiltä ja hyvin ovat oppineet yöt nukkumaan.

Mä vieroitin vuoden ikäsenä tissiltä ja myös silloin nukkumaan omassa sängyssä. Siihen asti nukuttiin perhepedissä, koska koin sen helpommaksi kuin nousta ylös sen viistoista kertaa yössä. Söis varmaan vieläkin tissiä yöt läpeensä jos en olisi niin tehnyt.

Armiliina
Minä oon antanu käydä yöllä tissillä, niin paljon kun haluaa... Olen ajatellut, että tätä tissiaikaa ei kestä niin kauaa, ettenkö jaksaisi sitä! Nyt pikkuhiljaa vauva on alkanut lopettelemaan yötisutteluja, Nykyään herää aamusella 6-7 aikaan vielä tissille, mutta monesti nukkuu koko yön!! Ikää hänellä on nyt 1v8kk... ;)

:wave:
Yöpullo jäi itsekseen pois pojan ollessa 1v8kk. Siirtyi samaan aikaan omaan huoneeseen nukkumaan ja nukkuu nyt täydet yöt heräämättä.
Meillä menty lapsen tahtiin, tosin järjellä myös et ei meillä 3vee kyllä enää pulloa lutkuttais. :D

Perhepedissä nukutaan mekin tuon kuopuksen kanssa, tulee huomenna 6kk. Yöt nukkuu n. klo 21-9 parilla kolmella syötöllä, eli on jo vähentänyt huomattavasti. :whistle: Tai en mä oikeestaan tiedä syökö se nälän vuoksi vai käyttääkö mua vaan tuttina. Mutta näillä mennään toistaiseksi.

kysyn vaan
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
No tota tota, meiän kuopus luopui nyt tänä kesänä yömaidosta ja ikää on jo 2v8kk :hug: vaikeetahan se aluksi oli mutta pian siitä onneksi selvittiin.
Imetätkö siis vielä päivisin noin vanhaa?

Alkuperäinen kirjoittaja kysyn vaan:
No tota tota, meiän kuopus luopui nyt tänä kesänä yömaidosta ja ikää on jo 2v8kk :hug: vaikeetahan se aluksi oli mutta pian siitä onneksi selvittiin.
En, en ole koskaan imettänyt, on alusta asti ollut pullolla ja sitten vajaa 2v siirtyi nokkamukiin josta nyt päästiin eroon :D

vastaan
Alkuperäinen kirjoittaja kysyn vaan:
En, en ole koskaan imettänyt, on alusta asti ollut pullolla ja sitten vajaa 2v siirtyi nokkamukiin josta nyt päästiin eroon :D
Ai :D ok.

Yhteistyössä